رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. به محض اینکه احساس کردید فیس بوک و توییتر را فهمیدید ، ناگهان Vine و Snapchat و یک سری چیزهای جدید و جالب برای یادگیری وجود دارد.

اخیراً به نظر می رسد که به طور فزاینده بیشتر مدیران شبکه های اجتماعی از اینستاگرام و فرصت های موجود در آن برای تعامل با طرفداران و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های عالی مشتاق هستند .

و فرصت ها بزرگ است! اینستاگرام با بیش از 300 میلیون کاربر فعال نتایج بسیار خوبی را به برند ها ارائه می دهد. یک مطالعه فورستر نشان داد که پست های اینستاگرام برند های برتر باعث ایجاد تعامل برای هر دنبال کننده 4.21٪ - 58 برابر بیشتر از Facebook و 120 بار بیشتر از Twitter می شود!

به علاوه 20 آمار خارق العاده اینستاگرام

افزایش فالوورهای اینستاگرام خود

  • از 16000 کاربر اینستاگرام  بررسی شده:

o       62٪ از یک برند پیروی می کنند زیرا آن را دوست دارند.

o       54٪ برای کشف چیزهای جدید از یک برند تجاری پیروی می کنند.

o       48٪ از یک برند پیروی می کنند زیرا محتوای آن سرگرم کننده است..

  • 65٪ از کاربران اگر نام تجاری از پست خود خوششان بیاید احساس افتخار می کنند

  • 41٪ از Instagrammers برندی را برای هدیه و هدایای تجاری دنبال می کنند.

  • 70٪ از کاربران اینستاگرام قبلاً در یک مسابقه شرکت کرده اند.

  • 70٪ از کاربران اینستاگرام به دنبال یک برند تجاری در Instagram هستند.

  • 37٪ Instagrammers از 1 تا 5 حساب برند دنبال می کنند - 32٪ حتی بیشتر دنبال می کنند!

  • 78٪ از مصرف کنندگان بر اساس حساب شبکه های اجتماعی یک برند خرید می کنند.

چه چیزی پست شود؟

  • 90٪ اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است.

  • نایک 60٪ محتوای سبک زندگی خود را منتشر کرد و 8 برابر بیشتر از آدیداس در سال 2014 نامزد کرد.

  • نسبت طلایی برای پست نمایش مشخصات عمومی.

o       30 درصد مالکیت داشته است.

o       60 درصد سرپرستی.

o       10 درصد تبلیغاتی.

زمان بندی اینستاگرام

  • اوج تعاملات در اینستاگرام: 8 عصر تا 21 شب.

  • 30٪ از پست های اینستاگرام آخر هفته ظاهر می شود.

  • برند ها به طور متوسط ​​6 بار در هفته پست می کنند.

هشتگ های اینستاگرام

  • 88٪ پست ها حاوی حداقل یک هشتگ است.

  • با بیش از پنج هشتگ نامزدی کاهش می یابد.

کیفیت تصویر اینستاگرام که می تواند لایک بیشتری داشته باشد.

  • سبکی بالا 24٪ لایک بیشتری ایجاد می کند

  • فضای زیاد پس زمینه 29 درصد لایک بیشتری ایجاد می کند

  • یک رنگ غالب تنها 17٪ پسند بیشتر از تصاویر چند رنگ ایجاد می کند

  • 67٪ از مصرف کنندگان می گویند تصاویر دقیق به شدت بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد

 فروش کالا در اینستاگرام 

شاید در ظاهر تمامی رقبا محصولات را معرفی می‌کنند اما همه آنها فروش یکسانی ندارند و با کمی تحلیل در مورد نحوه فعالیت آنها در اینستاگرام می‌توان دلایل را فهمید. مسلما فروش هم مانند مابقی مشاغل نیازمند آموزش و کسب تجربه است.

اگر در کسب و کار اینستاگرامی اعتماد نباشد هر کاری که بکنید بیهوده‌ هست و همه زحمت‌هایتان به هوا می‌رود!

 

 تکنیک‌های فروش در اینستاگرام

1.عکس‌های بی‌کیفیت هرگز.

2.عکاسی از محصولات، عاملی مهم در فروش کالا.

3.از تایید اجتماعی یا سوشال پروف استفاده کنید.

4.از تبلیغات درست استفاده کنید تا فروشتان افزایش یابد.

5.فقط به تبلیغ خود و محصولاتتان نپردازید.

6.استفاده از محصول خود را به کاربران نشان دهید.

7.نظرات خریداران را جویا شوید.

8.پروفایل حرفه ای و اعتمادساز داشته باشید.

9.از قدرت ویدیو برای فروش و اعتماد سازی استفاده کنید.

10.   جادوی استوری در فروش اینستاگرامی.

11.   اکانت بیزینس داشته باشید.

12.   یک پروفایل حرفه‌ای بسازید.

13.   استوری محصول را به همراه لینک خرید آن منتشر کنید.

14.   از اینفلوئنسرها کمک بگیرید.

15.   هشتگ‌های مناسب به کار ببرید.

16.   کپشن حرفه‌ای بنویسید.

17.   مسابقه برگزار کنید.

18.   در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید.

19.   استفاده از ایموجی را از یاد نبرید.

20.   به فالوورها تخفیف دهید.

21.   از تقویم محتوایی استفاده کنید.

22.   خوش‌برخورد باشید.

23.   واقعی باشید.

24.   کاربرد محصولات را نشان دهید.

25.   محتوای آموزشی رایگان ارائه دهید.

26.   مسئولیت‌های اجتماعی را فراموش نکنید.

27.   نظر مشتری‌ها را منتشر کنید.

 هر چه سریع‌تر روش‌هایی که گفتیم را انجام دهید. البته نباید با یک بار انجام این روش‌ها منتظر معجزه باشید، پس تکرار، تکرار و تکرار را فراموش نکنید! همچنین با مراجعه به سایت https://followcamp.com/ و استفاده از خدمات آن پیج خد را بهبود بخشید.