فالوور واقعی , خرید ربات اینستاگرام , آموزش ساخت ربات اینستاگرام ,

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام + آموزش

در این مطلب به طور کامل نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را آموزش داده و یک راه حل فوری و سریع برای رفع مشکل قرار دادن لینک برای آن دسته از عزیزانی که آیکون مربوطه را در استوری خود مشاهده نمی کنند، ارائه می کنیم.

در صورت نبودن گزینه لینک در استوری:

رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری « (کلیک کنید)

مزایای گذاشتن لینک در استوری

  • جذب ترافیک با کیفیت به سایت و تاثیر فوق العاده در سئو (Social Traffic)
  • افزایش تعداد مشترکین کانال یوتیوب (Subscribers)
  • معرفی و جذب ممبر برای کانال تلگرام
  • افزایش فروش از طریق Affiliate Marketing (همکاری در فروش)
  • افزایش قیمت تبلیغات در پیج اینستاگرام
  • ثبت نام در فرم های مختلف
  • افزایش ویو ویدیو یوتیوب

فیلم گذاشتن لینک در استوری

1 » اگر این امکان در استوری شما فعال باشد، زمانی که متنی تایپ می کنید یا موقعی که عکسی را می خواهید ارسال کنید، مطابق شکل زیر، یک آیکون لینک در بالای صفحه مشاهده خواهید نمود.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

شکل 1 – با استفاده از آیکون علامتگذاری شده، اقدام به افزودن لینک کنید تا گزینه See More پایین استوری به نمایش در بیاید.

2 » روی آیکون بزنید تا پنجره جدیدی برای گذاشتن لینک در استوری به شما نمایش داده شود. در این پنجره دو گزینه IGTV و URL را مشاهده می کنید که می بایست گزینه URL را برای قرار دادن لینک انتخاب کنید.

روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

شکل 2 – انتخاب گزینه URL برای درج لینک

3 » اکنون لینک به مقصد مورد نظر که علاوه بر وبسایت می تواند موارد دیگری همچون کانال تلگرام، فیلم در یوتیوب یا آپارات، لینک های Affiliate یا همکاری در فروش و … باشد را در جعبه مربوطه قرار دهید.

دقت داشته باشید که حتما پروتکل آدرس را تعیین و برای این منظور از http یا https استفاده کنید. در غیر اینصورت اینستاگرام با نمایش خطایی مانع از قرار دادن آدرس شما خواهد شد.

نحوه گذاشتن see more در استوری

شکل 3 – نحوه صحیح گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

4 » با زدن روی Done، کار به اتمام خواهد رسید و گزینه See More در استوری شما به نمایش در می آید. اکنون از بازدید کنندگان بخواهید برای منتقل شدن به کانال تلگرام، وبسایت یا خرید یک محصول از طریق سیستم های همکاری در فروش مانند دیجی کالا و سایر سیستم های معتبر، صفحه را به سمت بالا بکشند.

قرار دادن لینک در استوری

شکل 4 – فعال شدن گزینه See More و لینک در استوری


رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری

تنها کاربران زیر قادر به گذاشتن لینک در استوری های خود هستند. اگر آیکون مربوطه را مشاهده نمی کنید، یکی از شرایط زیر باعث ایجاد این مشکل در پیج شما شده است.

شرایط گذاشتن لینک در استوری

  • پروفایل های تایید شده (Verified) که تیک آبی دارند
  • پیج هایی که بیش از 10.000 فالوور دارند

راه حل های موجود برای رفع مشکل

برای رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یا باید پروفایل شما به تایید اینستاگرام برسد و تیک آبی دریافت کنید، یا می بایست اقدام به افزایش فالوور کنید.

  1. گرفتن تیک آبی پروسه طولانی و بسیار مشکلی است و نمی توان از آن به عنوان یک راه حل سریع برای رفع این مشکل نام برد. البته اگر می توانید تیک آبی بگیرید، حتما این کار را انجام دهید.
  2. افزایش فالوور در اینستاگرام نیز یک فرآیند طولانی و در عین حال متشکل از مجموعه فعالیت های منظم و روتین روزانه است. اگر قصد دارید به سرعت و فوری این امکان را در استوری خود فعال کنید و فاصله زیادی تا رسیدن به 10K فالوور دارید، تنها یک راه پیش روی شماست.

خرید فالوور، تنها راه حل فوری


به منظور افزایش فوری تعداد فالوور در صورتی که فاصله رسیدن به 10k دنبال کننده پیج شما زیاد است، بهترین گزینه ممکن خرید فالوور از سایت فالوکمپ می باشد.

برخلاف تبلیغات منفی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام، این روش نه تنها آسیبی به پیج و پروفایل شما نمی زند، بلکه به دلیل اینکه سرور فالوکمپ از پروفایل های فعال ایرانی و همچنین اکانت های واقعی اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج شما استفاده می کند، باعث ایجاد تعامل بیشتر نیز خواهد شد.

در خرید فالوور از فالوکمپ، نکات زیر را رعایت کنید تا سریع تر به نتیجه برسید

  • در صورتی که سفارش خود را در فالوکمپ ثبت نمودید، تا رسیدن به 10k، مابقی سفارشات خود را از طریق این سایت انجام دهید.
  • از خرید همزمان چند پکیج خودداری نموده و صبر کنید تا افزایش از طریق پکیج اول تکمیل شود سپس اقدام به خرید پکیج بعدی کنید.
  • خرید 2 پکیج 4000 تایی و 1 پکیج 2000 تایی فالوور ایرانی را به منظور فعال نمودن و گذاشتن لینک در استوری به شما پیشنهاد می کنیم.

source: گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری

ویو اینستاگرام + معنی ویو اینستاگرام چیست

از همان ابتدای پیدایش پلتفرم های آنلاین و شبکه های مجازی، اصطلاحاتی شکل گرفت که همیشه برای کاربران ایرانی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند، نا آشنا بود و جای سوال داشت. مثل همین سوال : ویو اینستاگرام چیست ؟

در فالوکمپ بخشی را برای کاربران ایرانی اینستاگرام که قصد دارند با اصطلاحات این شبکه اجتماعی به صورت ساده اما تخصصی آشنا شوند ایجاد کرده ایم که هر بار یکی از اصطلاحات این رسانه دوست داشتنی و محبوب در ایران را در کنار مقالات کاربردی، معرفی و توضیح خواهیم داد.

در این مقاله نیز در مورد یکی از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستا که مفهوم آن شاید هنوز که هنوزه با گذشت نزدیک به 8 سال حضور این پلتفرم آنلاین در ایران برای خیلی ها نا آشناست صحبت می کنیم.

What Is Instagram Views

 

ویو (Views)

کلمه ویو در اصل یک واژه انگلیسی است که در بسیاری از رسانه های مجازی و پلتفرم های آنلاین مانند شبکه های اجتماعی کاربرد دارد. View در لغت به معنای چشم انداز و Views در فضای مجازی به معنای بازدید است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام، پلتفرم های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب، ویمئو و نمونه ایرانی این دو آپارات از جمله مواردی هستند که از این واژه برای نمایش تعداد بازدید از ویدیوهای منتشر شده توسط کابران خود، استفاده می کنند.

اگر جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی فعال اینستاگرام باشید، به خوبی می دانید که در این رسانه اجتماعی چندین بخش برای ارسال ویدیو و همچنین چندین نوع ویدیو وجود دارد.

معنی ویو اینستاگرام چیست

همانگونه که می دانید اینستاگرام چندین بخش برای ارسال و انتشار پست در قالب ویو را در اختیار کاربران خود قرار داده و هر کدام از این بخش های قابلیت ها و کاربردهای خود را دارند.

در ادامه به صورت مجزا تک تک این بخش ها را توضیح می دهیم و به اینکه معنی ویو اینستاگرام چیست و در بخشی که توضیح می دهیم چه کاربردی دارد، صحبت می کنیم.

ویو اینستاگرام چیست

 

ویو پست اینستاگرام

پست ها در اینستاگرام به دو شکل در یک پیج قابل انتشار و اشتراک هستند. ساده ترین حالت ممکن، به اشتراک گذاری زندگی روزانه و روزمرگی در قالب عکس و تصویر می باشد. این نوع از پست را تنها می توان لایک کرد و اصطلاح ویو، در مورد این نوع از پست اینستا کاربردی ندارد.

ویدیو (Video Post)

اما نوع دیگری از پست وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ویدیو با مدت زمان حداکثر 59 ثانیه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. در این نمونه از پستهای اینستاگرامی به صورت پیشفرض و بجای گزینه لایک، عبارت Views و یک عدد را در زیر ویدیو مشاهده می کنید.

اگر جزو آن دسته از کابران ایرانی باشید که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد، حتما از خود می پرسید: ویو یعنی چه؟ و چنانچه شخصی که به زبان انگلیسی مسلط باشد را در دسترس نداشته باشید، سراغ پاسخگوی اعظم یعنی گوگل رفته و عبارت “ویو اینستاگرام چیست” را جستجو می کنید…

در ویدیو یا همان فیلم های 1 دقیقه ای اینستا، اصطلاح ویو به معنای تعداد دفعاتی است که فالوور های شما آن فیلم را مشاهده یا بازدید کرده اند. برای مثال اگر عدد 100 را مقابل Views مشاهده می کنید، یعنی 100 کاربر ویدیو شما را مشاهده کرده اند. به این نوع بازدید، ویو پست اینستاگرام می گویند.

IGTV

کاربران اینستاگرام شیوه جدیدی از اشتراک ویدیو در این رسانه را تجربه می کنند. آنها می توانند با ایجاد کانال اختصاصی، ویدیو هایی با طول 10 دقیقه را در پیج خود منتشر کنند. در این نوع از پست، آمار بازدید از ویدیو منتشر شده در کانال IGTV که مخفف Instagram Television است، نیز با Views نمایش داده می شود.

خرید بازدید igtv , ویو igtv , افزایش بازدید

پس پاسخ ویو اینستاگرام چیست برای این نوع از فیلم های اینستاگرامی نیز مشابه پست های در قالب فیلم 59 ثانیه ای است که توضیح آن را دادیم. به این نوع View ، ویو IGTV می گویند.

از زمانی که اینستاگرام، IGTV را به کاربران خود معرفی و آن را رونمایی کرد، مدت زیادی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه پیج های ایرانی و خارجی را به خود جلب کند.

تا جایی که بسیاری از پیج ها تنها با انتشار ویدیو در کانال IGTV و اشتراک آن در صفحه خود، برای فالوور هایشان محتوا تولید می کنند. این نشان از جذابیت این نوع از پست های اینستاگرامی است.

استوری (Story)

آیا باید شاهد پاسخی مشابه به سوال ویو اینستاگرام چیست، در مورد استوری نیز باشیم؟ بله، ولی مطالعه توضیح کوتاهی درباره بازدید استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

واژه Story به معنای داستان، کلمه ای است به معنای واقعی در خور این گزینه اینستا. با استفاده از استوری شما می توانید داستان های روزانه خودتون رو با فالوور های پیجتان به استراک بگذارید.

هر چه بیشتر Story کنید، نشان از فعال بودن زندگی روزمره شما دارد. و از طرفی استوری بیشتر، به مرور زمان باعث افزایش بازدید از داستان هایتان خواهد شد.

خرید بازدید استوری

یکی از راه هایی که پس از خرید فالوور واقعی از فالوکمپ برای بررسی فعال بودن و همچنین واقعی بودن پروفایل هایی که از طریق سرور افزایش فالوور ما برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج شما ارسال می شود این است که به صورت رندم یا تصادفی بررسی کنیم استوری گذاشته اند یا نه!؟اکثر پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده در پیج خود استوری گذاشته اند.

امیدواریم پاسخ سوال خود مبنی بر ویو اینستاگرام چیست را به دست آورده باشید. چنانچه این مطلب را مفید می دانید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

source: ویو اینستاگرام چیست؟

۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور فوری