کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند و قصد کسب درآمد از این شبکه اجتماعی را دارند، همیشه به دنبال راه هایی هستند که بتوانند فالوور های خود را افزایش دهند. سایت افزایش فالوور یکی از این راه ها است که ما در این مقاله درمورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد و بهترین سایت ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ربات

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام

سایت های افزایش فالوور اینستاگرام، سایت هایی هستند که خدمات اینستاگرام نظیر خرید فالوور، خرید لایک و... را به شما ارائه می دهند. این سایت ها که از آن ها با عنوان پنل افزایش فالوور اینستاگرام نیز از آن ها یاد می شود، می توانند به تعداد دلخواه شما، به پیج تان فالوور تزریق کنند. از بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام:

  • فالوجت
    فالوجت، یکی از سایت های معتبر و پرطرفدار در زمینه ارائه خدمات سوشال مدیا است. این سایت خدماتی از قبیل: خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک، خرید کامنت، خرید بسته اکسپلور و... را به مشتریان ارائه می دهد.

    همچنین این سایت خدمات سایر پلتفرم ها نظیر یوتیوب، توییتر، کلاب هاوس و... را نیز ارائه می دهند. این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به مشتریان و کاربران سایت است که شما می توانید از آن ها مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.
    یکی از خدمات جذابی که این سایت ارائه می دهد، ارائه بسته های خودکار است. این بسته ها به این صورت عمل می کنند که شما به عنوان مثال با خرید بسته خودکار لایک، می توانید برای هر تعداد از پست های آینده تان که می خواهید لایک اتوماتیک دریافت کنید و نیاز به خرید لایک به صورت جداگانه برای هر پست نیست.

  • فالوکمپ
    فالوکمپ، دومین سایت معتبر برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. این سایت نیز مانند فالوجت، علاوه بر اینستاگرام به ارائه خدمات سایر شبکه های اجتماعی و همچنین بسته های خودکار می پردازد. همچنین این سایت پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در صورتی که شما در هنگام خرید از این سایت دچار مشکل شدید و یا سوالی داشتید، می توانید از پشتیبانی کمک بگیرید.
     
  • فالوور ویو
    فالوور ویو یکی دیگر از سایت هایی است که شما می توانید با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنید. این سایت، مانند سایت هایی که پیش تر معرفی کردیم، فالوور هایی واقعی و مطابق با الگوریتم های اینستاگرام را به شما ارائه می دهد. این سایت فروش همه خدمات اینستاگرام (لایک، کامنت، اینگیجمنت، ویو، اکسپلور و...) را در دستور کار خود دارد. اما سایت فالوور ویو فقط خدمات اینستاگرام را ارائه می دهد و بسته های شبکه های اجتماعی دیگر را ندارد.
  • ملیونر
    سایت ملیونر، چهارمین سایت معتبر و با سابقه فروش فالوور است. شما می توانید بسته های فالوور، لایک و دیگر خدمات اینستاگرام را با قیمت مناسب از این سایت تهیه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، پشتیبانی سایت در کنار شما خواهد بود تا بتوانید مشکل خود را حل کنید.
  • سوشال بابا
    سایت سوشال بابا، پنجمین سایتی است که استفاده از خدمات آن را به شما توصیه می کنیم. این سایت همه خدمات اینستاگرام نظیر لایک، فالوور، ویو، اینگیجمنت، اکسپلور و... را به مشتریان ارائه می دهد. سایت سوشال بابا همچنین بسته های خودکار را نیز در میان خدمات خود دارد. قیمت مناسب، فالوور های واقعی و پشتیبانی پاسخگو نیز از دیگر مزایای این سایت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه فروش در اینستاگرام
پنل افزایش فالوور اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

 

بسیاری از افراد و فعالان اینستاگرام، به جای استفاده از خدمات سایت ها، به سراغ برنامه ها و ربات های افزایش فالوور اینستاگرام می روند. یکی از دلایلی که باعث می شود شخصی استفاده از ربات را به سایت فروش فالوور ترجیح دهد، این است که در سایت ها شما باید برای دریافت خدمات اینستاگرام هزینه ای را پرداخت کنید در حالی که بسیار از ربات ها هستند که به صورت رایگان فالوور های شما را افزایش می دهند.

اما باید به شما بگوییم که هر ارزانی بی علت نیست! رایگان بودن فالوور های ربات در مقابل برخی معایبی که دارد باعث می شود استفاده از خدمات سایت های افزایش فالوور به صرفه تر باشد. به عنوان مثال:

  • فالوور های ربات ریزش زیادی دارند در حالی که سایت های معتبر فالوور های بدون ریزش یا با ریزش بسیار کم به شما می فروشند.
  • در هنگام استفاده از ربات شما باید پسورد اینستاگرام خود را در اختیار ربات قرار دهید که این مسئله می تواند برای امنیت پیج شما زیاد خوب نباشد
  • فالوور های ربات مطابق با قوانین اینستاگرام نیستند و در صورتی که اینستاگرام متوجه شود شما بر روی پیج خود ربات نصب کرده اید، پیج تان را محدود یا بلاک می کند
  • و...

در نتیجه اگر شما به دنبال راهی هستید که فالوور های خود را سریع تر بالا ببرید، ما به شما سایت های افزایش فالوور را پیشنهاد می کنیم.

سخن آخر

در این مقاله درباره بهترین سایت های افزایش فالوور صحبت کردیم و توضیح مختصری درباره ربات ها نیز به شما ارائه دادیم. شما می توانید با کمک سایت هایی که به شما معرفی کردیم، به هدفی که برای پیج خود دارید، سریع تر دست یابید. اگر این مقاله برای شما مفید بود، برای دوستان خود نیز آن را ارسال کنید.