Instagram Live به شما امکان می دهد به عنوان بخشی از Instagram Stories به صورت بلادرنگ فیلم را برای دنبال کنندگان خود پخش کنید - ویژگی ای که اکنون هر روز 100 میلیون نفر از آن استفاده می کنند .

ویدیوی Live Instagram کاملاً زودگذر است: به محض پایان پخش ، فیلم ناپدید می شود. بدون تکرار

در کنار ویدیوی لایو ، اینستاگرام همچنین در پیام های دایرکت خود یک ویژگی زودگذر مانند Snapchat را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد فیلم ها و عکس های ناپدید شده را برای افراد و گروه ها در Instagram Direct ارسال کنند.

آشنایی با Live Video  در Instagram Stories

ویدیوی لایو در Instagram Stories به شما کمک می کند هم اکنون ، در لحظه با دوستان و دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. بازدید لایو های خود را افزایش دهید.

پخش دایرکت فقط چند قدم از دوربین استوری های اینستاگرام فاصله دارد و با پایان کار پخش ، به محض توقف پخش ، ویدیوی شما ناپدید می شود ، که می تواند اینستاگرامرهای بیشتری را به پریدن و احساس راحتی بیشتر در به اشتراک گذاشتن محتوای لایو ترغیب کند. از طرف دیگر ، این واقعیت که محتوا با پایان یافتن جریان دیگر قابل مشاهده نخواهد بود ، برای اطمینان از عدم از دست رفتن بینندگان نیز یک حالت اضطراری ایجاد می کند.

نحوه کار استوری های لایو اینستاگرام به شرح زیر است:

نحوه اشتراک گذاری ویدیوی لایو

پخش دایرکت در اینستاگرام کاملاً ساده است - برای باز کردن دوربین کافیست از سمت راست خبر را بکشید ، "Live" را انتخاب کنید و برای شروع اشتراک گذاری روی دکمه "Start Live Video" ضربه بزنید:

 

فیلم های لایو در اینستاگرام می توانند حداکثر یک ساعت دوام بیاورند ، و ممکن است دنبال کنندگان هنگام پخش دایرکت از شما اعلانی دریافت کنند تا در هنگام پخش بتوانند با شما هماهنگ شده و با شما تعامل داشته باشند.

در حالی که لایو هستید ، می توانید یک نظر را برای همه مشاهده کنید یا اینکه نظرات را به طور کامل خاموش کنید. نظرات پین شده می تواند یک روش عالی برای تنظیم ویدئو باشد و به همه اطلاع دهد که چه اتفاقی می افتد - یک نظر پین شده نیز می تواند راهی عالی برای تشویق تعامل و پاسخ مخاطبان شما باشد.

اکنون می توانید یک فیلم لایو را با شخص دیگری شروع کنید ، که برای مصاحبه و همکاری بسیار مناسب است. برای دعوت از شخصی به ویدئوی لایو خود ، روی نمادی با دو چهره خندان ضربه بزنید و روی نام او ضربه بزنید. (فقط می توانید از شخصی که ویدیوی لایو شما را مشاهده می کند دعوت کنید.) برای پیوستن به ویدیوی لایو شخص دیگری ، روی "درخواست" و سپس "ارسال درخواست" ضربه بزنید. خوش بگذره!

چگونه تشخیص دهیم که سایر Instagrammers ها فعال هستند؟

از آنجا که ویدئوهای لایو اینستاگرام به محض پایان پخش از بین می روند ، کشف بهترین جریان های لایو و جریان های اینستاگرامرهایی که دنبال می کنید فوق العاده مهم است. وقتی شخصی که او را دنبال می کنید ، یک استوری ویدیویی لایو را در اینستاگرام شروع می کند ، "Live" را در زیر عکس پروفایل او در نوار استوری ها مشاهده خواهید کرد (و همچنین ممکن است یک اعلان دریافت کنید).

 

برگه Explore اینستاگرام از استوری های لایو فعلی نیز برخوردار است و همچنین گزینه ای برای ضربه زدن روی "Top Live" وجود دارد تا ببینید چه ویدیوهایی در آن لحظه بر اساس تعداد بینندگان ، موقعیت مکانی و میزان تعامل در حال روند هستند. با کشیدن انگشت به راست و چپ قادر خواهید بود از ویدیوهای لایو پرطرفدار عبور کرده و پرش بین استوری های لایو را بسیار آسان کنید.

 

5 راهی که برند ها می توانند از ویدیوی لایو اینستاگرام استفاده کنند.

1.ساعات اداری / جلسات پرسش و پاسخ

ویدیوی لایو راهی عالی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان خود به روشی جذاب است. این یک روش عالی برای دعوت مخاطبان خود برای تعامل با برخی از تیم شما و نشان دادن افراد پشت سر برند شما است. با باز کردن سوالات در زمان واقعی ، می توانید از ویدئوی لایو برای ایجاد روابط قوی با مخاطبان خود استفاده کنید.

2.راه اندازی و اعلامیه ها

رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه است و هنگامی که به مخاطبان خود گوش می دهید و همچنین محتوا را با آنها به اشتراک می گذارید ، بهترین عملکرد را دارد. فیلم لایو فرصت انجام هر دو را فراهم می کند.

با یک ویدیوی لایو برای جشن گرفتن یک محصول یا اعلامیه بزرگ می توانید به جهانیان از اخبار بزرگ خود اطلاع دهید و همزمان با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. به عنوان نمونه ای از این ، نیسان به صورت لایو نسخه جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک پخش می کند.

3.مردم را از پشت صحنه ببرید.

بسیاری از برند ها از استوری های اینستاگرام استفاده کرده اند تا کاربران را از پشت صحنه در دفتر گرفته تا مجموعه آخرین آگهی خود ، در پشت صحنه در موقعیت های بی شماری قرار دهند. ویدئوی لایو عنصر دیگری را به جذاب ترین محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوری های اینستاگرام اضافه می کند.

با ویدئوی لایو اینستاگرام ، به احتمال زیاد برند های تجاری ، تأثیرگذار و افراد مشهور بیشتری را در پشت صحنه کاربران می بینیم و نگاه شفافی به دنیای آنها دارند.

4.مصاحبه ، همکاری و تصاحب

همه ما توانایی مصاحبه با ستاره های مشهور سینما را از روی فرش قرمز نداریم ، اما می توانیم مصاحبه های جالبی را با تأثیرگذاران حوزه فعالیت خود و یا حتی سایر اعضای تیم خود ایجاد کنیم. به عنوان مثال ، شما می توانید با یک طراح در مورد چگونگی طراحی آخرین ویژگی شما مصاحبه کنید یا با یک وبلاگ نویس معروف در مکان خود پیوند برقرار کنید و یک مصاحبه دایرکت انجام دهید.

تبلیغ در استوری های اینستاگرام نیز بسیار محبوب بوده است ، برند ها با هم همکاری می کنند تا برای استوری های یکدیگر محتوا ایجاد کنند و احتمالاً شاهد انتقال این تاکتیک به ویدیوی لایو اینستاگرام نیز خواهیم بود و از این طریق فالوور های اینستاگرام خود را افزایش می دهنند.

5. محتوای تجربی

یکی از مشهورترین نمونه های پخش لایو فیلم آنلاین ، زمانی است که Buzzfeed به فیس بوک رفت و نوارهای لاستیکی را روی یک هندوانه کشید تا اینکه در نهایت ترکید. این ویدئو ترکیبی کامل از عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی بودن را به همراه داشت و کاربران را به خود مشغول می کرد.

این ویدئو اکنون بیش از 11 میلیون بازدید در فیس بوک به خود اختصاص داده است و در اوج خود بیش از 800000 نفر به صورت لایو تماشا می کنند. وقتی نوبت به پخش ویدیوی لایو می رسد ، از اینکه چیزی تجربی را امتحان کنید نترسید و کمی خارج از چارچوب فکر کنید.

ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در Instagram Direct

ویژگی دوم اینستاگرام که امروز به نمایش درآمد ، ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام دایرکت است. در حرکتی که اینستاگرام را هر چه بیشتر به Snapchat نزدیک می کند ، اینستاگرامرها می توانند عکس ها و فیلم های ناپدید شده را مستقیما برای گروه ها و دوستان جداگانه ارسال کنند.

از سال گذشته که اینستاگرام پیشرفت هایی در زمینه کار با سیستم پیام رسانی دایرکت خود انجام داده است ، تعداد افرادی که از Instagram Direct استفاده می کنند هر ماه از 80 میلیون نفر به 300 میلیون نفر رسیده است - با بسیاری از این کاربران هر روز به موضوعات گروهی می روند تا در تماس باشند با نزدیکترین دوستان و خانواده آنها

در اینجا نحوه کار عکس ها و فیلم های ناپدید شده در Instagram Direct آورده شده است:

نحوه ارسال پیام ناپدید شده در اینستاگرام

برای ارسال عکس یا فیلم زودگذر کافیست به سمت راست دوربین بکشید تا یک عکس یا فیلم بگیرید ، سپس روی پیکان ضربه بزنید تا به صورت خصوصی ارسال شود.

پس از کلیک بر روی پیکان برای ارسال پیام ، می توانید یک گروه از قبل موجود را برای ارسال آن انتخاب کنید و یا فقط با چند ضربه یک گروه جدید ایجاد کنید - و همچنین می توانید برای دوستان جداگانه ارسال کنید. این پیام ها یک بار که آنها را یک بار مشاهده کرده اند از صندوق های ورودی مخاطب محو می شوند. و همچنین خواهید دید که آیا آن را دوباره پخش کرده اند یا از صفحه عکس گرفته اند.

همچنین لازم به ذکر است که ، حساب کاربری شما به حالت عمومی یا خصوصی تنظیم شود ، شما فقط می توانید عکس ها و فیلم های ناپدید شده را برای افرادی که شما را دنبال می کنند ارسال کنید.

مشاهده پیام در Instagram Direct

هنگامی که این به روزرسانی برای شما فعال شد ، یک نماد هواپیمای کاغذی جدید در گوشه سمت راست بالای خبرمایه خود مشاهده خواهید کرد - این شما را دایرکتاً به صندوق ورودی خود می برد - درعوض دیگر ، می توانید برای رفتن به صندوق ورودی خود را به سمت راست بکشید. ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در یک نوار در بالا ، مشابه نحوه نمایش استوری ها در صفحه اصلی اینستاگرام.

در داخل نوار ، حلقه های آبی پیام های ناپدید شده جدید را نشان می دهد. اینستاگرام دایرکت گروه های شما را به یاد می آورد. بنابراین اگر استوری اینستاگرام را برای سه نفر ارسال کنید ، اینستاگرام آن گروه را در صندوق ورودی دایرکت شما ذخیره می کند تا بتوانید به راحتی موضوع را ادامه دهید ، نه اینکه به هر یک از افراد گروه به صورت جداگانه پاسخ دهید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب پیام های گروهی این است که در یک پیام گروهی ، می توانید پاسخ های همه را - و چه کسی آنها را دیده است - در قالب نمایش اسلاید مشاهده کنید. پس از پایان کار ، فقط روی عکس پروفایل کمرنگ شده آنها ضربه بزنید تا سریع پاسخ دهد.

 

به عنوان کلام آخر شما می توانید به سایت فالوکمپ مراجعه کنید و از خدمات آن برای رشد پیج خود استفاده کنید.