اکثر کسب و کارها این روزها برای استفاده از قابلیت های اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات خود و بصورت کلی برای بازاریابی محصول و خدمات خود دست به کار شده اند. اینستاگرام بزرگترین دنیا مجازی را به خود اختصاص داده است و هر روز نیز این دنیا بزرگتر می شود. 

این سوال وجود دارد که تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر اینستاگرام چیست؟ آیا می تواند به عنوان راهکار فروش بیشتر در اینستاگرام تلقی شود؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

مشتری های داخلی و خارجی، تنها در اینستاگرام

تفاوتی ندارد که شما در فروش محصولات و خدمات خود دیدگاه داخلی دارید و یا دیدگاه خارجی . منظور اینکه به دنبال مشتری داخلی هستید و یا مشتری خارجی یا هر دو. چرا که اینستاگرام تابع مکان نیست و با استفاده از این ابزار قدرتمند مجازی، می توانید به خیل عظیمی از مشتریان در تمامی کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید. 

حسن اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی این است که اولا در دسترس همگان قرار گرفته است. دوما کار کردن با آن بسیار ساده است. و در نهایت سوم اینکه به راحتی می توانید با تولید محتوای متنی ، گرافیکی، تصویری و یا ویدئویی پیام های مختلف را به مخاطب خود انتقال دهید. 

فالوور اینستاگرام نقش بسیار مهمی در موفقیت برند ها و کسب و کار ها و یا حتی پیج های شخصی دارد. در واقع برای اینکه بتوانید در بازاریابی در اینستاگرام موفق باشید باید افزایش فالوور اینستاگرام و جذب آن را هدف قرار دهید.

مسیری که افزایش فالوور در بازاریابی و فروش بیشتر شما باز می کند را در هیچ روش دیگری نمی توانید پیدا کنید.

افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام، چگونه؟

افزایش فالوور اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست. با وجود اینکه میلیون ها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند اما همه دارای سلایق و علایق متفاوتی هستند. اینکه بتوانید کاربر اینستاگرام را متقاعد کنید که پیام ها و محتوای شما را مشاهده کنند کار واقعا دشواری است. حتی بزرگترین پیج های اینستاگرام نیز هنوز به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

افزایش فالوور پیج اینستاگرام نیاز به مداومت و پشتکار زیادی دارد. بسیاری از کسب و کار ها میلیون ها تومان خرج توسعه پیج اینستاگرام خود می کنند تا بتوانند فالوور واقعی اینستا داشته باشند.

این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با تعامل و مشارکت هایی مانند افزایش لایک عکس اینستاگرام، افزایش ویو کلیپ اینستاگرام، افزایش کامنت پست اینستاگرام و غیره باعث می شود تا محبوبیت پیج بالاتر رود. که نه تنها موجب می شود کار جذب فالوور راحت تر شود، بلکه به عنوان یک پیج محبوب در اینستاگرام شناخته می شود. و این محبوبیت و شناخت است که باعث ویوی بیشتر پست های او در اینستاگرم می گردد.

آیا خرید فالوور اینستاگرام خوب است؟ و تاثیری روی بازاریابی دارد؟

یکی از تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است. بسیاری اعتقاد دارند خرید فالوور اینستاگرام درست نیست. اما آیا این واقعیت دارد یا خیر؟

خرید فالوور اینستاگرام دو حالت دارد. اول خرید فالوور غیر فعال و دوم خرید فالوور فعال اینستاگرام

در هر دو حالت، شما با پرداخت هزینه ای تعداد مشخصی از فالوور را خریداری می کنید. فالوور خریداری شده در بالای پیج اینستاگرام شما به صورت یک عدد نمایش داده می شود. 

خرید فالوور غیر فعال

اگر فالوور خریداری شده غیر فعال باشد، در این حالت شما با پرداخت هزینه میزانی فالوور اینستاگرام خریداری کرده اید که از بین اکانت های غیر فعال هستند . این اکانت ها در اینستاگرام موجود هستند اما فعالیت خاصی انجام نمی دهند. 

بنابراین شما تعدادی فالوور خرید کرده اید که تعاملی با شما ندارند. از این نظر هر گاه پستی در اینستاگرام انتشار می دهید، نباید انتظار لایک ، ویو و یا کامنت پست داشته باشید. یعنی حتی اگر خرید فالوور اینستاگرام در پکیج های 20 هزار تایی انجام داده باشید باز هم تعداد لایک و ویو شما کم است. و افزایش لایک، ویو و یا کامنت اینستاگرام در کار نیست.

خرید فالوور واقعی

هرگاه خرید فالوور واقعی و فعال باشد شما تعدادی فالوور خرید کرده اید که تعامل با شما دارند. یعنی پست لایک می کنند. ویو ویدئو اینستاگرام خواهند داشت. کامنت می نویسند و رنک پست را بالا می برند. این فالوورها از نوع فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هستند که به دلایلی مانند نیاز آنها هم به افزایش فالوور، در تعامل با سایت های مبدا با شما ارتباط دارند.

تاثیر فالوور خریداری شده چگونه است؟

خرید فالوور بدون تردید و خارج از تمامی ایده ها و نظرات، تاثیر زیادی روی برند سازی و بازاریابی شما دارد. کاربران اینستاگرام اولین کاری که در زمان بازدید پروفایل اینستاگرام شما انجام می دهند ، مشاهده تعداد فالوور پیج اینستاگرام شما است.

این کار یک تاثیر روانی زیادی دارد که باعث اعتماد کابران به پیج شما می شود. این اعتماد اغلب باعث افزایش فالوور پیج می شود. این حالت هم برای خرید فالوور فعال و حقیقی اینستاگرام و هم خرید فالور غیر فعال و فالوور فیک اتفاق می افتد.

اما اگر خرید فالوور فعال انجام داده باشید تعامل و رنک پست ها و پیج را هم بالا می برد. منظور اینکه باعث می شود تا تعداد دفعات بازدید پست توسط یک کاربر یا پروموشن و تعداد نفراتی که بصورت کلی از پست بازدید می کنند را افزایش می دهد.

افزایش تعامل باعث می شود پست ارتقا پیدا کند. ارتقا پست اینستاگرام تعداد دفعات نمایش دادن پست را افزایش می دهد. و هر چه افزایش بازدید داشته باشید پست شما بیشتر ارتقا پیدا می کند. نهایتا اگر محصول و یا خدمتی را عرضه می کنید، با این روش هزاران و یا میلیون ها بازدید را تجربه خواهید کرد. و هزاران نفر را برای فالو کردن پیج اینستاگرام خودتان ترغیب می کنید.

فروش بهتر در اینستاگرام

مقایسه خرید فالوور اینستاگرام با افزایش فالوور از راه های دیگر

روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. فعالیت توسط خودتان بصورت تمام وقت و متمرکز، استفاده از ربات اینستاگرام و یا روش های تبلیغاتی. تمامی این روش ها هم فالوور واقعی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. هر چند در این روش ها هم احتمال جذب فالوور غیر فعال هم هست.

نکته مهمی که در این روش ها وجود دارد میزان هزینه هایی است که باید انجام شود. قاعدتا برای جذب فالوور فعال اینستاگرام از طریق بازاریابی و یا سرمایه گذاری های دیگر مانند تعامل با اینفلوئنسر ها باید میلیون ها تومان هزینه کنید. یعنی بالغ بر 70 تا 80 میلیون تا صد ها میلیون تومان.

بصورت عادی و با روش های معمول باید مدت زمان بسیار طولانی وقت صرف کنید و کمتر نتیجه بگیرید. و برای استفاده از ربات ، هم باید هزینه کنید و هم کمی زمان و صبر نیاز دارید. 

در هر صورت خرید فالوور طی کردن مسیر بصورت یک شبه است. نمی توان منکر این موضوع شد که فالوور فعال خریداری شده شاید کمتر از سایر فالوورهای فعال با شما تعامل داشته باشد. اما در هر صورت نتیجه خیلی قوی تر و سریع تر خواهد بود.

رشد پیج به یکباره افزایش می یابد و بازدید و جایگاه پیج فوق العاده بالاتر می رود. نهایتا در بازاریابی و فروش خیلی سرعت بالاتری پیدا خواهید کرد.

خرید فالوور

  •  ریزش طبیعی
  •  شبه فعال و واقعی
  •  بدون نیاز به فالو
  •  ارزانترین قیمت

پکیج های خرید خرید فالوور

از کجا بخرم؟

شرکت فالوجت به منظور بهینه سای صفحات پیج و افزایش رنکینک آن اقدام به ارائه پیکج های ارزان قیمت نموده است. هم چنین می توانید از آن برای سرعت بخشیدن به اهداف کسب و کار و بازاریابی شرکت ها و برند ها استفاده کنید.

شما می توانید با سفارش هر یک از این بسته و  تنظیم زمان بندی مورد نظر خودتان به صورت فوری، فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. هر گونه سوال و ابهامی را تیم پشتیبانی ما پاسخگو خواهد بود.

با ما تماس بگیرید.

source: تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام