حتما برای شما هم اتفاق افتاده است!! وقتی در پیج های اینستاگرام جست و جو می کنید تعداد فالوورهای بعضی ها برای شما عجیب است. از خودتان می پرسید فالوورهای این پیج فیک است یا واقعی؟

هم چنین هنگام خرید فالوور اینستاگرام ، ممکن است نگران این باشید آیا فالوورهای خریداری شده واقعی هستند یا فیک؟ با ما همراه باشید تا ببینیم روش تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام چیست.

تعامل در اینستاگرام ، لازم برای موفقیت در اینستاگرام

فعالیت در اینستاگرام به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی، برای دستیابی به اهداف تجاری و کسب و کار، یا رسیدن به موفقیت در برند سازی و محبوبیت، نیازمند داشتن تعامل با فالوور فعال اینستاگرام است. فالوور فعال کسی است که به مطالب و محتواهایی که شما در اینستاگرام به اشتراک می گذارید علاقمند باشد و نسبت به محتواها واکنش نشان دهند.

واکنش به محتوای اینستاگرام راه های متفاوتی دارد. ساده ترین روش نشان دادن تعامل با پیج ، لایک کردن پست اینستاگرام است. برخی نیز با مشاهده یا ویو فیلم با شما تعامل می کنند. برخی اقدام به ارسال دایرکت برای شما می کنند. و بسیاری نیز با کامنت نویسی اینستاگرام حضور خود را به عنوان فالوور فعال پیج اینستا شما اعلام می کنند.

نهایتا اینکه هر پستی که به اشتراک گذاشته می شود برای اینکه در اینستاگرام ویو بیشتر به دست بیاورد. لایک بیشتر اینستاگرام داشته باشند . و یا افزایش فالوور برای پیج شما به ارمغان بیاورد. نیازمند داشتن تعامل و فیدبک های زیاد است.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پست هایی با تعداد لایک بالا به شما پیشنهاد و توصیه می شود. جمله مشهور اینستاگرام که این پست محبوبیت زیادی دارد! آن را ارتقا دهید.

داشتن فالوور فیک، خوب یا بد

اما داشتن فالوور فیک از جمله موضوعاتی است که برای همه خوشایند نیست. بسیاری از افراد سرمایه گذاری های زیادی می کنند؛ هزینه های سنگینی را متحمل می شوند تا افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشند. برخی با خرید ربات اینستاگرام و هزینه کمتر به دنبال فالوور فعال هستند . و  برخی نیز از نرم افزار افزایش فالوور و غیره استفاده می کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اغلب این نرم افزارها و ربات ها ادعا می کنند که فالوور فیک به شما ارائه نمی دهند و فالوور فعال به شما عرضه می کنند. این موضوع در سرمایه گذاری شما اهمیت زیادی دارد. هر چند بعضا صاحبین پیج به عمد و خود خواسته، به دنبال خرید و افزایش فالوور فیک اینستاگرام خود هستند.

این افراد معمولا می دانند خرید فالوور فیک انجام داده اند؛ و یا می دانند که با صرف این هزینه ناچیز برای خرید فالوور اینستاگرام اهداف دیگری را دنبال می کند. مثلا خرید فالوور اینستا می تواند ترغیب کننده فالوور فعال اینستاگرام برای فالو کردن پیج باشد؛ اما همه این موضوع را دوست ندارند.

چرا باید فالوور فعال و واقعی اینستاگرام داشته باشیم؟

هر فردی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوور پیج خود را افزایش دهد. اما شرکت های بزرگ برای ارائه تبلیغات خود به دنبال پیج هایی هستند که تعامل و فعالیت بیشتری داشته باشند. حتی کسب و کار ها و برند ها نیز با افزایش عدد فالوور اینستاگرام نمی توانند به اهداف واقعی خود که برند سازی و محبوبیت و نهایتا بازاریابی و فروش در اینستاگرام است دست پیدا کنند.

این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با ایجاد تعامل ، بازدید، لایک و کامنت به راحتی باعث بالا رفتن بازدید پیج اینستاگرام می شود. و عملا کار برند سازی و محبوبیت پیج را سرعت می دهد. شرکت هایی هم که به دنبال ارائه تبلیغات در اینستاگرام هستند به دنبال پیج هایی هستند که فالوور فعال اینستاگرام داشته باشند. آنها صرفا با مشاهده عدد فالوورها برای اینکه تبلیغ خود را به شما بدهند ترغیب نمی شوند و میزان تعامل فالوور را مشاهده می کنند.

از این رو پیج اینستاگرام با 50 هزار فالوور که در هر پست خود نهایتا 500 لایک یا ویو دارد؛ مشخصا 50 هزار فالوور فعال ندارد و حداکثر ممکن است زیر 1000 فالوور فعال داشته باشد. پس این پیج نمی تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد.

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک چیست؟

احتمالا الان این سوال در ذهن شما ایجاد شد که فالوور فیک چیست ؟ و شاید خود به این جواب رسیده باشید که فالوور فیک اینستاگرام فالووری است که تنها عدد فالوورها را بالا می برد؛ ممکن است ربات باشد، ممکن است یک نرم افزار باشد و یا هر چیز دیگر .

اما حقیقت این است که فالوور فیک اصلا در اینستاگرام وجود ندارد. سیستم امنیتی اینستاگرام به نحوی برنامه ریزی شده که حتی اکانت هایی که مدت زمان مشخصی فعالیت نداشته باشند را پاک می کند. و به همین دلیل توصیه می شود حداقل چند روز یک بار افراد عادی به پیج اینستا خود سر بزنند؛ چند پست را لایک کنند و یا حداقل یکی دو ماه یک بار یک پست را انتشار دهند. این باعث می شود که اینستاگرام فعالیت آنها را تایید کند و اکانت آنها را پاک نکند.

فالوور فیک عموما به اکانت هایی گفته می شود که در اینستاگرام واقعا ساخته می شوند. اما برای مقاصد مختلف ساخته شده اند و عملا کاری انجام نمی دهند. این اکانت ها با یک ایمیل و شماره همراه ساخته شده اند و پس از مدتی راکد و غیر فعال شده اند. بنابراین باید فالوور فیک را با فالوور غیر فعال اینستاگرام جایگزین کنیم و از این واژه برای فالوور فیک استفاده کنیم.

فالوورهای غیر فعال عملا اکانت هایی هستند که فعالیت خاصی برای مدتی انجام نداده اند و ممکن است در آینده فعال شوند و یا توسط اینستاگرام حذف شوند.

روش تشخیص فالوور فیک یا فالوور غیر فعال

1- فالوور غیر فعال یا فیک هیچ فعالیتی در پیج شما انجام نمی دهد

با توجه به گفته های فوق به راحتی می توان به این نتیجه رسید که فالوور غیر فعال اینستاگرام ، بر خلاف فالوور فعال هیچ تعاملی با پست و پیج شما ندارد. این فالوورها به مرور زمان، توسط خود اینستاگرام حذف می شوند و کم کم تعداد فالوور های شما کاهش پیدا می کند. نکته مهم دیگر اینکه در زمانی که شما اقدام به خرید هزاران فالوور اینستاگرام می کنید هیچ یک از این فالوور ها برای شما کار لایک، ویو ویدئو، کامنت نویسی و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهند.

البته ممکن است در این بین برخی از اکانت ها فعال شوند و پس از مدتی شروع به فعالیت کنند ولی درصد آنها نسبت به کل بسیار کم است.

2- تعداد فالوور با تعداد تعامل پیج یکسان نیست

یکی از ساده ترین روش های تشخیص فالوور فیک این است که تعداد فالوور پیج اینستاگرام با تعداد تعامل پیج مانند تعداد لایک اینستاگرام، تعداد ویو اینستاگرام، تعداد کامنت اینستاگرام و یا غیره  همخوانی ندارد. احتمالا شما هم به پیج هایی در اینستاگرام برخورد داشته اید که علی رغم داشتن ده ها هزار فالوور اینستاگرام اما تعداد لایک و ویو هر پست آن به هزار عدد هم نمی رسد. این پیج ها از فالوور فیک یا فالوور غیر فعال استفاده می کنند.

شما هم اگر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کردید و این فالوور هیچ عکس العملی در پیج شما نداشته باشد با همین مشکل مواجه می شوید. وجود هزاران فالووری که هیچ لایک و کامنتی برای شما افزایش نمی دهند. 

فالوور اینستاگرام

3- ارائه کامنت های مصنوعی و غیر واقعی

تا به حال چند نفر برای عکس و یا پیج شما کامنت نویسی کرده اند؟ تا به حال به کامنت هایی مانند پست خوبی بود، عکس زیبایی است، مطالبی خوبی داری و غیره برخورد کرده اید؟

به احتمال بالای 90 درصد هنگامی که این نوع کامنت ها را دریافت می کنید مورد هدف یک ربات قرار گرفته اید. ربات ها با دریافت تنظیماتی این نوع کامنت ها را ارسال می کنند. که کاملا مصنوعی و سرد هستند و حتی در جواب شما هیچ عکس العمل دیگری نشان نخواهند داد.

هدف از ارسال این نوع کامنت ها جذب شما به یک پیج دیگر اینستاگرام است. البته خبر خوب این است که معمولا ربات اینستاگرام برای پیج فعال اینستاگرام و اکانت های فعال کار می کنند و اگر حتی شما او را فالوبک کنید احتمالا یک پیج و فالوور فعال را به دست بیاورید.

4- استفاده از اسم های نا مرتبط برای اکانت های فیک

معمولا اکانت های فیک و موقتی یا فالوور غیر فعال اینستاگرام برای اهدافی ساخته می شود. مثلا برای جذب فالوور و یا انجام اقداماتی برای بالا بردن رنکینک یک پیج دیگر اینستاگرام. بنابراین معمولا از اسم و یا تصویر حرفه ای و یا نرمال این نوع پیج ها استفاده نمی کنند.

در زمان ساخت اکانت اینستاگرام زمانی که هدف کوتاه مدت و موقتی در نظر باشد ، از اسم های بی ربط استفاده می شود زیرا نه برند سازی مطرح است و نه رشد پیج و غیره. و زمانی که هدف تامین شد احتمالا اکانت مربوطه حذف می شود. بنابراین هر گاه اسمی بی ربط مشاهده کردید احتمال اکانت غیر فعال اینستاگرام را قوت دهید.

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فعال و غیر فیک از کجا بخرم؟

اگر به دنبال فالوور اینستاگرام هستید، بهتر است از سایت های معتبری استفاده کنید که اطمینان دارید فالوور فعال و واقعی را برای شما به همراه دارند.

خرید فالوور فعال با تست های رایگان و یا خرید بسته های کوچک تر امکان پذیر است. در این حالت زمانی که شما فالوور خریداری می کنید این فالوور با شما در تعامل خواهد بود. و به غیر از افزایش فالوور اینستاگرام شما شاهد افزایش لایک، افزایش ویو و حتی کامنت نویسی فالوور اینستاگرام نیز هستید.

حتی برای اینکه فعالیت پیج خود را با هزینه کم افزایش دهید اگر قصد خرید فالوور غیر فعال اینستاگرام را هم دارید این کار را با بسته های ترکیبی افزایشی اینستاگرام مانند خرید لایک و بازدید اینستاگرام انجام دهید. تا در کنار افزایش فالوور افزایش تعامل اینستاگرام را هم تجربه کنید و بتوانید به راحتی به عنوان یک پیج فعال با فالوور زیاد شناخته شوید.

شرکت فالوجت در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود اقدام به فروش بسته های فالوور فعال اینستاگرام نموده است. تمامی فالوور های واقعی ما از اکانت های فعال انتخاب شده اند و این کار به راحتی قابل اثبات است. شما هم می توانید تنها با خرید یک بسته از فالوجت به جمع هزاران مشتری وفادار دیگر ما بپیوندید.

source: روش تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام