رسانه های اجتماعی نقش مهمی در حمایت از رشد مشاغل کوچک خواهند داشت. در اینجا نحوه (و چرا) استفاده از رسانه های اجتماعی در برنامه های خود برای سال 2021 و بعد از آن آورده شده است.

در سراسر دنیا ، 47٪ از کاربران 16 تا 64 ساله اینترنت،  در سال 2020 بیشتر از سال قبل در شبکه های اجتماعی وقت صرف کرده اند . و آن کاربران فقط پیج خود را رصد نمی کنند: فروش آنلاین نیز در حال افزایش است . این ارزش رسانه های اجتماعی را برای کسب و کارهای کوچک بیشتر برجسته می کند. برای داشتن خریدارهای بالقوه نیاز به افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی دارید، که در ابتدا این امر کمی زمانبر است،برای اینکه بتوانید در ابتدا به این روند کمک کنید میتوانید از خرید فالوور فوری استفاده کنید که در ادامه مقاله به این که چگونه فالوور واقعی بخریم اشاره خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله همرااه ما باشید

در سال های آینده ، رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای نقشی اساسی در افزایش فروش ، ارائه خدمات به مشتری و بهبود آگاهی از برند خواهند داشت. در اینجا چگونگی استفاده از این دارایی ارزشمند در برنامه های خود برای سال 2021 و بعد از آن آورده شده است.

چگونه رسانه های اجتماعی به تجارت کوچک کمک می کنند

شما مدتی می دانید که رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک مهم هستند - اما 2020 آن را ضروری کرده است. هفتاد درصد صاحبان مشاغل کوچک نگران مشکلات مالی ناشی از بحران COVID-19 هستند . در زمانی که پول درآوردن از همیشه سخت تر است ، شبکه های اجتماعی می توانند یک حلقه نجات باشند.

در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند به عملکردهای بسیاری خدمت کنند ، در اینجا نگاهی گذرا به برخی از مزایای تأثیرگذاری بالای رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک می اندازیم:

  • برندهای کم درآمد میتوانند با شبکه های اجتماعی رایگان شناخته شوند
  • دسترسی هدفمند از طریق ابزارهایی مانند تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات فیس بوک که اطلاعات دموگرافیک خاصی را در آن نگهداری می کند (مثلاً سن ، جنس ، حقوق ، مکان و غیره)
  • تبلیغ رویداد از طریق ویژگی هایی مانند Facebook Events و Facebook Groups

5 نکته در شبکه های اجتماعی برای تجارت کوچک

مردم معمولاً یک تجارت کوچک را به جای یک شرکت با نام بزرگ انتخاب می کنند زیرا آنها به تجربه شخصی شده و شخصیت منحصر به فرد خود تجارت اهمیت می دهند. شما می توانید از شبکه های اجتماعی برای نشان دادن شخصیت خود و شناخت بیشتر مشتریان خود در عین رشد تجارت خود استفاده کنید.

1. تعیین کنید که کدام معیارها مهم هستند

قبل از شروع اجرای گزارش ها ، تصمیم بگیرید که کدام معیارها برای شما و تجارت شما مهم هستند. گرفتار "معیارهای پوچ" نشوید - معیارهایی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید اما به شما در تصمیم گیری ، اقدام و قضاوت درباره ارزش کمک نمی کنند. گرچه وسوسه در مورد فالوورها و پسندیدن وسوسه انگیز است ، اما این معیارها لزوماً در خدمت اهداف تجاری شما نیستند. به عنوان مثال ، مشاغل محلی از یک دنباله دار کوچک و محلی بیشتر از افراد بزرگ که شامل افرادی می شوند که هرگز به فروشگاه های فیزیکی مشاغل مراجعه نخواهند کرد ، سود بیشتری می برند.

 

2.از تجزیه و تحلیل داده ها برای نتیجه گیری کار استفاده کنید

هنگامی که در مورد معیارهای اصلی خود تصمیم گرفتید ، اطمینان حاصل کنید که آنها را با ایجاد گزارش های سفارشی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند برجسته می کند. به یاد داشته باشید: بر داده هایی تمرکز کنید که تصمیمات تجاری را هدایت می کنند ، مانند معیارهایی که نشان می دهد محتوای Instagram Shop Grid یا Instagram Shop Post فروش بیشتری را به همراه دارد.


با استفاده از گزارشات ، می توانید معیارهایی مانند نرخ تعامل ، میزان کلیک و آمار جمعیتی فالوورها را مقایسه کنید تا مشخص کند کدام نوع از محتوای مخاطب شما طنین انداز است. 

 

3. شخصیت خود را داشته باشید

در شبکه های اجتماعی ، فالوورهای شما به دنبال محصولات و خدمات شما هستند - آنها باقی می مانند زیرا سبک شما را دوست دارند. به رسانه های اجتماعی خود به عنوان صدا ، لحن و شخصیت برند خود فکر کنید.
همانطور که پرسونای خود را ساختید ، سوالاتی مانند این را در نظر بگیرید:

  • لحن شما چیست؟ (خنده دار ، بازیگوش ، جدی ، آموزنده و ...)
  • علایق  شما در خارج از بیزینس شما چیست؟
  • ارزشهای شما چیست؟
  • دوستان شما، چه کسانی هستند؟ (برندهای دیگر یا افرادی که از آنها حمایت می کنید )

شخصیت برند خود را بسازید و اجازه دهید شخصیت منحصر به فرد شما در پست های شما بدرخشد.

4- از شبکه های اجتماعی برای ارائه خدمات عالی به مشتری استفاده کنید

خدمات مشتری نقش اصلی را در وفاداری به برند بازی می کند و اکثریت افراد 18-54 ساله رسانه های اجتماعی را کانال موثری برای خدمات به مشتریان می دانند . نکته اصلی: اکثر مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی انتظار پشتیبانی دارند و تقریباً به همان اندازه از پاسخ شما تعریف می کنند یا شکایت می کنند ، بنابراین شما همچنین می توانید آن را به یک تعامل عالی تبدیل کنید.

راهنمای کامل ما برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمات به مشتریان می تواند به شما نشان دهد که چگونه از سیستم عامل های اجتماعی به طور موثر استفاده کنید. خدمات برتر مشتری از طریق شبکه های اجتماعی در سه مورد خلاصه می شود: سرعت ، لحن و نتایج. مردم خواهان پاسخ سریع انسانهای همدل هستند که آماده حل مشکلات هستند.

5. یک خط پایه برای پست ها تنظیم کنید

رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک اغلب مواردی هستند که در گروه "هر زمان که وقت داشته باشم" تنظیم می شوند. اما فعالیت ناسازگار برای هر برندی مناسب نیست.

خبر خوب این است که فقط در 24/7 حضور رسانه های اجتماعی به معنای حضور شما نیست. برای اطمینان از حضور مداوم برندتان می توانید پست ها را زودتر از موعد تنظیم کنید. ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید چند بار در هر اینستاگرام پست بگذارید . 

 

رسانه های اجتماعی معتبر برای مشاغل کوچک ضروری است

تاکنون ، شما می دانید که حضور در شبکه های اجتماعی مهم است ، اما شما باید فقط از حضور خود فراتر بروید. رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک با اصالت و ثبات رشد می کنند.

مردم می خواهند شخصیتی اصیل در رسانه های اجتماعی ، به ویژه از مشاغل کوچک ببینند. اگر شما به سادگی با پست های عمومی و ویژگی های گاه به گاه محصول حرکت می کنید ، مشتریان شما دلیلی برای دور زدن و تعامل با شما نخواهند داشت. اصالت عبارت است از داشتن لحن و سبکی که طرفداران شما از شما انتظار دارند و استفاده از شبکه های اجتماعی برای گوش دادن و تعامل با مخاطبان شما.