فالوور واقعی , خرید ربات اینستاگرام , آموزش ساخت ربات اینستاگرام ,

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟ + معرفی ربات اینستاگرام

جذب و افزایش فالوور اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و دیده شدن در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از سایت های اینترنتی نیز از این خواسته پیج های اینستاگارم استفاده می کنند و با ترفند های مختلف برای فروش فالوور اینستاگرام به آنها خدمات رسانی می کنند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که با استفاده از ترفند های مختلف و یا راهکارهای این نوع سایت ها توانسته اند افزایش فالوور زیاد اینستاگرام داشته باشند. بسیاری از کسب و کارهای مشهور اینستاگرام هم با خرید فالوور اینستاگرام در ابتدا کار خود را شروع کرده اند و امروزه با تعداد زیاد مخاطب فعال و واقعی در اینستاگرام خود توانسته اند سود و کسب درآمد زیادی از اینستاگرام داشته باشند.

 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

 

این یک واقعیت است که بسیاری از فالوور های اینستاگرام تنها با مشاهده تعداد فالوور یک پیج آن پیچ را فالو می کنند و درست یا غلط  داشتن تعداد فالوور زیاد به عنوان یک هویت برای یک پیج اینستاگرام شناخته می شود و اگر اثبات شود که فالوور واقعی این پیج زیاد است بسیاری از برند ها و کسب و کارها تبلیغات خود را به این نوع پیج ها ارائه می دهند.

افزایش زیاد فالوور اینستاگرام از راه های زیادی امکان پذیر است که عمده ترین و شاید بهتر است بگوییم شناخته شده ترین این راه ها عبارتند از:

  1. جذب فالوور بصورت فعالیت زیاد و مستمر در اینستاگرام
  2. جذب فالوور با استفاده از تبلیغ پیج در سایر صفحات اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر
  3. جذب فالوور با استفاده از نرم افزارهای مختلف
  4. خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مختلف
  5. استفاده از ربات اینستاگرام

تردیدی نیست که برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام ، هر کدام از ما ابتدا چالشی را داریم تحت عنوان اینکه بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرا کدام است؟ این موضوع با بالا رفتن گزینه های افزایش فالوور اینستا پیچیده تر می شود.

بصورت کلی و بر اساس تجربه می توان گفت بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. هر چند این روش نسبت به برخی از روش ها ممکن است مزیت های کمتری داشته باشد اما در هر صورت این روش در مجموع بهترین روش است. چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

ربات اینستاگرام

  بهترین ربات اینستاگرام

 

در واقع ربات یک نوع نرم افزار یا اتوماسیون و یا برنامه هوشمند است که به عنوان ربات همه کاره اینستاگرام شناخته می شود. ربات بصورت پیش فرض با اطلاعات و داده هایی که در اختیار می گیرد، فعالیت می کند. این ربات بر روی یک اکانت اینستاگرام قرار می گیرد و تمامی مدیریت پیج اینستاگرام را در دست می گیرد.

با این توضیحات می توان گفت ربات اینستاگرام تمامی فعالیت های یک پیج را که نیاز به مدیریت دارد، انجام می دهد. موضوعاتی مانند فالو و آنفالو کردن، لایک کردن، پست گذاشتن ، کامنت نویسی و غیره تماما می تواند توسط ربات انجام شود.

بصورت کلی یک ربات اینستاگرام فعالیت های زیر را انجام می دهد:

  • جذب فالوور بر اساس منظقه جغرافیایی دلخواه
  • افزایش فالوور با در نظر گرفتن پست ها، اکانت ها و پیج های مرجع و هشتگ ها
  • تعامل با فالوورهای مختلف پیج های تعریف شده در ربات
  • ردیابی و شناخت افراد علاقمند به موضوعات پیج شما و جذب آنها با ارسال دایرکت، پست و یا کامنت و لایک
  • در صورت نیاز ارسال پست بر اساس بازه های زمانی تعریف شده
  • در صورت تعریف و ارائه دسترسی امکان ارسال دایرکت های تبلیغاتی
  • ارائه آمارها و گزارشات دقیق و لحظه ای از پست ها و فعالیت های شما و فالوور پیج اینستاگرام شما
  • فالو کردن و آنفالو کردن بسیاری از کاربران اینستاگارم که به نوعی با شما مرتبط هستند.
  • امکان ایجاد فرصت برای دانلود فیلم ها و عکس های مختلف

بیشتر بخوانید: خدمات ربات اینستاگرام چیست؟

البته یک ربات اینستاگرام بسته به نوع نرم افزار و سروری که در اختیار دارد می تواند گزینه های زیادتری هم داشته باشد و یا برخی از فعالیت ها را انجام ندهد.

چرا ربات اینستاگرام بهترین راه است؟

بهترین ربات اینستاگرام

 

تردیدی نیست که استفاده از روش فعالیت مستمر در اینستاگرام و یا استفاده از تبلیغات در سایر پیج ها می تواند به خوبی کار افزایش فالوور پیج ما را انجام دهد. اما اینکه گفته می شود ربات اینستا بهترین است به چه دلیل است؟

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام از طریق فعالیت مداوم در اینستاگرام هم به زمان زیادی نیاز دارید و هم به محتوای بسیار با کیفیت. در نهایت هم اول اینکه دسترسی به مخاطب هدف را نمی توانید به راحتی مدیریت کنید و دوم اینکه زمان بسیار زیادی برای جذب فالوور نیاز خواهید داشت.

استفاده از تبلیغات هم با اینکه فالوور واقعی اینستاگرام برای ما به همراه دارد اما روش زود بازده نمی تواند باشد و به زمان زیادی نیاز دارد. ضمن اینکه هزینه بسیار بالایی برای تبلیغات در گوگل و یا سایر پیج ها باید پرداخت شود.

در روش تبلیغات احتمال فالو شدن توسط فالوور غیر واقعی و یا سایر ربات ها زیاد است و ایجاد تعامل با مخاطبین کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است.

خرید فالوور اینستاگرام هر چند بسیار زود بازده است اما تردیدی نیست که عمدتا فالوور خریداری شده غیر فعال هستند یعنی از اکانت هایی تشکیل شده اند که معمولا فعالیتی ندارند. در این روش که روشی بسیار ارزان قیمت هم محسوب می شود شما می توانید در چند روز تعداد زیادی فالوور داشته باشید اما این فالوور ها هیچ نوع تعاملی با پیج شما ندارند و باعث افزایش و ارتقا پیج اینستاگرام نمی شوند.

البته خرید فالوور ممکن است به لحاظ روانی تاثیر گذار باشد و عده ای را به عنوان فالوور جدید اینستاگرام که فالوور واقعی هم باشند جذ کند اما بصورت کلی نباید انتظار بالا رفتن رتبه پیج اینستاگرام را با این نوع فالوور ها داشت.

اما ربات اینستاگرام با انجام تمامی فعالیت های مورد نظر برای جذب فالوور و افزایش تعداد فالوور اینستاگرام و هدف گذاری روی اکانت های فعال و واقعی اینستاگرام و شناخت و تعامل با حتی نوع فالوور ها و مسدود سازی ارسال پیام های نا مناسب و یا ارسال پیام های سایر ربات ها و ایجاد یک روش تعامل بر انگیز با فالوور ها هر روز با سرعت زیاد تعداد زیادی فالوور جذب صفحه اینستاگرام شما خواهد کرد که هم ربات نیستند، هم واقعی هستند و هم اینکه به راحتی با خود فالوور بیشتری را برای پیج شما به همراه خواهند داشت.

هزینه استفاده از ربات اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است و در صورتیکه ربات هوشمند و دقیق نوشته شده باشد هیچ نوع ریسک و خطری برای پیج به همراه ندارد.  حتی بسیاری از بزرگ ترین پیج های اینستاگرام که دست افراد مشهور هم هست برای انجام برخی از فعالیت ها و مدیریت پیج اینستاگرام خود از ربات هوشمند و همه کاره اینستاگرام هنوز هم استفاده می کنند.

ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات جذب فالوور و افزایش فالوور پیج اینستاگرام در ایران می باشد که با هدف بالاترین کسب رضایت مشتریان نوشته شده و نوعی ربات با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند با توان جذب بالای فالوور با امن ترین حالت می باشد. برای اطمینان می توانید تست سه روزه رایگان ما را داشته باشید.

 

source: بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

برای استفاده از ربات اینستاگرام چه نکاتی اهمیت دارد؟

اینستاگرام به یکی از بزرگترین بازارهای سرگرمی و کسب و کار تبدیل شده است. هر کس به مقتضیات خود وارد این دنیا می شود و تقریبا هیچ کس دست خالی از این دنیای پر پیچ و خم بیرون نمی آید. تمامی افراد با رویکرد تجاری و کسب درآمد از اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی نمی شوند اما برای همه افراد به نوعی داشتن فالوور زیاد اینستاگرام اهمیت پیدا کرده است و بخصوص بسیاری از افرادی که به دنبال کسب و کار و تبلیغات هستند افزایش فالوور اینستاگرام را به عنوان بزرگترین هدف خود در این شبکه اجتماعی قرار داده اند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

البته الزاما داشتن فالوور زیاد اینستاگرام به معنی موفقیت در این شبکه اجتماعی نیست و نباید به هر قیمت برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تلاش کرد.  ارزش یک پیج اینستاگرام هم به فالوور ها و هم به میزان تعامل و مشارکت فالوور اینستاگرام آن پیج وابسته است. برند سازی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و بسیاری دیگر از فعالیت ها در اینستاگرام نیازمند داشتن فالوور واقعی و فعال هستند. فالوور فعال فالووری است که کلیپ اینستاگرام را مشاهده می کند، پست ها را لایک می کند، سوال و جواب می کند و یا کامنت نویسی می کند و دایرکت می فرستد و یا پست را برای دیگران نیز به اشتراک می گذارد. این دست فعالیت ها برای ایجاد ارزش افزوده برای پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد  و به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام و بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام تنها نمی تواند جوابگو باشد. اما یکی از راه هایی که در سال های اخیر توانسته هزینه های جذب فالوور اینستاگرام و این هم از نوع فالوور واقعی و فعال اینستاگرام را کاهش دهد و در کنار آن سرعت افزایش فالوور را بالا ببرد استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام ترکیبی از تمامی فعالیت هایی که یک فالوور و یا یک کاربر فعال اینستاگرام انجام می دهد را شامل می شود. یعنی این ربات می تواند فالو کند، فالوور اینستا جذب کند، لایک کند، ویو کند و کامنت نویسی کند و یا حتی دایرکت بفرستد. ربات اینستاگرام می تواند ا طرف شما در محیط های مشخص فعالی کند، کاربران و پیج های مشخصی را عمدتا دنبال کند و تماما به صورت تمام وقت و با سرعت خیره کننده و بسیار بالا و یا با سرعت معمولی ولی بسیار هوشمند عمل کند. اما استفاده از ربات اینستاگرام نیازمند رعایت برخی از نکات بسیار مهم است که اگر رعایت نشود می تواند خطراتی برای پیج بخصوص برای مسدود شدن و یا بن شدن پیج به همراه داشته باشد که اگر این اتفاق بیافتد برای بازگرداندن اکاننت اینستاگرام با مشکلی عدیده ای مواجه خواهیم شد و گاها حتی این کار نشدنی است و تمامی هزینه ها دور ریخته خواهد شد.  

مهم ترین نکات برای استفاده از ربات اینستاگرام

خرید ربات اینستاگرام

 

اول از همه در نظر داشته باشید که به کار گرفتن ربات اینستاگرام به هیچ عنوان غیر قانونی و اشتباه نیست و این کار به نوعی برون سپاری وظایف یک مدیر شبکه اجتماعی و یا مدیر اینستاگرام است. بنابراین برای استفاده از ربات نگران قانونی نبودن آن نباشید. اما در نظر داشته باشید که خود اینستاگرام با فعالیت ربات مخالف است و اگر متوجه این موضوع بشود که شما از ربات استفاده می کنید فورا پیج شما را مسدود می کند. از این رو داشتن یک ربات اینستاگرام زمانی می تواند مهم و تاثیر گذار باشد که فعالیت این ربات بصورت مدیریت شده و برنامه ریزی شده باشد و نباید با سرعت زیاد و یا فعالیت غیر واقعی باعث مشکوک شدن اینستاگرام شوید.

بیشتر بخوانید: ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

برای استفاده از ربات اینستاگرام بهتر است نکات زیر را حتما رعایت کنید:

بهترین ربات اینستاگرام

 

  • هر ربات را تنها برای یک اکانت اینستاگرام استفاده کنید. جذب فالوور برای اکانت های مختلف با یک ربات اولا زمان بر است و دوما روند کاری شما به صورت مشکوکی ادامه خواهد یافت و این باعث می شود فعالیت ربات شما فاش شود. ضمن اینکه بهتر است از چند ربات برای یک پیج هم به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا همپوشانی فعالیت های این ربات ها باعث اختلال در عملکرد پیج و رو شدن فعالیت ربات باشد.
  • ربات یک عنصر فعال است که با فالو کردن، لایک کردن، کامنت نویسی و یا ویو کردن ویدئوها دیگران را ترغیب می کند تا به پیج شما سر بزنند و این الزامی ندارد که آنها حتما شما را فالو کنند. در نظر داشته باشید که همیشه داشتن یک محتوای عالی و فوق العاده بهترین راه جذب فالوور اینستا است و نباید فکر کنید که ربات قرار است برای شما معجزه کند. بنابراین زمانی اقدام به انتخاب ربات بکنید که حداقل نوع محتوا و به روز رسانی محتوای شما جلب توجه کند و خلاقانه و با کیفیت باشد.
  • حتما در تنظیمات ربات اینستاگرام مشخص کنید که نوع فالوور شما چه افرادی باشند. در واقع باید تعیین کنید که جامعه هدف شما چه کسانی باید باشند. برای این کار باید از خود بپرسید که قرار است فالوور واقعی شما چه کسی باشد، چه کسانی این نوع محتوا را مطالعه و یا می بینند، رقبای شما چه کسانی هستند، در چه موقعیت جغرافیایی باید باشند و یا چه نوع هشتگ هایی را بیشتر جستجو می کنند. این باعث می شود تا شما ضمن شناخت رقبا بتوانید بهترین استراتژی را برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید. ضمن اینکه تمامی این موارد در تنظیمات ربات دیده شده است.
  • اگر دوره ای برای آنفالو کردن فالوورهای خود در نظر نگرفته اید ، حتما در تنظیمات ربات یک دوره برای آن در نظر بگیرید. ربات تنها می تواند ۷۵۰۰ نفر را دنبال یا فالو کند و اگر به این میزان نزدیک شود فعالیت ربات اینستاگرام متوقف می شود. بنابراین برای بهتر عمل کردن ربات و بالا بردن سرعت فعالیت ربات بهتر است تعداد فالووینگ های خود را افزایش ندهید و نهایتا تا ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ فالووینگ بیشتر نداشته باشید.
  • ربات را در روز چند بار روشن و خاموش کنید. اجازه دهید فعالیت ربات همانند انسان باشد و نباید این فعالیت بیش از حد باشد. مواقعی را در نظر بگیرید که بیشترین احتمال را می دهید که افراد بیکار بوده و یا در اینستاگرام باشند. مثلا شب ساعت ۹ تا ۱۲ شب و یا ظهر از بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ می تواند زمان مناسبی باشد. اما در زمان هایی که نیاز ندارید حتما ربات را خاموش کنید.
  • ربات از طرف شما فعالیت می کند، هشتگ، کامنت و محتوا را باید شما تامین کنید و نباید صرفا به فعالیت ربات تکیه کنید. در نظر داشته باشید که به عنوان یک انسان باید پست ها را انتشار دهید. از این رو گذاشتن کپشن برای محتواها، تعیین هشتگ و یا جواب دادن به کامنت ها و سوالات فالوور اینستاگرام را فراموش نکنید.
  • در تنظیمات کامنت ربات حتما کامنت هایی را قرار دهید که به نظر مصنوعی و غیر واقعی نباشند. کامنت در جذب فالوور اینستاگرام بسیار موثر است و نباید دست کم گرفته شود.
  • یکی از مهم ترین موضوعات برای انتخاب ربات این است که متناسب با آخرین تغییرات اینستاگرام به روز رسانی شود. این نکته را زمانی می توانی اطمینان یابید که ربات با مرتبا به روز رسانی شود.
  • نکته دیگر اینکه بهتر است ربات هایی را انتخاب کنید که تیم پشتیبانی خوبی داشته باشد. در هر صورت ربات یک نرم افزار تحت وب است که نیاز به ارائه خدمات مختلف به مشتری دارد. از این رو به هیچ عنوان اقدام به خرید رباتی که تیم پشتیبانی خوبی ندارد نکنید.

تیم فالوجت یکی از بهترین ربات های جذب فالوور است که با هدف گذاری و بصورت هوشمند بر روی فالوور واقعی و فعال اینستاگرام هدف  گذاری و بصورت کاملا هوشمند و دقیق اقدام به جذب فالوور می کند. ضمن اینکه تیم پشتیبانی فالوجت همواره و بصورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خود می باشد.    

 

source: نکات بسیار مهم برای استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

 

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

افزایش فالوور اینستاگرام به سبک ایرانی و واقعی

افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام یکی از آرزوهای هر یک از ما ایرانی هایی است که به دنبال برند سازی و تقویت فروش و بازاریابی خود با استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام هستیم. اینستاگرام امروزه به یک ابزار بی بدیل در بازار سازی و برند سازی تبدیل شده است و تمامی ایرانی های فعال در حوزه های کسب و کار و یا تبلیغات از این ابزار قدرتمند غافل نشده اند. بسیاری از کاربران اینستاگرام برای افزایش فالوور خود از ده ها روش استفاده می کنند و حتی در صورت موفقیت در جذب فالوور زیاد اینستاگرام باز هم نمی توانند این اطمینان را داشته باشند که فالوور جذب شده به پیج اینستا آنها تماما ایرانی باشند.

خرید ربات اینستاگرام

 

هدف گذاری در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است. بخصوص اگر ابتدای راه باشید شناخت بازار و محل فعالیت شما از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. بازار هدف می تواند یک شهر و یا یک کشور باشد و یا حتی برخی به دنبال زبان های خاص مانند فارسی و غیره هستند. اما اینستاگرام مکانی است که از همه نژادها، اقوام، دین ها و کشورها در آن حضور دارند. هیچ مرزی در این شبکه اجتماعی وجود ندارد و هر یک از پست هایی که شما در اینستاگرام انتشار می دهید ممکن است توسط هر فردی در هر نقطه ای از دنیا دیده شود. داشتن یک فالوور از آلمان و یا انگلستان و یا حتی کانادا و آمریکا می تواند در تعداد افزایش فالوور پیج ما تاثیر گذار باشد و یا حتی لایک و کامنت نویسی این فالوورها می تواند در ارزش پیج ما تاثیر گذار باشد اما وقتی حوزه فعالیت ما در این کشورها نیست و عملا داشتن بازار در این مکان ها به کار ما نمی آید آیا باز هم این فالوور ارزشمند است.  

اهمیت داشتن فالوور ایرانی

فالوور اینستاگرام  

داشتن فالوور ایرانی بخصوص برای افرادی که به دنبال بازاریابی در ایران و یا حتی بازاریابی در یکی از شهرهای ایران هستند اهمیت زیادی دارد. وقتی شما بدانید که ۳۰ هزار فالوور فعال در مثلا تهران یا ایران دارید زبان گفتگو و تبلیغات خود را شناخته اید و می توانید با تکیه بر دانش و فرهنگ این مردم با آنها سخن بگویید و در واقع اقدام به مدیریت پیج اینستاگرام خود بصورت دقیق تر و حرفه ای تر بکنید. رقابت امروزه تنها به داشتن فالوور بالا اینستاگرام خلاصه نمی شود و اغلب شاید داشتن نیمی از فالوورهای یک پیج دیگر به شرط اینکه تماما مربوط به یک کشور باشند بسیار در بهره وری و فروش ما تاثیر بیشتری دارد. فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام زبان شما را به خوبی می فهمد و با پست های شما بهتر رابطه برقرار می کند، اگر در شهر و یا کشور شما باشد به راحتی می تواند به شما دسترسی داشته باشند و این به آنها اطمینان می دهد که می توانند راحت با شما رابطه داشته باشند و از شما خرید محصول و یا خدمات بکنند. به فالوور ایرانی اینستاگرام شما می توانید وعده خدمات پس از فرش بدهید، می توانید آنها را بعضا در مکان هایی گرد هم جمع کنید و  یا می توانید با ایجاد کمپین ها و یا مسابقاتی به راحتی آنها را به تعامل با پیج اینستاگرام خود وادار کنید.  

تفاوت فالوور ایرانی فعال با فالوور غیر ایرانی

وقتی از کیفیت بالای فالوور سخن به میان می آید یعنی داشتن فالوور اینستاگرام که با شما احساس قرابت و دوستی بیشتری بکند. فالوور ایرانی فعال بنا به دلایلی که در بالا گفته شد بخصوص اگر به شما نزدیک تر باشند خیلی راحت با شما تعامل خواهند داشت. فالوورهای خارجی  اغلب مفهوم پیام ها و پست های شما را درک نمی کنند و اگر درک کنند با شما خیلی تعاملی نخواهند داشت و حتی در صورت تعامل باز هم نمی توانند در اغلب موارد از شما خرید داشته باشند. اگر مبنای فعالیت اینستاگرام و راه اندازی پیج اینستا شما فروش و بازاریابی باشد این موضوع بیشتر خود را نشان خواهد داد. فالوورهای ایرانی را کمتر و سخت تر می توانید جذب کنید و در یک جمله جذب فالوور ایرانی اینستاگرام بسیار دشوارتر است. وقتی از بین ۷۰۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام قرار باشد ۴۰ میلیون نفر را ، تازه اگر از کل ایران باشند هدف قرار دهید ، قطعا پیدا کردن فالوور اینستاگرام دشوارتر می شود. اما با این وجود فالوور ایرانی اینستا ارزش بیشتری دارد و حتی جذب کم فالوور اینستاگرام اگر قطعا ایرانی باشند نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام با فالوور خارجی ارجحیت باید برای شما داشته باشد. بیشتر بخوانید: احتمال جذب فالوور فیک توسط ربات اینستاگرام چقدر است؟ + نحوه عملکرد ربات

راه های افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی

افزایش فالوور اینستاگرام

 

راه های زیادی برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی وجود دارد. برای افزایش فالوور حقیقی ایرانی از هر یک از روش های زیر می توانید استفاده کنید که بصورت خلاصه برای شما آماده شده است:

  • تنها به دنبال کاربرانی در اینستاگرام باشید که محتوای ایرانی با زبان فارسی بارگذاری می کنند. حتی برای اطمینان بیشتر می توانید به نام کاربری آنها توجه کنید زیرا اغلب کاربران ایرانی اینستاگرام از نام خودشان در بخشی از نام کاربری اینستاگرام استفاده می کنند.
  • از هشتگ فارسی استفاده کنید و یا به دنبال هشتگ های فارسی باشید. زبان فارسی خاص مردم ایران نیست اما عمده فارسی زبانان در ایران فعالیت می کنند. البته اگر کرد یا ترک و از اقوام دیگر ایرانی هستید نیز می توانید برای جذب فالوور ایرانی منطقه خودتان حتما از هشتگ های خاص زبان خودتان استفاده کنید.
  • به کامنت ها و تعاملاتی که در پیج های اینستاگرام وجود دارد توجه کنید. پیج هایی که فالوور فارسی زبان اینستاگرام دارند و یا بهتر است بگوییم فالوور ایرانی فعال دارند به احتمال زیاد در کامنت ها و پیام های پیج آنها توسط کاربران آنها تعاملات به زبان فارسی و یا زبان های ایرانی وجود دارد. برای هدف گذاری روی کاربران پیج های اینستاگرام دیگر نیز می توانید با توجه به نوع کامنت ها و پاسخ گفتن به کامنت های انها با فالوور فعال ایرانی آنها تعامل برقرار کرده و انها را ترغیب کنید که پیج شما را بازدید کنند.
  • فالو کردن پیج های فارسی را فراموش نکنید. شاید ساده ترین راه برای یافتن فالوور ایرانی این باشد که پیج های فالوور ایرانی را دنبال کنید. با این کار پیامی برای آنها ارسال می شود که شما آنها را فالو کرده اید. به احتمال زیاد آنها به پیج شما سر خواهند زد و شما را فالو خواهند کرد و با این کار افزایش فالوور ایرانی برای شما قطعا اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به اینکه تنها ۷۵۰۰ پیج را می توانید فالو کنید بهتر است بعد از چند روز این پیج ها را آنفالو کنید. اصلا نگران نباشید ، آنها خیلی به ندرت متوجه این شوند که شما آنها را آنفالو کرده اید. ضمن اینکه اگر محتوای عالی داشته باشید به راحتی شما را از دست نخواهند داد.
  • انتشار محتوا و عکس و کلیپ ایرانی یا فارسی برای جذب فالوور ایرانی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. وقتی شما پیجی پر از محتوای ایرانی و فارسی داشته باشید و تماما با کیفیت و منظم این باعث می شود که تنها کاربران ایرانی اینستاگرام شما را هدف قرار دهند.
  • خرید فالوور ایرانی. این روش یکی از روش هایی است که برخی از پیج ها برای شروع کار انجام می دهند. به یاد داشته باشید برای خرید فالوور ایرانی حتما سایت هایی را انتخاب کنید که فالوور ایرانی فعال به شما بفروشند.
  • استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام. شاید یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی استفاده از ربات واقعی اینستاگرام باشد. البته ربات اینستاگرام تنوع زیادی دارد اما ربات تحت وب با کیفیت اینستاگرام مانند ربات فالوجت می تواند با دریافت اطلاعات و تنظیماتی از طرف شما به راحتی تنها  تنها فالوور ایرانی برای شما جذب کند.

 

ربات اینستاگرام چگونه فالوور ایرانی برای ما جذب می کند ؟

یک ربات حرفه ای اینستاگرام بسیار هوشمند و دقیق نوشته شده است. این ربات یک پنل کاربری در اختیار هر کاربری که از ربات اینستاگرام استفاده می کند و در واقع اقدام به خرید ربات اینستاگرام مربوطه را کرده قرار می دهد. در این پنل یک سری اطلاعات از شما دریافت می شود. این اطلاعات و یا تنظیمات باعث می شود که شما دقیقا نوع فالوور اینستاگرام خود را تعیین کند. در زمان استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام می توانید با تنظیمات زیر اقدام به جذب هدفمند فالوور ایرانی فعال بکنید:

  • در قسمت کاربران هدف، کاربران هدف خود را از بین کاربرانی انتخاب کنید که ایرانی هستند و در ضمن فالوور واقعی اینستاگرام و ترجیحا ایرانی داشته باشند.
  • در قسمت پیج هدف ، از پیج هایی استفاده کنید که اولا فالوور واقعی داشته باشند، دوما تعداد فالوور آنها زیاد باشد و سوم اینکه ازکامنت ها و کاربران آنها عمدتا فارسی زبان یا ایرانی باشند.
  • در قسمت انتخاب هشتگ، از هشتگ های فارسی حتما استفاده کنید. با انتخاب هشتگ فارسی ربات را به سمت این هشتگ ها هدایت می کنید که عمدتا مربوط به کاربران فارسی اینستاگرام هستند.
  • در قسمت کامنت ها، چندین کامنت متنوع ولی فارسی و یا نهایتا به زبان های قومی خود را بنویسید. انتخای این کامنت ها بخصوص برای افرادی که قصد دارند از منطقه خاص و یا فرهنگ و زبان خاص فالوور داشته باشند اهمیت زیادی دارد. مثلا اقوام لر زبان می توانند با نوشتن کامنت هایی با زبان لری ، این نوع اقوام یا فالوور ایرانی لر زبان را هدف قرار دهند.
  • در قسمت موقعیت جغرافیایی منطقه مورد نظر خود را مشخص کنید. بهترین و مهم ترین قسمت ربات اینستاگرام که برای جذب فالوور ایرانی فعال به شما کمک خواهد کرد انتخاب موقعیت جغرافیایی در ربات اینستاگرام است. این ربات وقتی در این منطقه فعال شود تنها به دنبال کاربران فعال فارسی زبان در این منطقه است و فالوور ایرانی واقعی اینستاگرام را هدف گذاری می کند. در این تنظیم شما می توانید حتی یک استان و یا شهر را انتخاب کنید.

  ساخت ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت با تنظیم و برنامه نویسی یک ربات حرفه ای اینستاگرام جذب فالوور ایرانی فعال و واقعی را برای شما به واقعیت تبدیل کرده است. شما می توانید با تنظیمات حرفه ای و دقیق این ربات تنها هدف خود را جذب فالوور ایرانی و فعال قرار دهید. برای اطمینان از این موضوع می توانید تست رایگان ربات ما را انجام دهید.

 

source: چقدر افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام اهمیت دارد؟ آیا ربات اینستاگرام به ما کمک می کند؟

۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

7 نکته ای که باید درمورد افزایش فالوور اینستاگرام بدانید!!!

 

این روزها رقابت برای فروش، برند سازی، محبوبیت، ارزشمند شدن و شناخته شدن و به دنبال آن فروش، تبلیغات و غیره متفاوت شده است. دیگر کسی برای اینکه محصولات خود را بیشتر بفروشد به چاپ کاغذ و رفتن سمت بیلبوردها و تابلو های خیابانی نمی رود. در واقع دنیای ما آدم ها خیلی متفاوت شده است. استفاده از فضای مجازی بر روی کاناپه خانه و یا صندلی محل کار و رسیدن از یک صفحه موبایل به دورترین نقاط دنیا موضوعی است که تقریبا همه را درگیر خودش کرده است.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صرف نظر از سرگرمی ها و تنوع فعالیت هایی که در این شبکه های مجازی انجام می شود و بخصوص مادر همه این شبکه ها یعنی اینستاگرام در دل خود جای داده است، اهداف و برنامه های کاری و روش های فروش و بازاریابی و غیره نیز به این سمت و سو در حال حرکت است و حتی افرادی به شهرت و محبوبیت در دنیا دست یافته اند که نه تولیدی دارند، نه فعالیت خاصی انجام می دهند و نه حتی هنرپیشه و هنرمند بزرگی هستند و تنها با ساخت یک کلیپ در روز به عنوان اینفلوئنسر شناخته شده اند و درآمد های میلیونی دارند.

 

آنچه که اهمیت دارد این است که از این فضا بتوان به نفع خودمان استفاده کرد. این کار هم یک پیش نیاز مهم دارد که به نام افزایش فالوور شناخته می شود. هر چه پیج اینستاگرام در جذب فالوور و افزایش فالوور پیج اینستاگرام موفق تر باشد ارزشمند تر است، تفاوتی ندارد کسب و کار آن چیست و یا هنر و توانایی های او چه خواهند بود ، مهم این است که کاربران اینستاگرام او را دوست داشته باشند و پیج او را فالوو کنند و به عنوان فالوور اینستاگرام او به پست ها و نوشته ها و علایق او توجه کنند.

افزایش فالوور با استفاده از ربات اینستاگرام، بصورت طبیعی ، با استفاده از تبلیغات اینستاگرام و یا حتی با خرید فالوور اینستاگرام و انواع دیگر راه های شناخته شده و شناخته نشده ممکن است اما شاید ساده ترین راه برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام باشد که باعق افزایش فالوور واقعی و افزایش فالوور هدفمند برای پیج اینستاگرام می شود. چه از ربات اینستا و چه از هر ابزار دیگری استفاده می کنید برای افزایش فالوور و حفظ فالوور اینستاگرام باید از تکنیک ها و روش هایی استفاده کنید که میزان فالوور اینستاگرام بالاتر برود و یا ماندگاری فالووراینستاگرام را تضمین کند.

در زیر مهم ترین این اقدامات را با هم مرور خواهیم کرد:

۱- در ارسال عکس خلاقیت داشته باشید

بهترین ربات اینستاگرام

 

کسی مشتاق خوراکی های ما نیست و یا دنبال این نمی گردد که هر روز چهره ما را در اینستاگرام از زوایای مختلف تماشا کند، حتی اینکه شما امروز با ریش جدید یا لباس جدید بیرو ن رفته اید نیز برای خیلی از کاربران اینستاگرام جذابیت ندارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس است و اصالت خود را از عکس گرفته است. عمده کاربران اینستاگرام اگر نگوییم همه آنها هر روز در اینستاگرام پرسه می زنند تا موضوعات جدید را مشاهده کنند.

اگر عکس ها با موضوعاتی را انتخاب کنید که کمتر دیده شده اند و یا به عکس ها با موضوعاتی که دغدغه افراد است، تازگی دارد و چالش بر انگیز است روی بیاورید شک نداشته باشید که هزاران کاربر دیگر اینستاگرام را ترغیب می کنید تا پیج شما را باز کنند. اما این تمام ماجرا نیست برای ارسال عکس هم بهتر است کیفیت ، چهارچوب و زاویه های مناسب انتخاب کنید تا بیشتر به فالوور اینستاگرام حق انتخاب دهید.

۲- از ویدئو غافل نشوید

ربات اینستاگرام

این روزها تمامی الگوریتم های شبکه های اجتماعی و حتی گوگل ارزش بیشتری برای ویدئو ها قائل هستند و توجه بیشتری به آنها نشان می دهند. ضمن اینکه ویدئو باعث تنوع در پیج شما می شود و از یکنواختی ارسال عکس پیج شما را خارج می کند. ویدئو به خودی خود بیشتر باعث جذب فالوور می شود. عموما فالوور اینستاگرام وقتی کلیپی ببیند دوست دارد نگاهی کوتاه حتی به ان بیاندازد و این می تواند با عث جذب فالوور بیشتر اینستاگرام شود. حتی اگر این افراد شما را فالو نکنند باعث افزایش اعتبار پیج شما با بالا رفتن ویو و پروموشن پیج شما می شوند.

۳- استفاده منطقی از هشتگ

هشتگ

 

بسیاری از سایت ها به شما پیشنهاد می کنند که از هشتگ برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از هشتگ برای جذب فالوور یک تکنیک فوق العاده است و در واقع باعث می شود که مسیر جستجوی پیج شما مشخص شود. اما نباید در استفاده از هشتگ زیاده روی کنید. هر پست نهایتا چند عدد هشتگ نیاز دارید ، این باعث می شود که پست شما بهتر طبقه بندی شود و شانس جذب فالوور هدفمند بیشتری داشته باشد.

۴- تعامل با پیج های مشابه

اگر در زمینه کار خود رقیبا ندارید که هیچ، اما اگر افراد زیادی در زمینه کار و پیج شما فعالیت دارند بهتر است زمانی را در روز اختصاص دهید تا به این پیج ها سر بزنید و با خودشان و فالوور اینستاگرام آنها تعامل برقرار کنید. کافی است پست ها و کامنت های آنها را لایک کنید و حتی در مورد برخی از کامنت های اینستاگرام آنها ارائه نظر کنید. این باعث جلب توجه شما می شود و شانس یافتن فالوور اینستاگرام را برای شما افزایش می دهد. البته به دلیل زمان بر بودن این کار به شما پیشنهاد می کنم که این کار را با استفاده از یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید.

۵- برگزاری رقابت و کمپین

  هیچگاه این استراتژی را دست کم نگیرید. رقابت برگزار کردن و یا ایجاد کمپین کار اصلا سختی نیست. اگر در جذب فالوور تا اندازه ای موفق شده اید و فالوور واقعی اینستاگرام دارید کافی است موضوعی را مطرح کنید، مثلا از فالوور اینستاگرام خودتان بخواهید که با محصولات شما عکس بگیرند و برای شما دایرکت کنند، شما هم بهترین پست ها را در پیج به اشتراک بگذارید و نهایتا بهترین فرد را انتخاب معرفی و یا جایزه ای به او بدهید. افزایش تعامل بی نظیر در این روش و مشارکت فالوور اینستاگرام در پیج روشی بسیار عالی برای جذب فالوور بیشتر و افزایش فالوور زیاد اینستاگرام است.

۶- پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید

تبلیغ پیج اینستاگرام هزینه زیادی نیاز دارد بخصوص اگر این کار توسط اینفلوئنسرها انجام شود. اگر این میزان هزینه و یا پول ندارید مشکلی ندارد، نباید نا امید شوید، می توانید از سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اول پیج اینستاگرام خود را به شبکه های اجتماعی دیگر خود پیوند دهید تا فالوور شبکه های اجتماعی دیگر خود را به پیج اینستاگرام خود دعوت کنید، اینفلوئنسر مارکتینگ

 

روش دوم این است که در هر گروه و یا شبکه اجتماعی که عضو هستید از آنها بخواهید که پیج شما را بازدید کنند . روش سوم این است که از دوستان خود بخواهید تبلیغ پیج شما را انجام دهند و یا حتی از سایت خودتان استفاده کنید. شاید تاثیر تبلیغات پیج اینستاگرام با این روش ها تاثیر روش های هزینه ای را نداشته باشد اما باور کنید روش بسیار خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام است و تاثیر زیادی دارد.

۷- لایک کردن پست دیگران

شما به عنوان یک پیج تجاری اینستاگرام و یا یک پیج با فالوور زیاد اینستاگرام اگر در زمان های بیکاری خود وقت صرف کنید و پست فالوور های خود را پپیج کنید نه تنها باعث وفاداری فالوور اینستاگرام می شوید بلکه فالوور های او را هم برای فالو کردن خودتان ترغیب می کنید. حتی می توانید به سایر پیج های مرتبط و غیر مرتبط سر بزنید و تنها با یک لایک ساده وجود خودتان را نشان دهید. وقتی پیج یک فرد دیگر را فالو و لایک کنید و به عنوان یک پیج معتبر این کار انجام شود او به احتمال زیاد شما را فالو و دنبال خواهد کرد و این کم کم می تواند در افزایش فالوور خود را نشان دهد. البته باز هم بهتر است این کار توسط ربات اینستاگرام انجام شود تا زمان زیادی از شما گرفته نشود. این هفت روش در جذب فالوور اینستاگرام و بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام فوق العاده موثر هستند. تردید نداشته باشید که اگر این فعالیت ها را با استفاده از ربات اینستاگرام و یا حتی خودتان اگر زمان کافی داشته باشید ، انجام دهید در جذب فالوور بسیار موفق خواهید بود. اما به غیر از این روش ها برخی فعالیت های دیگر نیز در جذب و افزایش فالوور اینستا و بالا بردن رتبه اینستاگرام موثر هستند که برخی از آنها عبارتند از:

  •  استفاده از هشتگ های ترند شده
  • انتشار پست در زمان هایی که زمان بیکاری مردم است و امکان سر زدن به اینستاگرام بیشتر است. مانند اواخر شب و یا ظهرها
  • تکمیل بیو اینستاگرام به شکلی ترغیب کننده و حرفه ای
  • استفاده از سوال و نظرخواهی در زیر پست ها
  • ارسال پست در روز های تعطیل
  • انتخاب پست هایی که هیجان انگیز باشند و با احساسات سر و کار داشته باشند.
  • استفاده از کپشن اینستاگرام و ارائه توضیحاتی کوتاه برای هر پست.
  • ارسال حداقل دو پست در روز
  • استفاده از موقعیت جغرافیایی و برچسب و تگ مکان
  • ارسال پست زمان بندی شده در زمان های دقیق با استفاده از ربات اینستاگرام
  • گاها ارسال پست های بامزه و خنده دار در جدی ترین تم های موضوعی
  • عدم استفاده از پست های تکراری و خسته کننده
  • و بسیاری از موارد دیگر

  ما در تیم فالوجت اقدام به طراحی و برنامه نویسی ربات اینستاگرام بسیار حرفه ای کرده ایم که اغلب فعالیت های بالا را برای شما بصورت دقیق و بدون ایجاد حس ربات بودن و کاملا از طرف شما انجام خواهد داد. تنها کافی است به ربات بگویید چه می خواهید تا ربات تمامی فعالیت های جذب فالوور ، افزایش فالوور، تعامل با فالوور و غیره را به جای شما انجام دهد و اصلا نیازی به صرف زمان از طرف شما نباشد. کافی است تست رایگان رایگان فالوجت را انجام دهید و به این اطمینان برسید.

 

source: 7 نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام که نمی دانستید!!!

۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

آموزش نحوه استفاده بهتر از دایرکت اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از جذاب ترین شبکه های اجتماعی است که با صد ها میلیون کاربر فعال به میدانی  برای رقابت در بازاریابی و فروش و حتی بسیاری از فعالیت های دیگر برای کسب درآمد از اینستاگرام شده است که این کار عمدتا با روش های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام هدف دهی می شود.

بسیاری از افرادی که توانسته اند به میزان مناسبی کار جذب فالوور انجام دهند برای اینکه بتوانند در ارتباط با مشتریان خود باشند و به نوعی در راستای افزایش رضایت مشتریان خود از پیام دایرکت اینستاگرام استفاده می کنند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

دایرکت یکی از قابلیت های اینستاگرام است که بسیاری از آن برای جذب فالوور، بسیاری برای تبلیغات و بسیاری برای برنامه ریزی های روزمره خود استفاده می کنند. اما ارسال دایرکت نیاز به نوشتن پیام و یا آماده سازی محتوا و ارسال به فالوورهای اینستاگرام دارد که در زمان افزایش فالوور اینستا این کار به جرات می توان گفت عملا برای بسیاری از کاربران اینستاگرام و مدیران پیج های شلوغ غیر ممکن است.

دایرکت در واقع یک پیام خصوصی است از طرف پیج شما برای فالوور اینستاگرام شما است که می تواند یک متن، عکس و یا ویدئو باشد و از این قابلیت می توان با هشتگ گذاری به خوبی برای معرفی پیج و جذب فالوور بیشتر اینستاگرام استفاده کرد.

 

چگونه از دایرکت اینستاگرام استفاده کنیم؟

بصورت کلی برای ارسال دایرکت اینستاگرام دو روش وجود دارد. در روش اول وقتی اینستاگرام را باز می کنید گزینه خانه یا Home را انتخاب کنید. صفحه ای که پست های اخیر دوستان شما در آن نمایش داده می شود. بعضا به این صفحه صفحه فید اینستاگرام یا صفحه Feed اینستاگرام هم می گویند.

در این صفحه و در گوشه سمت راست با یک گزینه مکعبی مواجه می شوید که با لمس آن وارد دایرکت می شوید. لیست مکالمات خصوصی شما یا کامنت اینستاگرام شما در این صفحه دیده می شود، در قسمت سمت راست گزینه به اضافه را بزنید و روی ارسال پیام یا Send Message کلیک کنید. در این مرحله با انتخاب فرد مورد نظر می توانید این پیام را برای او دایرکت یا پیام خصوصی کنید.

ساخت ربات اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام

روش دوم این است که به پروفایل اکانت کاربری بروید که قصد دارید برای او دایرکت ارسال کنید، در بالای  صفحه اصلی پیج او باید گزینه سه نقطه را بزنید و با انتخاب گزینه ارسال پیام یا Send Message پیام یا دایرکت برای او ارسال کنید. تفاوتی ندارد اکانت مورد نظر شما خصوصی باشد و یا عمومی در هر دو حالت می توانید اقدام به ارسال دایرکت برای فالوور  اینستاگرام بکنید.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

مدیریت دایرکت اینستاگرام

از روش اول گفته شده یعنی گزینه خانه، و انتخاب گزینه مکعبی می توانید وارد پیام های خصوصی و یا دایرکت اینستاگرام خودتان شوید. معمولا اگر دایرکت از سوی افرادی باشد که شما آنها را فالو نکرده باشید دایرکت بصورت درخواستی است و با دو گزینه  قبول یا Allow و رد یا Decline همراه است. اگر گزینه قبول را بزنید کاربر می تواند برای شما دایرکت ارسال کند اما اگر رد کنید نمی تواند برای شما اقدام به ارسال دایرکت کند. حال اگر از طریق گزینه Decline All اقدام کنید می توانید کلیه دایرکت های ناشناس را رد کنید.

 

قوی ترین ربات اینستاگرام

ارسال عکس یا ویدئو از طریق دایرکت

اگر قصد دارید عکس و یا فیلمی را برای فردی دایرکت کنید به دو صورت می توانید این کار را انجام دهید. اول اینکه وارد هوم اینستاگرام شوید، گزینه مکعبی شکل را بزنید، وارد دایرکت شوید و با انتخاب گزینه بعلاوه ، گزینه Send Photo or Video را انتخاب کنید. در این زمان می توانید از طریق گالری فیلم و یا عکس را انتخاب و با نوشتن نام کاربری فرد مورد نظرتان برای او دایرکت ارسال کنید.

 

روش دوم این است که با رفتن به صفحه کاربر یا فالوور اینستاگرام مورد نظر خودتان ، زدن سه نقطه و انتخاب گزینه Send Message، دوربین پایین صفحه را انتخاب کنید و با گرفتن عکس و یا رفتن به آیکون سمت چپ پایین و انتخاب از طریق گالری  اقدام به ارسال فیلم یا عکس از طریق دایرکت برای فالوور اینستاگرام خود بکنید.

 

ارسال پست اینستاگرام از طریق دایرکت اینستاگرام

برخی از افراد نیز علاقمند هستند که فیلم و یا عکسی را که در اینستاگرام مشاهده می کنند برای فالوور اینستاگرام و یا دوستان خود دایرکت کنند برای این کار  باید از زیر عکس و یا ویدئو  آیکون فلش خمیده شکل را انتخاب کنید،  اکانت یا اکانت های مورد نظر خود را وارد کنید و اگر دوست دارید متنی را بنویسید و بر روی گزینه ارسال یا Send کلیک کنید.

البته در این حالت روش دیگری هم هست و آن هم اینکه از طریق کامنت اینستاگرام این کار را انجام دهید. از زیر پست اینستاگرام مورد نظر کافی است گزینه کامنت را انتخاب و اکانت فالوور مورد نظر خود را انتخاب و او را به اصطلاح منشن کنید و ارسال را بزنید. در این زمان یک آیکون دایره ای شکل با یک علامت فلش را خواهید دید، آن را لمس کنید تا وضعیت ارسال بصورت یک پیام خصوص تغییر پیدا کند و سپس ارسال کنید.

 

ارسال پروفایل با استفاده از قابلیت دایرکت اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد اینستاگرام امکان دایرکت کردن پروفایل  کاربران اینستاگرام است. برای این کار باید پروفایل مورد نظر را مشخص و وارد ان شوید، بر روی گزینه سه نقطه کلیک  و گزینه Share this Profile را انتخاب کنید، سپس باید نام فالوور یا فالوورهای اینستاگرام خودتان که قصد دارید این پروفایل را برای آنها ارسال کنید انتخاب کنید و گزینه ارسال را بزنید.

 

ساخت ربات اینستاگرام

ارسال هشتگ به عنوان پیام خصوصی از طریق دایرکت اینستاگرام

حال اگر قصد دارید یک هشتگ را به عنوان یک پیام خصوصی برای یک یا چند نفر از اعضا فالوور اینستاگرام خود ارسال کنید باید بر روی هشتگ اینستاگرام مورد نظر کلیک کنید یا لمس کنید، در سمت راست گزینه فلش خمیده شکل مشخص می شود، با انتخاب این گزینه می توانید فرد یا افراد مورد نظر خود را انتخاب و هشتگ را به عنوان یک پیام خصوصی برای آنها ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از هشتگ

ارسال لوکیشن ( Location) یا موقعیت مکانی از طریق دایرکت اینستاگرام

با رفتن به موقعیت مکانی می توانید این موقعیت مکانی را انتخاب و با لمس فلش خمیده شکل و انتخاب افرادی که قصد دارید این موقیت مکانی را با آنها به اشتراک بگذارید می توانید آن را برای این افراد ارسال کنید.

 

پاک کردن یک پیام از دایرکت اینستاگرام

اگر پیام، عکس و یا فیلم یا هر چیز دیگری را در دایرکت اینستاگرام با فالوور اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اید و پشیمان شده اید می توانید چه قبل از مشاهده فرد مورد نظر و چه بعد از آن این پیام را حذف کنید. برای این کار کافی است وارد صفحه دایرکت اینستاگرام و یا صفحه مکالمه  مورد نظر شوید

، سپس پیام را انتخاب کنید و دست خود را چند لحظه روی آن نگه دارید و سپس با ظاهر شدن گزینه ها گزینه Unsend را انتخاب کنید تا پیام حذف شود.

 

بهترین ربات اینستاگرام

 

نکته۱ : در نظر داشته باشید که برای ارسال دایرکت اینستاگرام الزامی نیست که فرد مورد نظر در لیست فالوور اینستاگرام شما باشد و می توانید از بین کاربرانی که شما را هم فالو نکرده اند کاربرانی را برای ارسال دایرکت انتخاب کنید. این یک تکنیک بازاریابی و جذب فالوور اینستاگرام هم هست.

نکته ۲: با استفاده از قابلیت دایرکت اینستاگرام نهایتا می توانید یک پست را به ۱۵ نفر بصورت هم زمان ارسال کنید.

 

ارسال دایرکت با استفاده از ربات اینستاگرام

ارسال دایرکت با ربات اینستاگرام

 

زمانی که افزایش فالوور اینستاگرام نیاز دارید و یا قصد برند سازی و بازاریابی دارید استفاده از دایرکت اینستاگرام بسیار می تواند به شما کمک کند. دایرکت اینستاگرام  ابزاری قدرتمند برای تعامل با کاربران اینستاگرام است خواه فالوور اینستاگرام شما باشند خواه نباشند.

اما اگر در جذب فالوور موفق باشید و یا افزایش فالوور اینستا شما بسیار زیاد شده باشد برای ایجاد تعامل با آنها کار دشواری خواهید داشت اگر خودتان این کار را عهده دار شوید. مثلا برای گفتن یک پیام تبریک نیاز به زمانی حداقل چند ساعته برای فالوور اینستاگرام خود دارید.

ربات اینستاگرام حرفه ای این کار را برای شما انجام می دهد. به عنوان مثال ربات فالوجت دارای یک قابلیت کلیدی برای تنظیمک و زمان بندی  دایرکت یا پیام خصوصی و ارسال آن به فالوور اینستاگرام می باشد و حتی برای جذب فالوور نیز این امکان را دارد که اقدام به ارسال دایرکت از طریق ربات اینستاگرام کند.

معمولا ربات اینستا دارای یک پنل کاربری است که در آن یک گزینه به نام دایرکت اتوماتیک دیده شده است. با انتخاب این گزینه و فعال سازی آن می توانید چندین کامنت یا دایرکت را نوشته و یا عکس، پست و ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید تا بر اساس این برنامه زمانی و بدون محدودیت ربات اینستاگرام این دایرکت ها را به عنوان پیام خود شما به فالوورها ارسال کند. مثلا برای هر فردی که شما را فالو کند می توانید یک پیام خوش آمد بفرستید.

این قابلیت ربات اینستاگرام باعث می شود تا تعامل بسیار خوبی با فالوور اینستاگرام از همان ابتدا توسط شما شکل بگیرد و فالوور اینستاگرام شما به شما بیشتر اعتماد کند.

با همین قابلیت می توانید انواع تبلیغات، شرایط فروش، مسابقات و کمپین ها و غیره را برای کاربران خود از طریق دایرکت ارسال و یا به فالوورهای تازه وارد اطلاع رسانی کنید.

 

فالوور واقعی فالوجت

 

ربات فالوجت یکی از حرفه ای ترین و هوشمندترین ربات های اینستاگرام است که با ایجاد قابلیت های متنوع مانند ارسال دایرکت خودکار به جذب فالوور ، افزایش فالوور و تعامل موثر با فالوور اینستاگرام به شما بسیار کمک خواهد کرد.

 

source: آموزش ارسال دایرکت اینستاگرام: چگونه دایرکت بفرستیم؟

 

 

۲۰ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

ایده های جالب برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

 

تست رایگان ربات اینستاگرام

 

اینستاگرام امروزه به ابزاری تبدیل شده که عکس در آن حرف اول را می زند. اگر بخواهیم عکس های اینستاگرام را در دسته های مختلف قرار دهیم، عکس هایی که مربوط به عکس غذا و خوراکی است، در آن حرف اول را می زند. غذایی که علاوه بر تزیین زیبا ، عکسی هنرمندانه و حرفه ای از آن گرفته شده باشد، می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست شما بسیار موثر باشد و افزایش فالوور اینستاگرام شما را به دنبال داشته باشد. بنابراین می توان گفت رستوران ها و فست فودی ها، کسب و کارهایی هستند که می توانند با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه بازاریابی رستوران با اینستاگرام را انجام دهد ، غذاها و خدمات خود را به مردم معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

ایده های جالب برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  1. اکثر مردم علاقه دارند از آشپزخانه و اتفاقاتی که در آن می افتد، روابط بین کارکنان و بیوگرافی آنان و در کل مکان ها و موضوعاتی که نمی توانند به آنها ورود پیدا کنند، سردر بیاورند. این تصاویر را به گونه ای منتشر کنید که گویی دارید یک داستان را روایت می کنید. بنابراین با این کار می توانید طرفداران و فالوور های خود را به پشت صحنه کارتان ببرید.
  2. مخاطبان اینستاگرام علاقه زیادی دارند تا از غذای خود در رستوران عکس بگیرند و آن را در ایستاگرام شخصی خود منتشر کنند. از چنین افرادی بخواهید با استفاده از هشتگی که مد نظر شماست در این پست ها استفاده کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند و جایزه بگیرند. بنابراین می توانید با یک هشتگ خاص، مسابقه ی عکس برای کسب و کار خود به راه بیاندازید و زیباترین عکس ها را در صفحه خود منتشر کنید و به عکس هایی که لایک بیشتری داشته اند، جایزه دهید.
  3. برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام باید پست های صفحه خود را با برنامه ریزی و به صورت مستمر و پیوسته منتشر کنید و سعی کنید از انواع پست ها در یک هفته استفاده کنید. اگر حادثه یا رویداد خاصی اتفاق افتاد، می توانید خارج از برنامه عمل کنید و پستی مرتبط با آن منتشر کنید.
  4. اگر می خواهید آیتم یا غذایی جدید به منوی خود اضافه کنید، قبل از رونمایی غذا یا نوشیدنی جدید خود، شروع به تبلیغ و معرفی این آیتم با جزئیاتی مانند تاریخچه و مواد تشکیل دهنده این غذا یا نوشیدنی بدهید.
  5. پست های خود را با محوریت رستوران و غذای خود فقط منتشر نکنید و سعی کنید نسبت به حوادث و رویدادها واکنش نشان دهید و با مخاطبان خود در این رویدادها مشترک شوید.
  1. می توانید در بعضی از پست های خود، دستور غذا را در کپشن یا عکس بنویسید و از این کار نترسید زیرا برخلاف تصور عامه مردم، این کار باعث کم شدن مشتری های شما نمی شود!
  2. سعی کنید ویژگی هاو خدماتی که رستوران شما به مردم ارائه می دهد و در کمتر جایی دیده شده است رابولد و بزرگ کنید و آن ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. این یکی از موضوعاتی اساسی در بازاریابی رستوران با اینستاگرام است که فالوور های شما را جذب می کند برای اینکه از رستوران شما خرید کنند.
  3. شما باید علاوه بر منتشر کردن پست به صورت روزانه، پست های خود را آنالیز کنید. با بیزینسی کردن صفحه خود در اینستاگرام می توانید بفهمید مخاطبان شما در چه روز ها و ساعاتی در طول هفته، به صفحه شما مراجعه می کنند و عکس هایتان را لایک می کنند یا نظر می گذارند؟ پرلایک ترین پست شما در اینستاگرام به ترتیب چه پست هایی بوده است؟ مخاطبان شما را مردان بیشتر تشکیل می دهند یا زنان؟ با آنالیز و تحلیل این موضوعات و استفاده از آنان، می توانید روندی رو به رشد را در صفحه خود شاهد باشید.
  4. از انتقادات و پیشنهادات مشتری ها و فالوورهایتان به گرمی استقبال کنید و با احترام و آرامش، پاسخ کامنت های آنان را بدهید. این مضوع به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید کیفیت خدمات خود را بهبود دهید و چه تغییراتی را در رستوران خود انجام دهید.
  5. از هشتگ هایی استفاده کنید که در زمینه خوراکی و رستوران طرفدار زیادی داشته باشد زیرا هشتگ می تواند به معرفی صفحه شما به بقیه کمک کند. از جمله هشتگ های معروف می توان به foodie ، nomnom ، yummy ، instafood و بزن ، فیدیلیو و بفرما اشاره کرد. هم چنین از هشتگ هایی که مختص کسب و کار و رستوران شماست، نیز می توانید استفاده کنید.

بنابراین با این ۱۰ نکته کلیدی می توانید بازاریابی رستوران با اینستاگرام را به راحتی انجام داد. این کار موجب می شود مشتریان مخصوص خود را به رستوران خود بکشانید و آن ها را جذب کنید. در این موارد حتی اگر به خرید فالوور واقعی نپرداخته باشید، به صورت خودکار و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

 

source: ۱۰ کلید طلایی برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام

 

۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

چگونه تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام را انجام دهیم؟

تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام.jpg

ربات اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که باعث شده به عنوان یک ابزار پشتیبانی فوق العاده برای ارتقا برند و کسب و کارهای داخلی اینستاگرام خود را معرفی کند. تمامی ربات ها فارغ از نوع برنامه نویسی و پشتیبانی که دارند ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که به او کمک می کند تا کنترل فعالیت ربات را در دست داشته باشد و با استفاده از این ابزارها بتواند به سرعت و یا جامعه هدف خود بیشتر نزدیک شود. 

ساخت ربات اینستاگرام

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان ربات فالوجت دارند این است که تا چه اندازه می توانند سرعت ربات را بالاببرند و یا اینکه تا چه اندازه باید سرعت ربات اینستاگرام را بالا ببرند تا بلاک نشوند؟ هر چند ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی و تنظیم شده است که ردیابی و شناسایی آن توسط الگوریتم های گوگل کار دشواری است اما به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در اینستاگرام در نظر گرفته است که در اصل این محدودیت ها اگر رعایت نشوند نشان دهنده استفاده از ربات اینستاگرام هستند و اگر این اتفاق بیوفتد باعث بلاک شدن صفحه یا پیج شما خواهد شد.
در واقع این مشکل به دلیل عدم رعایت تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام است و تفاوتی در کیفیت و یا کارایی ربات ندارد و کارایی ربات اینستاگرام زمانی مشخص می شود که برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به همراه داشته باشد.  

تنظیم سرعت ربات اینستاگرام

با در نظر گرفتن مطالب فوق حال به موضوع تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام فالوجت برویم. به یاد داشته باشید که تنظیم سرعت ربات اینستا با استفاده از اعداد و مقادیر انجام می شود. این اعداد و مقادیر همواره نسبی هستند و ملاکی بر رعایت دقیق این اعداد برای جذب فالوور و یا اقدامات دیگر بصورت دقیق نمی باشد. در واقع این اعداد فیلترهایی هستند که به فعالیت های پیج شما در ساعات مختلف جهت دهی و تاثیر می گذارند. این عامل می تواند به شما کمک کند که کم کم بهترین سرعت ربات اینستاگرام برای پیج خود را با توجه به افزایش فالوور و تعداد فالوورهای خود به دست بیاورید و ممکن است هر چند روز یک بار نیاز به تغییرات در این سرعت ربات اینستاگرام داشته باشید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی شما به عنوان یک کاربر معمولی از اینستاگرام استفاده می کنید و به تازگی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اید نباید تاثیر استفاده از ربات آنقدر زیاد باشد که باعث حساس شدن الگوریتم های اینستاگرام شود. در واقع برای شروع باید کمترین حد سرعت ربات را در نظر بگیرید ولی به مرور زمان می توانید سرعت رباط اینستاگرام را بالا ببرید. 

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین شکل تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام

در تنظیمات پیش فرض ربات اینستاگرام سرعت فعالیت ربات اینستا بر روز آهسته تنظیم شده است. بهتری است برای روزهای اول از همین سرعت استفاده شود. این کار ریسک فعالیت ربات را کاهش و ایمنی پیج را افزایش می دهد. ربات اینستاگرام دو سرعت دیگر نیز دارد که سرعت متوسط و سرعت بالا است. معمولا بعد از یک هفته تا ۱۰ روز به راحتی می توانید پیج خود را با سرعت متوسط اداره کنید و بعد از ۲ تا ۳ هفته نیز سرعت ربات را روی سریع یا بالا تنظیم کنید. بعتر است زمانی که سرعت ربات را در حالت سریع قرار می دهید حداقل ۲ تا ۳ هزار جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید. اما ربات فالوجت یک تنظیمات پیشرفته هم برای سرعت دارد. در تنظیمات پیشرفته شما می توانید سرعت فعالیت را روی حالت دستی قرار داه و به بالاترین شکل افزایش دهید. این کار برای پیج هایی که افزایش فالوور چشم گیری داشته باشند توصیه می شود. در حالت معمول و پیش فرض در ربات اینستاگرام ۲۰ عدد لایک در نظر گرفه شده است که تا ۶۰ عدد این تعداد را می توان افزایش داد. این یعنی حدود ۱۴۴۰ لایک در روز ربات برای شما انجام خواهد داد. برای کامنت نیز شما می توانید تا ۲۰ کامنت در ساعت داشته باشید که روزانه حدود ۴۸۰ کامنت می شود. برای فالو کردن نیز می توانید تا ۵۰ نفر را در ساعت با استفاده از ربات فالو کنید و آنفالو کردن نیز می تواند تا ۵۰ نفر در ساعت تنظیم شود. به یاد داشته باشید که محدوده مجاز تعریف شده در الگوریتم های اینستاگرام کمی بیشتر است اما رنج فعالیت شما بهتر است در محدوده هایی باشد که در ربات برای شما در  نظر گرفته شده تا خطری پیج شما را تهدید نکند. یک قابلیت کلیدی دیگر در ربات فالوجت داشتن دامنه تاخیر است. دامنه تاخیر یعنی ایجاد وقفه در مدت زمان مشخص در فعالیت ربات اینستاگرام. دامنه تاخیر برای سرعت پایین بهتر است بین ۵۰ تا ۶۰ درصد و برای سرعت بالا بین ۷۰ تا ۹۰ درصد تعریف شود. زمانبدنی ربات پیج را روشن بگذارید تا فعالیت هایی مانند لایک، نظر، فالو و آنفالو و غیره در هر ساعت با سرعت بهتری انجام شود. نکته: زمانی که ربات بر روی پیج فعال است نباید فعالیت دستی انجام شود. این کار باعث ایجاد تداخلاتی می شود که نشان دهنده وجود ربات در پیج بوده و ممکن است خطر شناسایی ربات را به همراه داشته باشد. با توجه به رشد پیج اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید بهترین سرعت برای ربات اینستاگرام را انتخاب کنید. ربات اینستاگرام فالوجت قابل تنظیم در هر سرعتی می باشد و اگر به خوبی برنامه ریزی شود و افزایش سرعت ربات اینستا به دقت و به مرور زمان انجام شود از رشد فالوور اینستاگرام خود با استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت شگفت زده
خواهید شد. 

تنظیمات سرعت ربات فالوجت

خرید ربات اینستاگرام به شکلی برنامه ریزی شده تا با انجام تنظیمات توسط کاربر و متناسب با نیاز کاربر فعالیت خود را اداره کند. خوشبختانه کمترین مشکل را ما با مشتریان خود داشته ایم و تمامی مشتریان ما که به توصیه های تیم پشتیبانی ما عمل کرده اند توانسته اند تنها در چند هفته استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت به طیف وسیعی از فالوور اینستاگرام دست پیدا کنند. اگر سوال و یا ابهامی دارید تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان می باشد.
۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

ربات اینستاگرام چیست؟ به چه کار من می‌آید؟

احتمالا اگر شما هم به قدرت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار و یا حتی ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار آگاه شده باشید به خوبی می دانید که جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی تا چه میزان می تواند در موفقیت شما موثر باشد. ربات اینستاگرام که بعضا به ربات افزایش فالوور هم شناخته می شود امروزه به ابزاری تبدیل شده تا به عنوان یک شخصیت مجازی تمامی فعالیت های مورد نیاز برای افزایش فالوور واقعی را برای شما انجام می دهد.

انتخاب هوشمندانه ربات اینستاگرام در تحقق این خواسته بسیار مهم است. اغلب آنچه که به عنوان برنامه افزایش فالوور اینستاگرام در شبکه های اینترنتی متفاوت یافت می شود نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد بلکه ریسک استفاده و صحت ادعای شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و ممکن است حتی با جریمه هایی از طرف اینستاگرام و یا خود گوگل مواجه شوید که اصلا استفاده از آنها توصیه نمی شود و برای وجهه کار شما مناسب نیستند.

ربات اینستاگرام فالوجت یا فالووریاب فالو جت ابزاری خدماتی است که به شرکت و شخص حقیقی شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تقلبی و یا بدون پشتوانه اقدام به جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور واقعی خود بکنید.


ربات اینستاگرام

راه های زیادی وجود دارد که به شرکت ها کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی خود به بالا بردن لایک، افزایش ویو و بالا بردن فالوورهای فعال و علاقمند به حوزه کاری شرکت کمک کند و حتی نظرات و عقاید و یا کامنت های واقعی از طرف مخاطب را داشته باشند.

اینستاگرام شاید بدون تردید امروزه بهترین شبکه اجتماعی باشد که به شرکت ها، برندها و اشخاص کمک می کند تا پروفایلی داشته بشاند و با آپلود کردن عکس و یا فیلم های کوتاه و گذاشتن کامنت های تاثیر گذار و با استفاده از راه های مختلف مانند ربات اینستاگرام کالا و محصولات خود را و یا علایق و توانایی های خود را به جامعه مورد نظر و فالوور واقعی خود نشان دهند.

حسن اینستاگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر شاید این باشد که در دسترس اغلب افراد قرار دارد، با استفاده از این نرم افزار پیشرفته هر فرد در هر موقعیتی می تواند به خدمات شرکت ها و اشخاص دسترسی داشته باشد، تعداد فالوور و میزان موفقیت آنها ( به دست آوردن کامنت ها و تعداد لایک واقعی) مشاهده کند و در خصوص این شرکت ها تصمیم گیری کند.

ربات اینستا یک ابزار هوشمند است که با استفاده از فیلترهایی که استفاده می کند افرادی که به حوزه کسب و کار شما علاقمند هستند را پیدا می کند. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات و نام تجاری شما با افرادی است که به آن علاقمند هستند.

 

خوب، چرا شرکت ها باید از ربات اینستاگرام و یا خدمات ربات افزایش فالوور واقعی مانند فالوجت استفاده کنند؟

ربات اینستاگرام

پاسخ بسیار ساده است، این کار به شرکت ها و کسب و کارها کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی حضوری آنلاین داشته باشند و به راحتی به بازاریابی نوین مبادرت کنند. در نظر داشته باشید که بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند و اغلب اطرافیان آنها، عمدتا متوجه نمی شوند که فرد یا مخاطبی که به پست آنها سر زده، برای آنها کامنت گذاشته و یا با آنها تبادیل نظر کرده است یک فرد حقیقی است یا یک ربات هوشمند.

ربات هوشمند اینستاگرام با دنبال کردن افراد دیگر، و گذاشتن پست های تصادفی، در زمان بندی های دقیق، در واقع افراد مختلف را ترغیب می کنند تا آنها را فالو بک یا دنبال کنند و به این ترتیب یک فالوور واقعی جذب شبکه اجتماعی شما خواهد شد. این افراد عمدتا افرادی را که به علاقمندی های آنها توجه دارند، آنها را دنبال می کنند و از پست ها و عکس ها و نوشته های آنها لذت برده اند را هم سلیقه و نزدیک به خود می دانند و به همین دلیل اقدام به فالو کردن آنها می کنند.

اینکه استفاده از رباط اینستاگرام و یا برنامه افزایش فالوور اتوماتیک خوب است یا خیر ، موضوعی قابل بحث است. قطعا ربات شبکه های اجتماعی می تواند محاسن و معایبی به همراه داشته باشد. اما اگر از دیدگاه کسب و کار به این موضوع نگاه کنید تردید نداشته باشید که کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد. بسیاری از استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی کاملا به رباط های اینستا و غیره علاقمند هستند و برخی اعتقاد دارند که نباید از آنها استفاده کرد.

فالوور ، فالوور واقعی می آورد!!

وقتی شما به پروفایل فردی در اینستاگرام سر می زنید و ببینید او حدود ۲۰k یا ۲۰ هزار فالوور دارد، در ضمن او با این تعداد فالوور فرد مشهوری هم نیست اولین سوالی که از خودتان می پرسید این است که این ۲۰ هزار فالوور واقعی هستند یا خیر؟

این یک تاکتیک بازاریابی است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند. آنها به دنبال به دست آوردن تعداد زیادی فالوور هستند تا شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را توسعه دهند. برای به دست آوردن این هدف یا افزایش فالوور اینستاگرام عموما شرکت ها و اشخاص صاحب کسب و کار از برنامه فالوور یاب و یا ربات اینستاگرام استفاده می کنند.

یک رباط اینستاگرام واقعی همانند یک فرد حقیقی عمل می کند. این ربات با هدف قرار دادن پروفایل مخاطبین فعال اینستاگرام که بخصوص در حوزه های کاری شما به نظر علاقمند می آیند، با نوشتن کامنت های هدفمند و لایک کردن و تماشای ویدئوهای اینستاگرام به روش واقعی به شکلی عمل می کنند که نه تنها کاربر به ربات بودن آنها شکی پیدا نخواهد کرد بلکه خود اینستاگرام نیز توان تشخیص ربات بودن آن را ندارد. در واقع استفاده از این روش باعث می شود تا کاربران اینستاگرام با ایجاد حس مشترک با شما از طریق صفحه اینستا شما وارد وب سایت و تماشای محصولات و خدمات شما شوند و با مشاهده خدمات واقعی و محصولات واقعی شما بدون تردید اقدام به دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما خواهند کرد.

ضمن اینکه رباط اینستا نه تنها می تواند در زمانی که فالوورهای شما عکس و یا فیلمی را انتشار می دهند آن را تماشا و لایک کند و کامنت بگذارد بلکه با برنامه ریزی که توسط شما انجام می شود آنها قادر خواهند بود در زمان های مشخص کار پست کردن اتوماتیک عکس و ویدئوهای انتخابی شما را انجام دهند.

تمامی این فعالیت ها باعث می شود تا ربات اینستاگرام هوشمند شما همانند یک فرد حقیقی عمل کند، فالوور حقیقی جذب کند و تمامی افرادی که با استفاده از مرورگر اینستاگرام و یا با استفاده از صفحه کاربری دوستان خود به صفحه کاربری و پروفایل اینستاگرام شما سر می زنند را متقاعد کند که شما حقیقی هستید و از ربات استفاده نمی کنید.

ربات اینستاگرام فالوجت به شکلی طراحی و برنامه ریزی شده است که به مخاطبین خود اجازه می دهد تا درست در زمانیکه خودشان در صفحه شخصی خودشان در حال فعالیت هدفمند هستند کارهای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات را به خوبی ارائه نمایند.

ربات هوشمند و اتوماتیک فالوجت درست همانند یک فرد حقیقی هدفمند و با مفهوم کار می کند. فقط تصور کنید که مجبور نیستند زمان خود را در اینستاگرام کاملا پر کنید و یا مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فالوور واقعی و افزایش فالوور اینستا خود بکنید. حتی دیگر نیاز نیست نفر یا نفراتی را استخدام کنید تا کار بازاریابی شبکه اینستاگرام شما را انجام دهند.

ربات اینستا فالوجت بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و به مفهوم واقعی کلمه افزایش فالوور فعال در اینستاگرام است که می تواند با در نظر گرفتن خواسته های شما و بدون استفاده از فالوور فیک و اثر تخریبی، اقدام به بالا بردن بازدهی صفحه اینستاگرام شما، برند سازی و افزایش مخاطبین واقعی و افزایش فالوور واقعی برای شما بکند.

۰۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

۹ ایده جذاب برای انتخاب یک سایت مناسب خرید لایک اینستاگرام


اگر یک کاربر مشتاق اینستاگرام هستید و یا برای برند سازی و کسب و کار خود اقدام به سرمایه گذاری در اینستاگرام کرده اید باید برای بهبود و توسعه اکانت اینستاگرام خود با حضور آنلاین، افزایش پست های عمومی ، انتشار عکس ها و تصاویر و غیره تلاش کنید. ضمن اینکه شما باید اثبات کنید که برند محبوبی هستید و برای این کار باید حضور خود را به دیگر برند ها و افراد فعال در اینستاگرام بسط داده و نشان دهید. بسیاری از افراد در خصوص خرید ارگانیک فالوور اینستاگرام که واقعی و فعال باشند سوالات مشابهی دارند. اگر فکر می کنید که تمامی تکنیک های اینستاگرام برای افزایش فالوور را می شناسید و با فردی را سراغ دارید که به شما در انتشار بهتر پست ها کمک می کند کاملا در اشتباه هستید.   

خرید ربات اینستاگرام

شخصی وجود ندارد که بتواند در این زمینه به شما کمک کند. تنها کسی که می تواند به شما برای حضور بیشتر در اینستاگرام، داشتن فالوور زیاد اینستاگرام، ارائه نظرات و لایک های زیاد اینستاگرام و غیره کمک کند تنها خودتان هستید. در اینجا ما با در نظر گرفتن برخی از رویکردهای زندگی واقعی راهنمایی هایی را می تواند باعث افزایش فالوور و حضور آنلاین شما در اینستاگرام شود و محبوبیت زیادی دارد و در ضمن می توان لایک اینستاگرام زیادی برای شما به دنبال داشته باشد را ارائه می کنیم که امیدواریم بتوانید با استفاده از آنها موفق باشید. اینستاگرام یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان است. در این شبکه اجتماعی بصورت حدودی بالغ بر ۴۰ میلیارد عکس و ۲۰ میلیارد ویدئو به اشتراک گذاشته شده است. پس چه کار باید کرد که در این شبکه بتوانیم کامنت و لایک اینستاگرام خود را بیشتر کنیم؟ اجازه دهید واقع گرا و صادق باشیم. شما حقیقت اینستاگرام را نیاز دارید، بنابراین بهتر است بگوییم قبل از خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام بهتر است اکانت اینستاگرام تجاری  و یا شخصی خود را راه اندازی کرده باشید و اقداماتی انجام داده باشید. چرا که اگر اقدامی در پیج شما انجام نشده باشد یک وبلاگ می تواند از نظر تعداد پست، عکس و یا فیلم از شما خیلی بهتر باشد و فالوور اینستاگرام ترجیح خواهد داد که به جای صرف ززمان در پیج شما به وبلاگ سر بزند. پس با چه قدرتی قصد رقابت با این وبلاگ و یا سایر پیج های رقیب اینستاگرام خود را دارید؟ موضوع دیگر اینکه اگر فکر می کنید به عنوان مثال با استفاده از اینستاگرام شما در تجارت الکترونیک کاملا موفق خواهید شد  و تمامی رقبای خود را کنار خواهید زد کاملا در اشتباهید.  اینستاگرام باید به عنوان یک طاقچه مناسب برای جذب فالوور و ایجاد ذهنیت و باور در فالوورهای شما باشد. شما باید با استفاده از اینستاگرام محصولات، خصوصیات، مزایا، نقاط قوت و غیره محصولات خود را به مشتریان و فالوورهای خود نشان دهید و با استفاده از این ابزار ذهن آنها را برای خرید محصولات خوددان آماده کنید و با صداقت و کیفیتی که در کارها به آنها ارائه می کنید آنها را به فالوور متعصب اینستاگرام خود تبدیل کنید. این باعث می شود تا فالوور اینستاگرام شما با تگ کردن محصولات و خدمات شما همواره به عنوان یک طرفدار اصلی تمامی محصولات و خدمات شما را در بازار  معرفی نماید و این به خودی خود افزایش لایک اینستاگرام و فالوور بیشتر اینستاگرام را به همراه دارد.

به چه دلیل باید اقدام به خرید لایک اینستاگرام کرد؟

لایک اینستاگرام ا

گر شما یک اکانت شخصی و یا تجاری اینستاگرام داشته باشید و قصد دارید که بوسیله آن خود و یا برند خود را ارتقا دهید باید اکانت اینستاگرام خود را ارتقا دهید. اگر برای این کار به دنبال یک راه مناسب و البته قدرتمند هستید باید رد ابتدا یک پیشرفت نمایشی داشته باشید. اعتبار و بازدید در شبکه های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است و این امر برای اینستاگرام مستثنا نیست. شما باید برای خرید لایک اینستاگرام و یا حتی خرید فالوور اینستاگرا به نکات زیر توجه داشته باشید. داشتن این نوع از لایک های با کیفیت بالا پتانسیل بالایی برای ایجاد ترافیک بالا برای اکانت اینستاگرام شما به دنبال دارند و  باعث می شوند که بصورت انلاین بازدید ویدئو، لایک عکس و افزایش فالوور اینستاگرام را احساس کنید. شما به راحتی می توانید با خرید لایک اینستاگرام بازدید پروفایل تجاری و یا شخصی اینستاگرام خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید. بازدید پروفایل هر چه بیشتر باشد رتبه پیج شما را بیشتر بالا می برد و پذیرفتنی تر خواهید شد. ضمن اینکه شما شانس زیادی برای ایجاد اشتیاق و رقابت در فالوور اینستاگرام خود  به دست خواهید اورد. تردید نداشته باشید که تنها با یک بار خرید لایک اینستاگرام، لایک های زیادی را بصورت واقعی تر و محسوس تر به دست خواهید آورد.  

بهترین جا برای خرید لایک آنلاین اینستاگرام کجاست؟

ساخت ربات اینستاگرام  

سایت های آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که کار فروس لایک اینستاگرام را به پیج های شخصی و تجاری اینستاگرام بصورت آنلاین انجام می دهند. اما در نظر داشته باشید که اغلب این سایت ها اعتبار زیادی ندارند و اغلب از روش های قانونی برای افزایش لایک اینستاگرام و ارائه خدمات با کیفیت اینستاگرام بهره نمی گیرند. برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام باید سایتی را پیدا کنید که در بین صنایع و کسب و کارهای مختلف اعتبار زیادی داشته باشد. معمولا کسب و کارهای مهم به سراغ این نوع سایت ها می روند. چرا که فالوور واقعی اینستاگرام به پیج اضافه می کند، فالوور فعال و حقیقی که با شما تعامل برقرار می کند، و پست ها و ویدئوهای شما را لایک می کند . یک سایت خوب در ضمن بلافاصله بعد از خرید لایک تعداد لایک وعده داده شده را برای شما ظرف چند دقیقه تامین خواهد کرد. در یک سایت خوب افزایش لایک اینستاگرام تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که بسته یا طرح مورد نظر خود را خریداری کنید و تعداد لایک و یا تعداد فالوور را انتخاب کنید. بعد زا انجام پرداخت بلافاصله و شرف چند دقیقه و با سرعت مطمئنه شما شروع به دریافت لایک بر زیر عکس ها و فیلم های مختلف خود در اینستاگرام خواهد کرد.  

۹ ایده که قبل از خرید لایک اینستاگرام باید در مورد سایت بدانید

شما احتمالا از خودتان خواهید پرسید که چطور یک سایت خوب برای خرید لایک اینستاگرام پیدا کنم؟ این ایده های برجسته ای هستند که باید قبل از خرید لایک برای هر یک از پست های خود در اینستاگرام در نظر بگیرید:
  • منبع و یا سایتی را انتخاب کنید که فالوور واقعی ، فالوور فعال و حقیقی و لایک های معتبر و حقیقی اینستاگرام برای شما به همراه دارد
  • یک منبع و یا سایت افزایش فالوور و یا افزایش لایک را انتخاب کنید که یک روش تست رایگان به شما برای افزایش لایک ارائه دهد.
  • با افرادی که از این سایت خردی لایک اینستاگرام انجام داده اند ارتباط برقرار کنید.
  • افزایش لایک برای پست ، ویدئو و یا عکس ها را بصورت رندوم انتخاب کند.
  • با فروشنده لایک اینستاگرام و یا سایت هایی کار کنید که دارای تیم پشتیبانی آنلاین و قوی هستند.
  • از سایتی کار خرید لایک اینستا را انجام دهید که تحویل فوری لایک را به شما تضمین کند.
  • سایت فروش لایک باید طرح های مختلفی داشته باشد و شما سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که لایک خریداری شده را بین عکس  ها و ویدئوهای مختلف شما تقسیم کند.
  • سایت فروش لایک را بر اساس رتبه و اعتباری که دارد انتخاب کنید.
  • فروش لایک ارزان قیمت مهم است اما نباید قیمت نا متعارف و بیش از اندازه ارزان قیمت در این سایت ارائه شود.
 

کلام آخر

آخرین کلام که البته اهمیت بسیار زیادی دارد اینکه افزایش لایک، افزایش فالوور و یا افزایش ویو ویدئو اینستاگرام و متعاقبا بالا رفتن بازدید پروفایل اینستاگرام ، خواه تجاری باشد یا شخصی کار چندان مشکلی نباید باشد. نیازی نیست شما هزینه های زیادی برای تعامل با اینفلوئنسر ها و یا کمپین های تبلیغاتی در ابتدا هزینه زیادی صرف کنید تا به راس و بالای اینستاگرام برسید و رشد صفحه اینستاگرام داشته باشید. تنها کاری که برای بخصوص شروع برند سازی خود نیاز دارید این است که اقدام به خرید لایک و یا خرید فالوور از سایت های معتبر که به شما فالوور واقعی، لایک واقعی و ویو واقعی می دهند بکنید. در انتهای روز خواهید دید که پست ها، عکس ها و ویدئوهای شما به بالاترین نرخ بازدید و بیشترین لایک اینستاگرام رسیده اند. شاید تنها چند هزار لایک خرید کرده باشید ولی این تعداد لایک واقعی اینستاگرام با خود هزاران لایک و ویو اینستاگرام دیگر را به همراه خواهند داشت به شرط اینکه واقعی و فعال باشند. ما در شرکت فالوکمپ با ارائه فالوور واقعی و لایک کاملا واقعی اینستاگرام شما را در راه رسیدن به اهداف تجاری و شخصی خودتان یاری می کنیم و مسیر طولانی رسیدن به اهدافتان را برای شما کوتاه می کنیم. در فالوکمپ می توانید از تست رایگان، فالوور واقعی ، لایک و کامنت و ویو واقعی لذت ببرید، کمترین هزینه را پرداخت کنید و در ضمن از یک تیم پشتیبانی عالی و همیشه آنلاین مشاوره دریافت کنید.  





۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

آیا ربات اینستاگرام پسورد ما را فاش نمی کند؟

یکی از دغدغه های همیشگی افرادی که از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور می خواهند استفاده کنند و یا حتی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اند ولی همواره نگران استفاده از ربات اینستا هستند فاش شدن اطلاعات آنها و یا دیده شدن پسور آنها می باشد. این افراد معمولا به دلیل اهمیتی که کسب و کار آنلاین آنها دارد و یا سرمایه گذاری شدیدی که در حوزه دیجیتال مارکتنیگ انجام می دهند به دنبال استفاده ایمن از ابزارها و خدمات اینترنتی هستند تا بتوانند با ایمنی و اعتماد زیاد فعالیت خود را توسعه دهند.


انواع ربات اینستاگرام

انواع بات اینستاگرام و تفاوت امنیتی آنها

ربات اینستاگرام دو نوع کلی دارد. ربات اینستاگرام نرم افزاری و ربات اینستاگرام تحت وب. معمولا یکی از اشتباهات افرادی که به دنبال ربات ارزان قیمت اینستاگرام هستند استفاده از ربات های نرم افزاری است.

این ربات ها اطلاعات مشتریان را دریافت می کنند و بر روی پلت فرم های خاص خودشان ذخیره می کنند. به همین دلیل است که بعضا با تبادل سکه و یا مشاهده فالوور اینستاگرام دیگر و لایک کردن پیت آنها می توانید اقدام به افزایش فالوور بکنید ولی باید در نظر داشته باشید که این نرم افزارها معمولا فالوور غیر فعال و یا فالوور فیک برای پیج اینستاگرام می سازند.

اینستاگرام یکی از پیشرفته ترین شرکت های دنیا را در پشتیبانی خود می بیند. بی دلیل نیست که بسیاری از شبکه های اجتماعی قدرتمند را پشت سر گذاشته و این روزها به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در دسترس و قابل استفاده برای همه تبدیل شده است. این موفقیت حتی باعث شده تا عده زیادی کسب و کار الکترونیکی خود را به این سمت و سو بیاورند و باعث رشد و توسعه بیشتر و متعاقبا درآمد بالاتر اینستاگرام از این حضور گسترده شوند.

به همین دلیل سرورها و تشکیلات امنیتی اینستاگرام هر روز به روز رسانی می شوند و در بالاترین سطح امنیتی قرار دارند.


بهترین ربات اینستاگرام


غرض از عنوان این موضوع این بود که نرم افزارهایی که اکانت های فیک اینستاگرام و یا فالوور فیک اینستاگرام برای صفحات پیج با عنوان افزایش فالوور اینستاگرام ارائه می دهند عمدتا توسط پروتکل های اینستاگرام شناسایی می شوند. این کار نه تنها باعث حذف نرم افزار و در واقع دور ریختن هزینه مشتریان آنها می شود بلکه خطر بزرگتری برای کاربران اینستاگرام دارد. آنها که به دنبال افزایش فالوور اینستا بوده اند با تهدید دیسیبل شدن پیج اینستاگرام و یا مسدود شدن پیج اینستاگرام مواجه می شوند.

تردید نداشته باشید که ربات اینستاگرام نرم افزاری اصلا قابل اعتماد نیست و به راحتی رمز و پسور و اطلاعات شما را در اختیار خواهند داشت و حتی شاید از این رمز و اطلاعات برای مقاصد دیگری نیز استفاده شود که در این مبحث نمی گنجد.

ربات اینستاگرام تحت وب

ربات اینستاگرام تحت وب ان دسته از ربات هایی هستند که برای افزایش فالوور از سرور های گوگل و یا خود اینستاگرام استفاده می کنند. با توجه به اینکه گوگل و اینستاگرام از بزرگترین شبکه های امنیتی دنیا هستند به راحتی می توان اقدام به تبادل اطلاعات در فضای اینترنتی بدون نگرانی از فاش شدن رمز و اطلاعات داشت. مگر اینکه از نرم افزارهای وب گونه استفاده شود که نیاز است افراد در این خصوص باهوش عمل کنند.

این ربات ها نیز بر دو نوع هستند. برخی از شرکت های یا صاحبین ربات اینستاگرام برای ایجاد دسترسی به ربات اطلاعات شما را کاملا دریافت می کنند. مثلا نام کاربری، رمز و سایر اطلاعات دیگر را. این افرا از سرورهای نا مطمئن و یا باگ دار استفاده می کنند. برخی از ربات ها اما با ایجاد دسترسی برای کاربر اجازه می دهند که اطلاعات توسط خود کاربر و یا مشتری در پلتفرم ایجاد شده وارد شود. در وقاع همانند یک صفحه دسکتاپ پیشرفته تمامی تنظیمات و اطلاعات توسط خود کاربر وارد می شود.

در این نوع ربات ها برای اتصال پیج اینستاگرام به سرور اصلی اینستاگرام که بواسطه آن شما بتوانید فالوور جذب کنید تنها نیاز به یک ایمیل و یک نام کاربری است که در اختیار شرکت و از طرق مختلف قرار بگیرد. یعنی دقیقا اطلاعاتی که شما در فضای مجازی یا اینستاگرام هم در معرض دید دیگران قرار داده اید و ترسی از فاش شدن آنها ندارید.

ربات قدرتمند اینستاگرام مانند ربات فالوجت برگ برنده ای که دارند در همین مرحله است. فالوجت و شاید برخی دیگر از ربات های اینستاگرام با صرف هزینه ای زیاد از سرور های اختصاصی و قدرتمند اینستاگرام بهره مند هستند و با اتصال به این سرورها در واقع یک مسیر مطمئن و با سرعت و کیفیت بالا و بدون اختلال را به مشتریان خود پیش کش می کنند.

برای روشن تر شدن این موضوع به یک مثال ساده بسنده می کنیم. احتمالا تا به حال شده با جمعی از دوستانتان در جایی حضور داشته اید که برخی موفق به باز کردن اینستاگرام خود با سرعت و کیفیت خوب هستند و برخی می گویند که اینستاگرام ما باز نمی شود. این همان سرورهای اینستاگرام است که هر کاربر از طریق آنها به اینستاگرام متصل می شود و تفاوت در سرعت و میزان حجم ترافیک آنها است.

چرا فالوجت امنیت پیج اینستاگرام شما را تضمین می کند؟


قوی ترین ربات اینستاگرام


فالوجت از نوع ربات اینستاگرام تحت وب با سرور اختصاصی است. این ربات تنظیمات بسیار پیشرفته  ای دارد که به راحتی فالوور واقعی برای مشتریان خود به ارمغان می آورد و این موضوع تضمینی است.

فالوجت به منظور امنیت بالای پیج اینستاگرام شما به هیچ عنوان از شما رمز عبور اینستاگرام و یا ایمیل و یا هر نوع رمز عبور دیگری را درخواست نمی کند. شما فقط با استفاده از یک نام کاربری معمول اینستاگرام این هم برای انجام فرآیند اتصال به سرور اینستاگرام می توانید از خدمات شرکت فالوجت با بالاترین کیفیت استفاده کنید.

تمامی اطلاعات، تنظیمات و حتی واریز وجه شما از طریق درگاه های ایمنی و امنیتی بانک ها انجام می شود. کل اطلاعاتی که شما وارد صفحه تنظیمات خود می کنید در همان لحظه بصورت رمز نگاری و یا ستاره وارد می شود و تنها خودتان از آنها اطلاع خواهید داشت.

 حتی اگر رمز عبور خود را فراموش کنید برای دریافت اطلاعات ورود خود باید از طریق ایمیل و یا شماره تماس پسورد و یا رمز خود را بازآفرینی و یا مجددا تنظیم کنید زیرا این اطلاعات در دسترس هیچ کس جز شما نیست.

تیم فالوجت به منظور ایجاد امنیت بالا برای مشتریان خود که شامل ده ها هزار نفر مشتری ثابت هستند از پروتکل امنیتی SSL استفاده می کند. این پروتکل از امن ترین و پیشرفته ترین پروتکل های رمز نگاری اینترنتی است. در واقع با استفاده از این ساختار تمامی اطلاعات شما بر روی سرور اختصاصی فالوجت کاملا رمزنگاری شده وارد می شود و حتی قوی ترین مهندسین نرم افزاری و کد نویس دنیا  یا اپراتورهای متخصص ما هم نمی توانند این رمز را مشاهده و یا ردیابی کنند.

در اصل تمامی اطلاعات مشتریان ما در همان زمان ورود به ربات اینستاگرام و برای ایجاد دسترسی واقعی به منظور جذب فالوور واقعی این هم توسط خود شما قابل تغییر و ورود است و به محض ذخیره کردن اطلاعات به هیچ عنوان قابل تغییر و مشاهده نخواهد بود و با توجه به اینکه از کیبورد متغیر برای ورود اطلاعات استفاده می شود هیچ هکر و یا متخصصی نمی توان این رمز را مشاهده و ردیابی کند.

در توضیح ساده تر باید گفت زمانی که شما اکانت خود را به ربات اینستاگرام فالوجت اتصال می دهید گویی انگار تازه دارید پیج اینستاگرام خود را می سازید و تنها خودتان این اطلاعات را دارید.

نکته: در صورتیکه خودتان رمز یا کلمه عبور خودتان را در اختیار فردی دیگر قرار دهید این مسئولیت را باید خودتان بپذیرید و تیم فالوجت در این خصوص هیچ تضمینی به شما نمی تواند بدهد. البته در صورت درخواست شما می توان دسترسی را قطع کرد.

این ساختار باعث شده که ربات اینستاگرام فالوجت به عنوان یکی از پیشرفته ترین ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی شناخته شود. حتی برای تغییر رمز عبور هم در سرور اختصاصی فالوجت شما باید از طریق ایمیل و شماره موبایل خودتان همانند سرورهای بانک برای تعویض پسورد اقدام کنید.

تیم فالوجت با افتخار به داشتن مشتریان دائمی و بسیار زیاد خود تماما آماه همکاری و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود می باشد. تردید نداشته باشید که با استفاده از ربات فالوجت به راحتی و در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه می توانید با بالاترین سیستم امنیتی بیشترین فالوور اینستاگرام را داشته باشید و افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک و کامنت های واقعی و کاملا قابل مشاهده را داشته باشید.


source: ربات اینستاگرام فالوجت

۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری