کسب درآمد از اینستاگرام، امروزه به یک دغدغه جهانی به خصوص برای صاحبان کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است. هر کسی که اینستاگرام بر روی گوشی خود دارد کم و بیش به فکر کسب درآمد از آن افتاده است. به همین دلیل افراد زیادی وجود دارند که همواره در پی آموزش هایی برای کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام هستند.

همگی ما از توانایی های  اینستاگرام  باخبریم.شرکت های بزرگی مثل کوکا کولا، Starbucks و نایک ، این فضا را تحت الشعاع خود قرار داده اند. اما شما چگونه می توانید از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک استفاده کنید؟ با تیم فالوجت، مرجع تخصصی افزایش فالوور همراه باشید تا پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک

کسب درآمد از اینستاگرام: یک آرزو یا یک هدف در دسترس؟

برای کسب اعتبار از اینستاگرام مجبور به داشتن شرکتی  معتبر و بزرگ نیستید. در واقع ، اپ های موبایل مانند اینستاگرام، رشد کردن و مشهور شدن با افراد بزرگ تر سلبریتی ها را به کسب و کار های کوچک تر می دهد.

اگر هنوز از اینستاگرام برای تجارت کوچکتان استفاده نکرده اید،  فرصت های طلایی زیادی را از دست داده اید. از همین امروز شروع کنید و از این فرصت طلایی برای بازاریابی و رونق کسب و کار خود استفاده کنید. نگران نباشید،

همواره افراد زیادی وجود دارند که با معرفی کردن اینستاگرام به عنوان یک منبع پر از پول، این دنیا را آرمانی توصیف کرده و بیش تر به دنبال کسب درآمد خودشان از این حوزه هستند.

اما باید گفت اگر شما اصولی عمل کنید و کمی حوصله به خرج بدهید کم کم جای خود را در این شبکه اجتماعی باز می کنید و خواهید دید که اینستاگرام چگونه می تواند به رشد و توسعه شما کمک کند.

 

https://followjet.com/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9/