برنامه ریزی زودهنگام ارسال های اینستاگرام خود دارای مزایای فراتر از صرفه جویی در وقت است. برای یادگیری نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود در دسک تاپ و موبایل ، و اینکه چطور برنامه ریزی می تواند به سود بیزینس شما بیاید ، به خواندن ادامه دهید:

یادگیری نحوه برنامه ریزی برای ارسال های اینستاگرام امروز یکی از بهترین هک های بهره وری برای مدیران شبکه های اجتماعی است - و مزایای ارسال های برنامه ریزی شده اینستاگرام فراتر از صرفه جویی در وقت شما است.

در این راهنما ، ما بزرگترین مزایای برنامه ریزی پست های اینستاگرام را شرح خواهیم داد و توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام برای بهبود استراتژی بازاریابی اینستاگرام کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

چرا باید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید

اگر شما صاحب مشاغل کوچک یا مدیر شبکه های اجتماعی هستید ، پست های برنامه ریزی شده اینستاگرام مزایای زیادی دارد.

برنامه ریزی پست های اینستاگرام در وقت و انرژی ذهنی شما صرفه جویی می کند

ساختن و ارسال پست کامل اینستاگرام می تواند زمانبر باشد ، به خصوص اگر روزی که قصد دارید پست های خود را به اشتراک بگذارید ، یکی یکی ایجاد می کنید. برنامه ریزی پست های اینستاگرام به شما امکان می دهد به جای اینکه جریان کار خود را برای ارسال یک عکس قطع کنید ، به صورت دسته ای محتوا ایجاد کنید.

اگرچه ممکن است صرف 10 دقیقه برای ویرایش یک تصویر ، نوشتن زیرنویس کامل و افزودن همه هشتگ های مربوطه کار بزرگی به نظر نرسد ، اما قطع این کار در روز کاری شما هزینه دارد. پس از یک توقف ، به طور متوسط ​​25 دقیقه طول می کشد تا انسان به کار اصلی خود برگردد .

به علاوه انجام چند کار همزمان برای شما مضر است. جابجایی بین کارها ذهن شما را موقتاً خسته می کندضریب هوشی شما را تا 10 امتیاز کاهش می دهد . با تمام استرس ذهنی اضافه شده ، تهیه یک عنوان خلاقانه برای عکس خود مشکل خواهید داشت. با صرف یک یا دو ساعت ایجاد و برنامه ریزی پست های خود برای هفته آینده ، می توانید در یک زمان صرفه جویی کرده و کیفیت مداوم خود را حفظ کنید.

برنامه ریزی اطمینان می دهد که به طور مداوم پست می کنید

تداوم نقش اساسی در موفقیت در شبکه های اجتماعی دارد. وقتی به طور مداوم و مکرر مطالب جدیدی منتشر می کنید ، مخاطبان شما می آموزند که چه انتظاری از شما دارند و چه موقع پست می شوند و این منجر به افزایش ویو پست شما و در نتیجه بالا رفتن لایک شما میشود.

به عنوان مثال ، مدیر بازاریابی در اسموتی نیوانگلند The Juicery ، محتوا را زمانی تنظیم می کند که محصولات برند وی بیشترین ارتباط را با برنامه های روزانه فالوورها داشته باشد. او دریافت که بهترین زمان برای ارسال پیام در مورد اسموتی ها و سایر موارد منو اولین چیز در صبح است - حدود ساعت 7:30 صبح هر هفته و آخر هفته از ساعت 8 صبح ، حتی اگر تعداد دنبال کنندگان آنلاین کمتر باشد.

برنامه ریزی به شما امکان کنترل بهتر محتوای اینستاگرام خود را می دهد

به اشتراک گذاشتن عکس ها در لحظه خوب است ، هر چند وقت یکبار ، اما اگر قبل از موعد ارسال پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید ، سازماندهی بسیار ساده تر است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری است و تأثیر بصری برند شما فراتر از یک پست است. مشاغل کوچک موفق ظاهر و احساس پایداری دارند.

هنگامی که پست ها را برای اینستاگرام تعیین می کنید ، می توانید ترتیب ارسال های آینده را برنامه ریزی کنید و نحوه ظاهر آنها را در شبکه خود تصور کنید. انجام این کار به شما کمک می کند پست های مشابه را پشت سر هم قرار ندهید.

برنامه ریزی مستقیم اینستاگرام

اگر نمایه اینستاگرام شما قبلاً یک حساب تجاری نبوده است ، تغییر آن باعث می شود Buffer بتواند پست ها را مستقیماً روی نمایه شما برنامه ریزی کند. در اینجا چند دستورالعمل مفید از فیس بوک آورده شده است (برای جابجایی به نمایه تجاری اینستاگرام باید صفحه فیس بوک داشته باشید). اگر حساب شما نمایه شخصی باشد ، Buffer فقط یادآوری ها را برنامه ریزی می کند - برای دریافت نکات به قسمت یادآوری های برنامه ریزی بروید.

پس از داشتن یک حساب کاربری ، می توانید آن را به Buffer پیوند دهید و تصاویر مجزا را با (یا بدون) عنوان ، پست های ویدیویی و استوری های اینستاگرام برنامه ریزی کنید . می توانید حساب خود را از طریق دسک تاپ یا از طریق برنامه های تلفن همراه iOS و Android به Buffer متصل کنید.


بعد از تهیه ویدیو یا تصویری که می خواهید ارسال کنید ، می توانید عنوان خود را پیش نویس کنید ، هشتگهای مورد نظر خود را برای انتخاب انتخاب کنید و هر حساب Instagram دیگری را که مایلید به @ -mention در پست خود اضافه کنید.

  • زیرنویس: زیرنویس های اینستاگرام به 2200 نوشته محدود می شود و پس از سه خط متن ، با بیضی کوتاه می شوند. سعی کنید جزئیات اصلی را در ابتدای عنوان خود وارد کنید.
  • هشتگ ها: هشتگ ها به اینستاگرامرها این امکان را می دهد تا محتوا و حساب های قابل پیگیری را کشف کنند.
  • @ -mentions: آیا شخص دیگری در عکس شما حضور دارد؟ شاید بتوانید در زیرنویس از آنها @ یاد کنید. با فعال شدن پست در اینستاگرام ، این امر به آنها اطلاع داده می شود

برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای زمان ایده آل ، به داشبورد Buffer بروید و با انتخاب آن در سمت چپ داشبورد ، حساب اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

این یک نمونه از ابزارهایی هست که شما میتوانید برای برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید، برای بالاتر رفتن اینگیمنت و ایمپرشن پیج خود میتوانید از وب سایتهایی استفاده کنید که به صورت تدریجی که با الگوریتهای اینستاگرام سازگار باشد این کار را برای شما انجام دهند،یک نمونه از این وبسایتها فالوجت است.