فالوور واقعی , خرید ربات اینستاگرام , آموزش ساخت ربات اینستاگرام ,

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه فروش در اینستاگرام

 

رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. به محض اینکه احساس کردید فیس بوک و توییتر را فهمیدید ، ناگهان Vine و Snapchat و یک سری چیزهای جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد.

اخیراً به نظر می رسد که به طور فزاینده بیشتر مدیران شبکه های اجتماعی از اینستاگرام و فرصت های موجود در آن برای تعامل با طرفداران و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های عالی مشتاق هستند .

و فرصت ها بزرگ است! اینستاگرام با بیش از 300 میلیون کاربر فعال نتایج بسیار خوبی را به برند ها ارائه می دهد. یک مطالعه فورستر نشان داد که پست های اینستاگرام برند های برتر باعث ایجاد تعامل برای هر دنبال کننده 4.21٪ - 58 برابر بیشتر از Facebook و 120 بار بیشتر از Twitter می شود!

به علاوه 20 آمار خارق العاده اینستاگرام

افزایش فالوورهای اینستاگرام خود

  • از 16000 کاربر اینستاگرام  بررسی شده:

o       62٪ از یک برند پیروی می کنند زیرا آن را دوست دارند.

o       54٪ برای کشف چیزهای جدید از یک برند تجاری پیروی می کنند.

o       48٪ از یک برند پیروی می کنند زیرا محتوای آن سرگرم کننده است..

  • 65٪ از کاربران اگر نام تجاری از پست خود خوششان بیاید احساس افتخار می کنند

  • 41٪ از Instagrammers برندی را برای هدیه و هدایای تجاری دنبال می کنند.

  • 70٪ از کاربران اینستاگرام قبلاً در یک مسابقه شرکت کرده اند.

  • 70٪ از کاربران اینستاگرام به دنبال یک برند تجاری در Instagram هستند.

  • 37٪ Instagrammers از 1 تا 5 حساب برند دنبال می کنند - 32٪ حتی بیشتر دنبال می کنند!

  • 78٪ از مصرف کنندگان بر اساس حساب شبکه های اجتماعی یک برند خرید می کنند.

چه چیزی پست شود؟

  • 90٪ اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است.

  • نایک 60٪ محتوای سبک زندگی خود را منتشر کرد و 8 برابر بیشتر از آدیداس در سال 2014 نامزد کرد.

  • نسبت طلایی برای پست نمایش مشخصات عمومی.

o       30 درصد مالکیت داشته است.

o       60 درصد سرپرستی.

o       10 درصد تبلیغاتی.

زمان بندی اینستاگرام

  • اوج تعاملات در اینستاگرام: 8 عصر تا 21 شب.

  • 30٪ از پست های اینستاگرام آخر هفته ظاهر می شود.

  • برند ها به طور متوسط ​​6 بار در هفته پست می کنند.

هشتگ های اینستاگرام

  • 88٪ پست ها حاوی حداقل یک هشتگ است.

  • با بیش از پنج هشتگ نامزدی کاهش می یابد.

کیفیت تصویر اینستاگرام که می تواند لایک بیشتری داشته باشد.

  • سبکی بالا 24٪ لایک بیشتری ایجاد می کند

  • فضای زیاد پس زمینه 29 درصد لایک بیشتری ایجاد می کند

  • یک رنگ غالب تنها 17٪ پسند بیشتر از تصاویر چند رنگ ایجاد می کند

  • 67٪ از مصرف کنندگان می گویند تصاویر دقیق به شدت بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد

 فروش کالا در اینستاگرام 

شاید در ظاهر تمامی رقبا محصولات را معرفی می‌کنند اما همه آنها فروش یکسانی ندارند و با کمی تحلیل در مورد نحوه فعالیت آنها در اینستاگرام می‌توان دلایل را فهمید. مسلما فروش هم مانند مابقی مشاغل نیازمند آموزش و کسب تجربه است.

اگر در کسب و کار اینستاگرامی اعتماد نباشد هر کاری که بکنید بیهوده‌ هست و همه زحمت‌هایتان به هوا می‌رود!

 

 تکنیک‌های فروش در اینستاگرام

1.عکس‌های بی‌کیفیت هرگز.

2.عکاسی از محصولات، عاملی مهم در فروش کالا.

3.از تایید اجتماعی یا سوشال پروف استفاده کنید.

4.از تبلیغات درست استفاده کنید تا فروشتان افزایش یابد.

5.فقط به تبلیغ خود و محصولاتتان نپردازید.

6.استفاده از محصول خود را به کاربران نشان دهید.

7.نظرات خریداران را جویا شوید.

8.پروفایل حرفه ای و اعتمادساز داشته باشید.

9.از قدرت ویدیو برای فروش و اعتماد سازی استفاده کنید.

10.   جادوی استوری در فروش اینستاگرامی.

11.   اکانت بیزینس داشته باشید.

12.   یک پروفایل حرفه‌ای بسازید.

13.   استوری محصول را به همراه لینک خرید آن منتشر کنید.

14.   از اینفلوئنسرها کمک بگیرید.

15.   هشتگ‌های مناسب به کار ببرید.

16.   کپشن حرفه‌ای بنویسید.

17.   مسابقه برگزار کنید.

18.   در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید.

19.   استفاده از ایموجی را از یاد نبرید.

20.   به فالوورها تخفیف دهید.

21.   از تقویم محتوایی استفاده کنید.

22.   خوش‌برخورد باشید.

23.   واقعی باشید.

24.   کاربرد محصولات را نشان دهید.

25.   محتوای آموزشی رایگان ارائه دهید.

26.   مسئولیت‌های اجتماعی را فراموش نکنید.

27.   نظر مشتری‌ها را منتشر کنید.

 هر چه سریع‌تر روش‌هایی که گفتیم را انجام دهید. البته نباید با یک بار انجام این روش‌ها منتظر معجزه باشید، پس تکرار، تکرار و تکرار را فراموش نکنید! همچنین با مراجعه به سایت https://followcamp.com/ و استفاده از خدمات آن پیج خد را بهبود بخشید.

۲۸ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

ویدیوی لایو اینستاگرام در استوری های اینستاگرام: در اینجا تمام مواردی که باید بدانید، هست.

 

Instagram Live به شما امکان می دهد به عنوان بخشی از Instagram Stories به صورت بلادرنگ فیلم را برای دنبال کنندگان خود پخش کنید - ویژگی ای که اکنون هر روز 100 میلیون نفر از آن استفاده می کنند .

ویدیوی Live Instagram کاملاً زودگذر است: به محض پایان پخش ، فیلم ناپدید می شود. بدون تکرار

در کنار ویدیوی لایو ، اینستاگرام همچنین در پیام های دایرکت خود یک ویژگی زودگذر مانند Snapchat را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد فیلم ها و عکس های ناپدید شده را برای افراد و گروه ها در Instagram Direct ارسال کنند.

آشنایی با Live Video  در Instagram Stories

ویدیوی لایو در Instagram Stories به شما کمک می کند هم اکنون ، در لحظه با دوستان و دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. بازدید لایو های خود را افزایش دهید.

پخش دایرکت فقط چند قدم از دوربین استوری های اینستاگرام فاصله دارد و با پایان کار پخش ، به محض توقف پخش ، ویدیوی شما ناپدید می شود ، که می تواند اینستاگرامرهای بیشتری را به پریدن و احساس راحتی بیشتر در به اشتراک گذاشتن محتوای لایو ترغیب کند. از طرف دیگر ، این واقعیت که محتوا با پایان یافتن جریان دیگر قابل مشاهده نخواهد بود ، برای اطمینان از عدم از دست رفتن بینندگان نیز یک حالت اضطراری ایجاد می کند.

نحوه کار استوری های لایو اینستاگرام به شرح زیر است:

نحوه اشتراک گذاری ویدیوی لایو

پخش دایرکت در اینستاگرام کاملاً ساده است - برای باز کردن دوربین کافیست از سمت راست خبر را بکشید ، "Live" را انتخاب کنید و برای شروع اشتراک گذاری روی دکمه "Start Live Video" ضربه بزنید:

 

فیلم های لایو در اینستاگرام می توانند حداکثر یک ساعت دوام بیاورند ، و ممکن است دنبال کنندگان هنگام پخش دایرکت از شما اعلانی دریافت کنند تا در هنگام پخش بتوانند با شما هماهنگ شده و با شما تعامل داشته باشند.

در حالی که لایو هستید ، می توانید یک نظر را برای همه مشاهده کنید یا اینکه نظرات را به طور کامل خاموش کنید. نظرات پین شده می تواند یک روش عالی برای تنظیم ویدئو باشد و به همه اطلاع دهد که چه اتفاقی می افتد - یک نظر پین شده نیز می تواند راهی عالی برای تشویق تعامل و پاسخ مخاطبان شما باشد.

اکنون می توانید یک فیلم لایو را با شخص دیگری شروع کنید ، که برای مصاحبه و همکاری بسیار مناسب است. برای دعوت از شخصی به ویدئوی لایو خود ، روی نمادی با دو چهره خندان ضربه بزنید و روی نام او ضربه بزنید. (فقط می توانید از شخصی که ویدیوی لایو شما را مشاهده می کند دعوت کنید.) برای پیوستن به ویدیوی لایو شخص دیگری ، روی "درخواست" و سپس "ارسال درخواست" ضربه بزنید. خوش بگذره!

چگونه تشخیص دهیم که سایر Instagrammers ها فعال هستند؟

از آنجا که ویدئوهای لایو اینستاگرام به محض پایان پخش از بین می روند ، کشف بهترین جریان های لایو و جریان های اینستاگرامرهایی که دنبال می کنید فوق العاده مهم است. وقتی شخصی که او را دنبال می کنید ، یک استوری ویدیویی لایو را در اینستاگرام شروع می کند ، "Live" را در زیر عکس پروفایل او در نوار استوری ها مشاهده خواهید کرد (و همچنین ممکن است یک اعلان دریافت کنید).

 

برگه Explore اینستاگرام از استوری های لایو فعلی نیز برخوردار است و همچنین گزینه ای برای ضربه زدن روی "Top Live" وجود دارد تا ببینید چه ویدیوهایی در آن لحظه بر اساس تعداد بینندگان ، موقعیت مکانی و میزان تعامل در حال روند هستند. با کشیدن انگشت به راست و چپ قادر خواهید بود از ویدیوهای لایو پرطرفدار عبور کرده و پرش بین استوری های لایو را بسیار آسان کنید.

 

5 راهی که برند ها می توانند از ویدیوی لایو اینستاگرام استفاده کنند.

1.ساعات اداری / جلسات پرسش و پاسخ

ویدیوی لایو راهی عالی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان خود به روشی جذاب است. این یک روش عالی برای دعوت مخاطبان خود برای تعامل با برخی از تیم شما و نشان دادن افراد پشت سر برند شما است. با باز کردن سوالات در زمان واقعی ، می توانید از ویدئوی لایو برای ایجاد روابط قوی با مخاطبان خود استفاده کنید.

2.راه اندازی و اعلامیه ها

رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه است و هنگامی که به مخاطبان خود گوش می دهید و همچنین محتوا را با آنها به اشتراک می گذارید ، بهترین عملکرد را دارد. فیلم لایو فرصت انجام هر دو را فراهم می کند.

با یک ویدیوی لایو برای جشن گرفتن یک محصول یا اعلامیه بزرگ می توانید به جهانیان از اخبار بزرگ خود اطلاع دهید و همزمان با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. به عنوان نمونه ای از این ، نیسان به صورت لایو نسخه جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک پخش می کند.

3.مردم را از پشت صحنه ببرید.

بسیاری از برند ها از استوری های اینستاگرام استفاده کرده اند تا کاربران را از پشت صحنه در دفتر گرفته تا مجموعه آخرین آگهی خود ، در پشت صحنه در موقعیت های بی شماری قرار دهند. ویدئوی لایو عنصر دیگری را به جذاب ترین محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوری های اینستاگرام اضافه می کند.

با ویدئوی لایو اینستاگرام ، به احتمال زیاد برند های تجاری ، تأثیرگذار و افراد مشهور بیشتری را در پشت صحنه کاربران می بینیم و نگاه شفافی به دنیای آنها دارند.

4.مصاحبه ، همکاری و تصاحب

همه ما توانایی مصاحبه با ستاره های مشهور سینما را از روی فرش قرمز نداریم ، اما می توانیم مصاحبه های جالبی را با تأثیرگذاران حوزه فعالیت خود و یا حتی سایر اعضای تیم خود ایجاد کنیم. به عنوان مثال ، شما می توانید با یک طراح در مورد چگونگی طراحی آخرین ویژگی شما مصاحبه کنید یا با یک وبلاگ نویس معروف در مکان خود پیوند برقرار کنید و یک مصاحبه دایرکت انجام دهید.

تبلیغ در استوری های اینستاگرام نیز بسیار محبوب بوده است ، برند ها با هم همکاری می کنند تا برای استوری های یکدیگر محتوا ایجاد کنند و احتمالاً شاهد انتقال این تاکتیک به ویدیوی لایو اینستاگرام نیز خواهیم بود و از این طریق فالوور های اینستاگرام خود را افزایش می دهنند.

5. محتوای تجربی

یکی از مشهورترین نمونه های پخش لایو فیلم آنلاین ، زمانی است که Buzzfeed به فیس بوک رفت و نوارهای لاستیکی را روی یک هندوانه کشید تا اینکه در نهایت ترکید. این ویدئو ترکیبی کامل از عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی بودن را به همراه داشت و کاربران را به خود مشغول می کرد.

این ویدئو اکنون بیش از 11 میلیون بازدید در فیس بوک به خود اختصاص داده است و در اوج خود بیش از 800000 نفر به صورت لایو تماشا می کنند. وقتی نوبت به پخش ویدیوی لایو می رسد ، از اینکه چیزی تجربی را امتحان کنید نترسید و کمی خارج از چارچوب فکر کنید.

ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در Instagram Direct

ویژگی دوم اینستاگرام که امروز به نمایش درآمد ، ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام دایرکت است. در حرکتی که اینستاگرام را هر چه بیشتر به Snapchat نزدیک می کند ، اینستاگرامرها می توانند عکس ها و فیلم های ناپدید شده را مستقیما برای گروه ها و دوستان جداگانه ارسال کنند.

از سال گذشته که اینستاگرام پیشرفت هایی در زمینه کار با سیستم پیام رسانی دایرکت خود انجام داده است ، تعداد افرادی که از Instagram Direct استفاده می کنند هر ماه از 80 میلیون نفر به 300 میلیون نفر رسیده است - با بسیاری از این کاربران هر روز به موضوعات گروهی می روند تا در تماس باشند با نزدیکترین دوستان و خانواده آنها

در اینجا نحوه کار عکس ها و فیلم های ناپدید شده در Instagram Direct آورده شده است:

نحوه ارسال پیام ناپدید شده در اینستاگرام

برای ارسال عکس یا فیلم زودگذر کافیست به سمت راست دوربین بکشید تا یک عکس یا فیلم بگیرید ، سپس روی پیکان ضربه بزنید تا به صورت خصوصی ارسال شود.

پس از کلیک بر روی پیکان برای ارسال پیام ، می توانید یک گروه از قبل موجود را برای ارسال آن انتخاب کنید و یا فقط با چند ضربه یک گروه جدید ایجاد کنید - و همچنین می توانید برای دوستان جداگانه ارسال کنید. این پیام ها یک بار که آنها را یک بار مشاهده کرده اند از صندوق های ورودی مخاطب محو می شوند. و همچنین خواهید دید که آیا آن را دوباره پخش کرده اند یا از صفحه عکس گرفته اند.

همچنین لازم به ذکر است که ، حساب کاربری شما به حالت عمومی یا خصوصی تنظیم شود ، شما فقط می توانید عکس ها و فیلم های ناپدید شده را برای افرادی که شما را دنبال می کنند ارسال کنید.

مشاهده پیام در Instagram Direct

هنگامی که این به روزرسانی برای شما فعال شد ، یک نماد هواپیمای کاغذی جدید در گوشه سمت راست بالای خبرمایه خود مشاهده خواهید کرد - این شما را دایرکتاً به صندوق ورودی خود می برد - درعوض دیگر ، می توانید برای رفتن به صندوق ورودی خود را به سمت راست بکشید. ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در یک نوار در بالا ، مشابه نحوه نمایش استوری ها در صفحه اصلی اینستاگرام.

در داخل نوار ، حلقه های آبی پیام های ناپدید شده جدید را نشان می دهد. اینستاگرام دایرکت گروه های شما را به یاد می آورد. بنابراین اگر استوری اینستاگرام را برای سه نفر ارسال کنید ، اینستاگرام آن گروه را در صندوق ورودی دایرکت شما ذخیره می کند تا بتوانید به راحتی موضوع را ادامه دهید ، نه اینکه به هر یک از افراد گروه به صورت جداگانه پاسخ دهید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب پیام های گروهی این است که در یک پیام گروهی ، می توانید پاسخ های همه را - و چه کسی آنها را دیده است - در قالب نمایش اسلاید مشاهده کنید. پس از پایان کار ، فقط روی عکس پروفایل کمرنگ شده آنها ضربه بزنید تا سریع پاسخ دهد.

 

به عنوان کلام آخر شما می توانید به سایت فالوکمپ مراجعه کنید و از خدمات آن برای رشد پیج خود استفاده کنید.

۲۷ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

Instagram Stories: راهنمای کامل استفاده از Stories

ما شما را با جزئیات استوری آشنا خواهیم کرد ، از نحوه شروع کار و ارسال اولین استوری شما تا استراتژی های پیشرفته برای ایجاد محتوایی که باعث برجسته شدن بیزینس شما در اینستاگرام می شود.

Instagram Stories به حساب های اینستاگرام اجازه می دهد عکس و فیلم ارسال کنند که پس از 24 ساعت از بین می روند.

استوری در آگوست 2016 راه اندازی شد و اکنون بیش از 500 میلیون اینستاگرامر روزانه از استوری استفاده می کنند. اگر تا به حال به فکر افتادید که استوریهای خود را برای بالا رفتن ایمپرشن پیجتان و جذب فالوور بیشتر، جذابتر کنید ، اکنون زمان مناسب است.

در این راهنما ، ما شما را با جزئیات استوری آشنا خواهیم کرد ، از نحوه شروع کار و ارسال اولین استوری خود تا استراتژی های پیشرفته برای ایجاد محتوا که باعث برجسته شدن تجارت شما در اینستاگرام می شود.

بیایید شروع کنیم…

نحوه استفاده از Stories Instagram

Instagram Stories در یک نوار در بالای feed شما نشان داده می شود - و همه حساب های اینستاگرام قادر به اشتراک گذاری استوریها هستند ، از بهترین دوستان شما تا حساب های محبوب شما. وقتی چیز جدیدی برای دیدن وجود دارد ، عکس پروفایل آنها یک حلقه رنگی در اطراف خود دارد.

برای مشاهده استوری شخصی ، کافی است روی عکس پروفایل او ضربه بزنید ، و استوری او به صورت تمام صفحه نشان داده می شود ، تمام محتوای ارسال شده در 24 ساعت گذشته را به شما نشان می دهد ، محتوا به ترتیب زمانی از جدیدترین تا قدیمی ترین آنها پخش می شود .

هنگامی که یک استوری را مشاهده کردید ، می توانید برای رفتن به عقب و جلو و رفتن به استوری شخص دیگری ، ضربه بزنید. بر خلاف پست های معمولی ، هیچ لایک و کامنتی وجود ندارد.

نحوه ارسال استوری اینستاگرام

برای ایجاد استوری در اینستاگرام ، باید روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید ، یا می توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ ، دوربین استوری را آشکار کنید

پس از باز شدن دوربین استوری ، می توانید یک عکس بگیرید یا یک فیلم ضبط کنید ، همانطور که معمولاً در اینستاگرام انجام می دهید. بعد از ضبط فیلم یا عکس گرفتن ، می توانید از طیف وسیعی از فیلترها استفاده کنید و متن و نقاشی ها را نیز به محتوای خود اضافه کنید.


 چگونه می توان از Camera Roll خود، محتوا اضافه کرد

یک ویژگی جالب اینستاگرام وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته را از رول دوربین گوشی هوشمند خود بارگذاری کنید. برای انجام این کار ، کافیست صفحه استوری را به سمت بالا بکشید ، و مشاهده خواهید کرد که آخرین محتوای رول دوربین شما در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. از اینجا ، به سادگی محتوایی را که می خواهید به استوری خود اضافه کنید ، انتخاب کنید.

نحوه استفاده از برچسب های Stories Instagram

برچسب های Instagram Stories بسیار پرکاربرد هستند و شما را قادر می سازند زمینه اضافی را به محتوای Instagram Stories خود اضافه کنید.

برای افزودن برچسب به استوری خود ، یک عکس یا فیلم بگیرید و سپس روی دکمه Stickers (یک شکلک در سمت راست بالای صفحه) ضربه بزنید تا برچسب های قابل تنظیم برای آب و هوا ، زمان فعلی ، مکان و سایر موارد را پیدا کنید.


تغییر اندازه و جابجایی برچسب ها: می توانید با کشیدن برچسب ها روی صفحه خود ، آنها را حرکت دهید و با فشار دادن یا گسترش دادن آنها با دو انگشت ، اندازه آنها را تغییر دهید.

نحوه افزودن برچسب مکان

برای افزودن موقعیت مکانی خود به پست های Instagram Stories ، روی دکمه Stickers ضربه بزنید و سپس گزینه "Location" را انتخاب کنید.

اکنون لیستی از مکانهای اطراف و یک نوار جستجو برای کمک به شما در فیلتر کردن و یافتن مکان مناسب به شما ارائه می شود

نحوه افزودن برچسب هشتگ

با ضربه زدن روی برچسب هشتگ می توانید به استوری اینستاگرام خود هشتگ اضافه کنید. پس از انتخاب ، از شما خواسته می شود که هشتگ خود را بنویسید:

اگر پروفایل شما به حالت عمومی تنظیم شده باشد و هشتگ یا مکانی را اضافه کنید ، ممکن است استوریهای شما در برگه سرچ نیز نمایش داده شوند.

نحوه افزودن برچسب نظرسنجی

Instagram Stories همچنین برچسب نظرسنجی تعاملی شسته و رفته ای است که به شما امکان می دهد سوالی بپرسید و هنگام رأی دادن از دوستان و فالوورهای خود نتایج را ببینید.

بعد از اینکه برای استوری خود عکس یا فیلم گرفتید ، منوی Stickers را باز کنید و برچسب "نظرسنجی" را انتخاب کنید.

هنگامی که بر روی برچسب "نظرسنجی" لمس کردید ، اینستاگرام از شما می خواهد سوالی بنویسید و گزینه های نظرسنجی را سفارشی کنید. پس از ایجاد نظرسنجی ، استوری خود را ارسال کنید و فالوورهای شما می توانند بلافاصله رأی دهند.

نحوه افزودن برچسب شمارش معکوس

با استفاده از برچسب شمارش معکوس ، برای یک رویداد بزرگ یا عرضه محصول هیجان ایجاد کنید

برای افزودن برچسب شمارش معکوس به داستان خود:

  1. پس از گرفتن عکس یا فیلم ، "شمارش معکوس" را از سینی برچسب انتخاب کنید
  2. شمارش معکوس خود را نامگذاری کنید
  3. تاریخ یا زمان پایان را اضافه کنید و رنگ را سفارشی کنید
  4. در استوری خود به اشتراک بگذارید

پس از ایجاد برچسب شمارش معکوس ، تا پایان شمارش معکوس ، در سینی برچسب شما باقی می ماند تا در استوریهای آینده دوباره استفاده شود. اگر یکی از فالوورهای شما روی شمارش معکوس شما ضربه بزند ، با پایان شمارش معکوس اعلانی دریافت می کنند.

سایر گزینه های برچسب

برچسب های زیادی برای افزودن به Stories Instagram موجود است ، از جمله:

  • زمان: زمان کنونی را به داستان خود اضافه کنید
  • GIF: Giphy را جستجو کنید و GIF را در داستان خود جاسازی کنید
  • Mention: یکی دیگر از کاربران اینستاگرام را تگ کنید
  • سوالات : از مخاطبان خود سوالی بپرسید ، پاسخها به عنوان DM برای شما ارسال می شود
  • چت: گفتگوها را با گروهی از دوستان خود از استوری خود شروع کنید
  • موسیقی: آهنگ های مورد علاقه خود را در داستان خود به اشتراک بگذارید
  • مسابقه:  آزمونهای چند گزینه ای برای پاسخ دادن به مخاطبان خود ایجاد کنید
  • Emoji Slider: سوالات خود را به روشی سرگرم کننده بپرسید. یک شکلک انتخاب کنید که نشانگر سوال شما باشد و مخاطب شما فقط می تواند شکلک را به سمت چپ یا راست بکشد تا احساس او را نشان دهد
  •  

همه این موارد میتواند به شما کمک کند که پیج جذابتری داشته باشید و در نهایت تعداد لایک بیشتری دریافت کنید، همچنین برای افزایش ویو استوری های خود میتوانید از خرید بازدید استوری استفاده کنید.

 

 

 

 

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

رسانه های اجتماعی برای تجارت کوچک: راهنمایی برای سال 2021 و بعد از آن

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در حمایت از رشد مشاغل کوچک خواهند داشت. در اینجا نحوه (و چرا) استفاده از رسانه های اجتماعی در برنامه های خود برای سال 2021 و بعد از آن آورده شده است.

در سراسر دنیا ، 47٪ از کاربران 16 تا 64 ساله اینترنت،  در سال 2020 بیشتر از سال قبل در شبکه های اجتماعی وقت صرف کرده اند . و آن کاربران فقط پیج خود را رصد نمی کنند: فروش آنلاین نیز در حال افزایش است . این ارزش رسانه های اجتماعی را برای کسب و کارهای کوچک بیشتر برجسته می کند. برای داشتن خریدارهای بالقوه نیاز به افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی دارید، که در ابتدا این امر کمی زمانبر است،برای اینکه بتوانید در ابتدا به این روند کمک کنید میتوانید از خرید فالوور فوری استفاده کنید که در ادامه مقاله به این که چگونه فالوور واقعی بخریم اشاره خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله همرااه ما باشید

در سال های آینده ، رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای نقشی اساسی در افزایش فروش ، ارائه خدمات به مشتری و بهبود آگاهی از برند خواهند داشت. در اینجا چگونگی استفاده از این دارایی ارزشمند در برنامه های خود برای سال 2021 و بعد از آن آورده شده است.

چگونه رسانه های اجتماعی به تجارت کوچک کمک می کنند

شما مدتی می دانید که رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک مهم هستند - اما 2020 آن را ضروری کرده است. هفتاد درصد صاحبان مشاغل کوچک نگران مشکلات مالی ناشی از بحران COVID-19 هستند . در زمانی که پول درآوردن از همیشه سخت تر است ، شبکه های اجتماعی می توانند یک حلقه نجات باشند.

در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند به عملکردهای بسیاری خدمت کنند ، در اینجا نگاهی گذرا به برخی از مزایای تأثیرگذاری بالای رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک می اندازیم:

  • برندهای کم درآمد میتوانند با شبکه های اجتماعی رایگان شناخته شوند
  • دسترسی هدفمند از طریق ابزارهایی مانند تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات فیس بوک که اطلاعات دموگرافیک خاصی را در آن نگهداری می کند (مثلاً سن ، جنس ، حقوق ، مکان و غیره)
  • تبلیغ رویداد از طریق ویژگی هایی مانند Facebook Events و Facebook Groups

5 نکته در شبکه های اجتماعی برای تجارت کوچک

مردم معمولاً یک تجارت کوچک را به جای یک شرکت با نام بزرگ انتخاب می کنند زیرا آنها به تجربه شخصی شده و شخصیت منحصر به فرد خود تجارت اهمیت می دهند. شما می توانید از شبکه های اجتماعی برای نشان دادن شخصیت خود و شناخت بیشتر مشتریان خود در عین رشد تجارت خود استفاده کنید.

1. تعیین کنید که کدام معیارها مهم هستند

قبل از شروع اجرای گزارش ها ، تصمیم بگیرید که کدام معیارها برای شما و تجارت شما مهم هستند. گرفتار "معیارهای پوچ" نشوید - معیارهایی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید اما به شما در تصمیم گیری ، اقدام و قضاوت درباره ارزش کمک نمی کنند. گرچه وسوسه در مورد فالوورها و پسندیدن وسوسه انگیز است ، اما این معیارها لزوماً در خدمت اهداف تجاری شما نیستند. به عنوان مثال ، مشاغل محلی از یک دنباله دار کوچک و محلی بیشتر از افراد بزرگ که شامل افرادی می شوند که هرگز به فروشگاه های فیزیکی مشاغل مراجعه نخواهند کرد ، سود بیشتری می برند.

 

2.از تجزیه و تحلیل داده ها برای نتیجه گیری کار استفاده کنید

هنگامی که در مورد معیارهای اصلی خود تصمیم گرفتید ، اطمینان حاصل کنید که آنها را با ایجاد گزارش های سفارشی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند برجسته می کند. به یاد داشته باشید: بر داده هایی تمرکز کنید که تصمیمات تجاری را هدایت می کنند ، مانند معیارهایی که نشان می دهد محتوای Instagram Shop Grid یا Instagram Shop Post فروش بیشتری را به همراه دارد.


با استفاده از گزارشات ، می توانید معیارهایی مانند نرخ تعامل ، میزان کلیک و آمار جمعیتی فالوورها را مقایسه کنید تا مشخص کند کدام نوع از محتوای مخاطب شما طنین انداز است. 

 

3. شخصیت خود را داشته باشید

در شبکه های اجتماعی ، فالوورهای شما به دنبال محصولات و خدمات شما هستند - آنها باقی می مانند زیرا سبک شما را دوست دارند. به رسانه های اجتماعی خود به عنوان صدا ، لحن و شخصیت برند خود فکر کنید.
همانطور که پرسونای خود را ساختید ، سوالاتی مانند این را در نظر بگیرید:

  • لحن شما چیست؟ (خنده دار ، بازیگوش ، جدی ، آموزنده و ...)
  • علایق  شما در خارج از بیزینس شما چیست؟
  • ارزشهای شما چیست؟
  • دوستان شما، چه کسانی هستند؟ (برندهای دیگر یا افرادی که از آنها حمایت می کنید )

شخصیت برند خود را بسازید و اجازه دهید شخصیت منحصر به فرد شما در پست های شما بدرخشد.

4- از شبکه های اجتماعی برای ارائه خدمات عالی به مشتری استفاده کنید

خدمات مشتری نقش اصلی را در وفاداری به برند بازی می کند و اکثریت افراد 18-54 ساله رسانه های اجتماعی را کانال موثری برای خدمات به مشتریان می دانند . نکته اصلی: اکثر مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی انتظار پشتیبانی دارند و تقریباً به همان اندازه از پاسخ شما تعریف می کنند یا شکایت می کنند ، بنابراین شما همچنین می توانید آن را به یک تعامل عالی تبدیل کنید.

راهنمای کامل ما برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمات به مشتریان می تواند به شما نشان دهد که چگونه از سیستم عامل های اجتماعی به طور موثر استفاده کنید. خدمات برتر مشتری از طریق شبکه های اجتماعی در سه مورد خلاصه می شود: سرعت ، لحن و نتایج. مردم خواهان پاسخ سریع انسانهای همدل هستند که آماده حل مشکلات هستند.

5. یک خط پایه برای پست ها تنظیم کنید

رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک اغلب مواردی هستند که در گروه "هر زمان که وقت داشته باشم" تنظیم می شوند. اما فعالیت ناسازگار برای هر برندی مناسب نیست.

خبر خوب این است که فقط در 24/7 حضور رسانه های اجتماعی به معنای حضور شما نیست. برای اطمینان از حضور مداوم برندتان می توانید پست ها را زودتر از موعد تنظیم کنید. ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید چند بار در هر اینستاگرام پست بگذارید . 

 

رسانه های اجتماعی معتبر برای مشاغل کوچک ضروری است

تاکنون ، شما می دانید که حضور در شبکه های اجتماعی مهم است ، اما شما باید فقط از حضور خود فراتر بروید. رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک با اصالت و ثبات رشد می کنند.

مردم می خواهند شخصیتی اصیل در رسانه های اجتماعی ، به ویژه از مشاغل کوچک ببینند. اگر شما به سادگی با پست های عمومی و ویژگی های گاه به گاه محصول حرکت می کنید ، مشتریان شما دلیلی برای دور زدن و تعامل با شما نخواهند داشت. اصالت عبارت است از داشتن لحن و سبکی که طرفداران شما از شما انتظار دارند و استفاده از شبکه های اجتماعی برای گوش دادن و تعامل با مخاطبان شما.

 

 

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

چگونه می توان برای صرفه جویی در وقت و افزایش تعامل ، پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کرد

برنامه ریزی زودهنگام ارسال های اینستاگرام خود دارای مزایای فراتر از صرفه جویی در وقت است. برای یادگیری نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود در دسک تاپ و موبایل ، و اینکه چطور برنامه ریزی می تواند به سود بیزینس شما بیاید ، به خواندن ادامه دهید:

یادگیری نحوه برنامه ریزی برای ارسال های اینستاگرام امروز یکی از بهترین هک های بهره وری برای مدیران شبکه های اجتماعی است - و مزایای ارسال های برنامه ریزی شده اینستاگرام فراتر از صرفه جویی در وقت شما است.

در این راهنما ، ما بزرگترین مزایای برنامه ریزی پست های اینستاگرام را شرح خواهیم داد و توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام برای بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

چرا باید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید

اگر شما صاحب مشاغل کوچک یا مدیر شبکه های اجتماعی هستید ، پست های برنامه ریزی شده اینستاگرام مزایای زیادی دارد.

برنامه ریزی پست های اینستاگرام در وقت و انرژی ذهنی شما صرفه جویی می کند

ساختن و ارسال پست کامل اینستاگرام می تواند زمانبر باشد ، به خصوص اگر روزی که قصد دارید پست های خود را به اشتراک بگذارید ، یکی یکی ایجاد می کنید. برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما امکان می دهد به جای اینکه جریان کار خود را برای ارسال یک عکس قطع کنید ، به صورت دسته ای محتوا ایجاد کنید.

اگرچه ممکن است صرف 10 دقیقه برای ویرایش یک تصویر ، نوشتن زیرنویس کامل و افزودن همه هشتگ های مربوطه کار بزرگی به نظر نرسد ، اما قطع این کار در روز کاری شما هزینه دارد. پس از یک توقف ، به طور متوسط ​​25 دقیقه طول می کشد تا انسان به کار اصلی خود برگردد .

به علاوه انجام چند کار همزمان برای شما مضر است. جابجایی بین کارها ذهن شما را موقتاً خسته می کندضریب هوشی شما را تا 10 امتیاز کاهش می دهد . با تمام استرس ذهنی اضافه شده ، تهیه یک عنوان خلاقانه برای عکس خود مشکل خواهید داشت. با صرف یک یا دو ساعت ایجاد و برنامه ریزی پست های خود برای هفته آینده ، می توانید در یک زمان صرفه جویی کرده و کیفیت مداوم خود را حفظ کنید.

برنامه ریزی اطمینان می دهد که به طور مداوم پست می کنید

تداوم نقش اساسی در موفقیت در شبکه های اجتماعی دارد. وقتی به طور مداوم و مکرر مطالب جدیدی منتشر می کنید ، مخاطبان شما می آموزند که چه انتظاری از شما دارند و چه موقع پست می شوند و این منجر به افزایش ویو پست شما و در نتیجه بالا رفتن لایک شما میشود.

به عنوان مثال ، مدیر بازاریابی در اسموتی نیوانگلند The Juicery ، محتوا را زمانی تنظیم می کند که محصولات برند وی بیشترین ارتباط را با برنامه های روزانه فالوورها داشته باشد. او دریافت که بهترین زمان برای ارسال پیام در مورد اسموتی ها و سایر موارد منو اولین چیز در صبح است - حدود ساعت 7:30 صبح هر هفته و آخر هفته از ساعت 8 صبح ، حتی اگر تعداد دنبال کنندگان آنلاین کمتر باشد.

برنامه ریزی به شما امکان کنترل بهتر محتوای اینستاگرام خود را می دهد

به اشتراک گذاشتن عکس ها در لحظه خوب است ، هر چند وقت یکبار ، اما اگر قبل از موعد ارسال پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید ، سازماندهی بسیار ساده تر است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری است و تأثیر بصری برند شما فراتر از یک پست است. مشاغل کوچک موفق ظاهر و احساس پایداری دارند.

هنگامی که پست ها را برای اینستاگرام تعیین می کنید ، می توانید ترتیب ارسال های آینده را برنامه ریزی کنید و نحوه ظاهر آنها را در شبکه خود تصور کنید. انجام این کار به شما کمک می کند پست های مشابه را پشت سر هم قرار ندهید.

برنامه ریزی مستقیم اینستاگرام

اگر نمایه اینستاگرام شما قبلاً یک حساب تجاری نبوده است ، تغییر آن باعث می شود Buffer بتواند پست ها را مستقیماً روی نمایه شما برنامه ریزی کند. در اینجا چند دستورالعمل مفید از فیس بوک آورده شده است (برای جابجایی به نمایه تجاری اینستاگرام باید صفحه فیس بوک داشته باشید). اگر حساب شما نمایه شخصی باشد ، Buffer فقط یادآوری ها را برنامه ریزی می کند - برای دریافت نکات به قسمت یادآوری های برنامه ریزی بروید.

پس از داشتن یک حساب کاربری ، می توانید آن را به Buffer پیوند دهید و تصاویر مجزا را با (یا بدون) عنوان ، پست های ویدیویی و استوری های اینستاگرام برنامه ریزی کنید . می توانید حساب خود را از طریق دسک تاپ یا از طریق برنامه های تلفن همراه iOS و Android به Buffer متصل کنید.


بعد از تهیه ویدیو یا تصویری که می خواهید ارسال کنید ، می توانید عنوان خود را پیش نویس کنید ، هشتگهای مورد نظر خود را برای انتخاب انتخاب کنید و هر حساب Instagram دیگری را که مایلید به @ -mention در پست خود اضافه کنید.

  • زیرنویس: زیرنویس های اینستاگرام به 2200 نوشته محدود می شود و پس از سه خط متن ، با بیضی کوتاه می شوند. سعی کنید جزئیات اصلی را در ابتدای عنوان خود وارد کنید.
  • هشتگ ها: هشتگ ها به اینستاگرامرها این امکان را می دهد تا محتوا و حساب های قابل پیگیری را کشف کنند.
  • @ -mentions: آیا شخص دیگری در عکس شما حضور دارد؟ شاید بتوانید در زیرنویس از آنها @ یاد کنید. با فعال شدن پست در اینستاگرام ، این امر به آنها اطلاع داده می شود

برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای زمان ایده آل ، به داشبورد Buffer بروید و با انتخاب آن در سمت چپ داشبورد ، حساب اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

این یک نمونه از ابزارهایی هست که شما میتوانید برای برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید، برای بالاتر رفتن اینگیمنت و ایمپرشن پیج خود میتوانید از وب سایتهایی استفاده کنید که به صورت تدریجی که با الگوریتهای اینستاگرام سازگار باشد این کار را برای شما انجام دهند،یک نمونه از این وبسایتها فالوجت است.

 

 

 

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری