یکی از دغدغه های همیشگی افرادی که از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور می خواهند استفاده کنند و یا حتی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اند ولی همواره نگران استفاده از ربات اینستا هستند فاش شدن اطلاعات آنها و یا دیده شدن پسور آنها می باشد. این افراد معمولا به دلیل اهمیتی که کسب و کار آنلاین آنها دارد و یا سرمایه گذاری شدیدی که در حوزه دیجیتال مارکتنیگ انجام می دهند به دنبال استفاده ایمن از ابزارها و خدمات اینترنتی هستند تا بتوانند با ایمنی و اعتماد زیاد فعالیت خود را توسعه دهند.


انواع ربات اینستاگرام

انواع بات اینستاگرام و تفاوت امنیتی آنها

ربات اینستاگرام دو نوع کلی دارد. ربات اینستاگرام نرم افزاری و ربات اینستاگرام تحت وب. معمولا یکی از اشتباهات افرادی که به دنبال ربات ارزان قیمت اینستاگرام هستند استفاده از ربات های نرم افزاری است.

این ربات ها اطلاعات مشتریان را دریافت می کنند و بر روی پلت فرم های خاص خودشان ذخیره می کنند. به همین دلیل است که بعضا با تبادل سکه و یا مشاهده فالوور اینستاگرام دیگر و لایک کردن پیت آنها می توانید اقدام به افزایش فالوور بکنید ولی باید در نظر داشته باشید که این نرم افزارها معمولا فالوور غیر فعال و یا فالوور فیک برای پیج اینستاگرام می سازند.

اینستاگرام یکی از پیشرفته ترین شرکت های دنیا را در پشتیبانی خود می بیند. بی دلیل نیست که بسیاری از شبکه های اجتماعی قدرتمند را پشت سر گذاشته و این روزها به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در دسترس و قابل استفاده برای همه تبدیل شده است. این موفقیت حتی باعث شده تا عده زیادی کسب و کار الکترونیکی خود را به این سمت و سو بیاورند و باعث رشد و توسعه بیشتر و متعاقبا درآمد بالاتر اینستاگرام از این حضور گسترده شوند.

به همین دلیل سرورها و تشکیلات امنیتی اینستاگرام هر روز به روز رسانی می شوند و در بالاترین سطح امنیتی قرار دارند.


بهترین ربات اینستاگرام


غرض از عنوان این موضوع این بود که نرم افزارهایی که اکانت های فیک اینستاگرام و یا فالوور فیک اینستاگرام برای صفحات پیج با عنوان افزایش فالوور اینستاگرام ارائه می دهند عمدتا توسط پروتکل های اینستاگرام شناسایی می شوند. این کار نه تنها باعث حذف نرم افزار و در واقع دور ریختن هزینه مشتریان آنها می شود بلکه خطر بزرگتری برای کاربران اینستاگرام دارد. آنها که به دنبال افزایش فالوور اینستا بوده اند با تهدید دیسیبل شدن پیج اینستاگرام و یا مسدود شدن پیج اینستاگرام مواجه می شوند.

تردید نداشته باشید که ربات اینستاگرام نرم افزاری اصلا قابل اعتماد نیست و به راحتی رمز و پسور و اطلاعات شما را در اختیار خواهند داشت و حتی شاید از این رمز و اطلاعات برای مقاصد دیگری نیز استفاده شود که در این مبحث نمی گنجد.

ربات اینستاگرام تحت وب

ربات اینستاگرام تحت وب ان دسته از ربات هایی هستند که برای افزایش فالوور از سرور های گوگل و یا خود اینستاگرام استفاده می کنند. با توجه به اینکه گوگل و اینستاگرام از بزرگترین شبکه های امنیتی دنیا هستند به راحتی می توان اقدام به تبادل اطلاعات در فضای اینترنتی بدون نگرانی از فاش شدن رمز و اطلاعات داشت. مگر اینکه از نرم افزارهای وب گونه استفاده شود که نیاز است افراد در این خصوص باهوش عمل کنند.

این ربات ها نیز بر دو نوع هستند. برخی از شرکت های یا صاحبین ربات اینستاگرام برای ایجاد دسترسی به ربات اطلاعات شما را کاملا دریافت می کنند. مثلا نام کاربری، رمز و سایر اطلاعات دیگر را. این افرا از سرورهای نا مطمئن و یا باگ دار استفاده می کنند. برخی از ربات ها اما با ایجاد دسترسی برای کاربر اجازه می دهند که اطلاعات توسط خود کاربر و یا مشتری در پلتفرم ایجاد شده وارد شود. در وقاع همانند یک صفحه دسکتاپ پیشرفته تمامی تنظیمات و اطلاعات توسط خود کاربر وارد می شود.

در این نوع ربات ها برای اتصال پیج اینستاگرام به سرور اصلی اینستاگرام که بواسطه آن شما بتوانید فالوور جذب کنید تنها نیاز به یک ایمیل و یک نام کاربری است که در اختیار شرکت و از طرق مختلف قرار بگیرد. یعنی دقیقا اطلاعاتی که شما در فضای مجازی یا اینستاگرام هم در معرض دید دیگران قرار داده اید و ترسی از فاش شدن آنها ندارید.

ربات قدرتمند اینستاگرام مانند ربات فالوجت برگ برنده ای که دارند در همین مرحله است. فالوجت و شاید برخی دیگر از ربات های اینستاگرام با صرف هزینه ای زیاد از سرور های اختصاصی و قدرتمند اینستاگرام بهره مند هستند و با اتصال به این سرورها در واقع یک مسیر مطمئن و با سرعت و کیفیت بالا و بدون اختلال را به مشتریان خود پیش کش می کنند.

برای روشن تر شدن این موضوع به یک مثال ساده بسنده می کنیم. احتمالا تا به حال شده با جمعی از دوستانتان در جایی حضور داشته اید که برخی موفق به باز کردن اینستاگرام خود با سرعت و کیفیت خوب هستند و برخی می گویند که اینستاگرام ما باز نمی شود. این همان سرورهای اینستاگرام است که هر کاربر از طریق آنها به اینستاگرام متصل می شود و تفاوت در سرعت و میزان حجم ترافیک آنها است.

چرا فالوجت امنیت پیج اینستاگرام شما را تضمین می کند؟


قوی ترین ربات اینستاگرام


فالوجت از نوع ربات اینستاگرام تحت وب با سرور اختصاصی است. این ربات تنظیمات بسیار پیشرفته  ای دارد که به راحتی فالوور واقعی برای مشتریان خود به ارمغان می آورد و این موضوع تضمینی است.

فالوجت به منظور امنیت بالای پیج اینستاگرام شما به هیچ عنوان از شما رمز عبور اینستاگرام و یا ایمیل و یا هر نوع رمز عبور دیگری را درخواست نمی کند. شما فقط با استفاده از یک نام کاربری معمول اینستاگرام این هم برای انجام فرآیند اتصال به سرور اینستاگرام می توانید از خدمات شرکت فالوجت با بالاترین کیفیت استفاده کنید.

تمامی اطلاعات، تنظیمات و حتی واریز وجه شما از طریق درگاه های ایمنی و امنیتی بانک ها انجام می شود. کل اطلاعاتی که شما وارد صفحه تنظیمات خود می کنید در همان لحظه بصورت رمز نگاری و یا ستاره وارد می شود و تنها خودتان از آنها اطلاع خواهید داشت.

 حتی اگر رمز عبور خود را فراموش کنید برای دریافت اطلاعات ورود خود باید از طریق ایمیل و یا شماره تماس پسورد و یا رمز خود را بازآفرینی و یا مجددا تنظیم کنید زیرا این اطلاعات در دسترس هیچ کس جز شما نیست.

تیم فالوجت به منظور ایجاد امنیت بالا برای مشتریان خود که شامل ده ها هزار نفر مشتری ثابت هستند از پروتکل امنیتی SSL استفاده می کند. این پروتکل از امن ترین و پیشرفته ترین پروتکل های رمز نگاری اینترنتی است. در واقع با استفاده از این ساختار تمامی اطلاعات شما بر روی سرور اختصاصی فالوجت کاملا رمزنگاری شده وارد می شود و حتی قوی ترین مهندسین نرم افزاری و کد نویس دنیا  یا اپراتورهای متخصص ما هم نمی توانند این رمز را مشاهده و یا ردیابی کنند.

در اصل تمامی اطلاعات مشتریان ما در همان زمان ورود به ربات اینستاگرام و برای ایجاد دسترسی واقعی به منظور جذب فالوور واقعی این هم توسط خود شما قابل تغییر و ورود است و به محض ذخیره کردن اطلاعات به هیچ عنوان قابل تغییر و مشاهده نخواهد بود و با توجه به اینکه از کیبورد متغیر برای ورود اطلاعات استفاده می شود هیچ هکر و یا متخصصی نمی توان این رمز را مشاهده و ردیابی کند.

در توضیح ساده تر باید گفت زمانی که شما اکانت خود را به ربات اینستاگرام فالوجت اتصال می دهید گویی انگار تازه دارید پیج اینستاگرام خود را می سازید و تنها خودتان این اطلاعات را دارید.

نکته: در صورتیکه خودتان رمز یا کلمه عبور خودتان را در اختیار فردی دیگر قرار دهید این مسئولیت را باید خودتان بپذیرید و تیم فالوجت در این خصوص هیچ تضمینی به شما نمی تواند بدهد. البته در صورت درخواست شما می توان دسترسی را قطع کرد.

این ساختار باعث شده که ربات اینستاگرام فالوجت به عنوان یکی از پیشرفته ترین ربات های اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی شناخته شود. حتی برای تغییر رمز عبور هم در سرور اختصاصی فالوجت شما باید از طریق ایمیل و شماره موبایل خودتان همانند سرورهای بانک برای تعویض پسورد اقدام کنید.

تیم فالوجت با افتخار به داشتن مشتریان دائمی و بسیار زیاد خود تماما آماه همکاری و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود می باشد. تردید نداشته باشید که با استفاده از ربات فالوجت به راحتی و در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه می توانید با بالاترین سیستم امنیتی بیشترین فالوور اینستاگرام را داشته باشید و افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک و کامنت های واقعی و کاملا قابل مشاهده را داشته باشید.


source: ربات اینستاگرام فالوجت