بازار رقابت در اینستاگرام هر روز گرم تر می شود و تعداد بیشتری از کسب و کارها و یا پیج های خصوصی، برای درآمد زایی در اینستاگرام، به دنبال افزایش فالوور و خرید فالوور فوری هستند.

در این بین، باید تعداد فالوور شما برای موفقیت در اینستاگرام زیاد باشد؛ و تفاوتی ندارد که از چه راهی این تعداد فالوور به پیج شما هدایت شده اند.

بسیاری فکر می کنند داشتن فالوور واقعی و فعال تنها با راه هزینه کردن و تبلیغات و یا به روش طبیعی امکان پذیر است اما استفاده از ربات اینستاگرام و یا خرید فالوور فوری باعث شده تا دیدگاه این افراد نیز عوض شود.

در واقع خرید فالوور یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال های اخیر بوده است و حتی افرادی که خود مدعی اشتباه بودن این روش هستند، اغلب برای جذب فالوور بیشتر، این مسیر را امتحان کرده اند.

خرید فالوور فوری

چرا خرید فالوور فوری ؟

با در نظر گرفتن این موضوع که اینستاگرام با فالوور فیک و غیر طبیعی مشکل دارد و همواره در تلاش برای حذف این فالوور ها است، خرید فالوور فوری اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اما تردیدی نیست که بسیاری از راه های افزایش فالوور مانند روش های طبیعی فعالیت در اینستاگرام و یا روش تبلیغات در سایت ها و پیج های دیگر هزینه زیادی نیاز دارد.

ضمن اینکه افزایش فالوور بخصوص از طریق تبلیغات در پیج ها و سایت های دیگر به میلیون ها تومان سرمایه گذاری نیاز دارد و با این وجود باز هم سرعت جذب فالوور روند سریعی ندارد.

باید در نظر داشت که دنیای پر از رقابت امروز، زمان زیادی برای ما باقی نمی گذارد که بتوانیم با صبر و حوصله زیاد در رقابت بمانیم.

گاها برای موفقیت در مسیر بازاریابی و فروش از دست دادن فرصت ها یک اشتباه استراتژیک بسیار بد است که می تواند تبعاتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

اینستاگرام نیز امروزه یک بازار رقابتی استراتژیک شده که از دست دادن فرصت در این شبکه اجتماعی یعنی از دست دادن میلیون ها کاربر و مشتری و فالوور اینستاگرام.

به همین منظور باید بدون از دست دادن زمان از سریع ترین روش ها برای افزایش فالوور فوری در اینستاگرام استفاده کرد و خرید فالوور فوری بهترین روش است.

افزایش فوری فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور بصورت واقعی و فعال، کاملا با افزایش فالوور فیک و غیر فعال متفاوت است. اگر تنها هدف گذاری افزایش فوری فالوور اینستاگرام با خرید هر نوع فالووری باشد، مشکلی از شما حل نخواهد شد.

خرید فالوور فیک و غیر فعال، نه تنها نمی تواند باعث رشد و ارتقا پیج شما شود بلکه ممکن است ریسک غیر فعال شدن، بن شدن و یا مسدود شدن پیج اینستاگرام شما را هم به همراه داشته باشد.

خرید فالوور فوری با کیفیت یعنی خرید فالوور فعال و واقعی، این کار تنها زمانی محقق می شود که خرید فالوور از سایت ها و سرورهای مطمئن انجام شود.

سایت هایی مانند سایت فالوجت به دلیل استفاده از یک سرور اختصاصی بسیار قدرتمند و کاملا ایمن نه تنها قابلیت افزایش فالوور فوری را برای شما دارند بلکه این فالوور ها کاملا واقعی و فعال خواهند بود.

سرور اختصاصی به سایت فالوجت کمک می کند تا اکانت های واقعی و فعال را بر روی سایت شناسایی و ضمن ارائه خدمات با کیفیت به آنها، این اکانت ها را برای افزایش فالوور سریع سایر پیج ها نیز استفاده کند.

بیشتر بخوانید: سرور افزایش فالوور اینستاگرام

در نظر داشته باشید که تنها افزایش فالوور واقعی فوری است که می تواند باعث جذب فالوور بیشتر و بالا رفتن فوری اعتبار و محبوبیت پیج شما شود و خرید فالوور فیک و غیر فعال تاثیر زیادی در روند کار شما ندارد.

خرید فالوور فوری

خرید فالوور ایرانی ارزان چه فایده ای دارد؟

سال ها فعالیت در زمینه بازاریابی و فروش یک نتیجه کلی به همراه دارد و آن هم این است که محصولات باید در مکان هایی تبلیغ و معرفی شوند که مشتری بیشتر و در دسترس تری  دارند.

خرید فالوور ایرانی دقیقا همان چیزی است که یک فروشنده یا کسب و کار ایرانی نیاز دارد. در واقع خرید فالوور ایرانی یعنی داشتن تعداد زیادی فالوور در محدوده جغرافیایی کسب و کار شما.

فالوور ایرانی معمولا با روش های معمول ارزان به دست نمی آید و نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی است تا جذب فالوور ایرانی اتفاق بیوفتد.

برای افزایش فالوور ایرانی باید مرتبا به پیج ها و اکانت هایی سرکشی کنید و آنها را فالو و  لایک کنید که می دانید ایرانی هستند و طبیعتا این کار نیاز به صرف هزینه زمانی و بعضا پولی زیاد دارد.

وقتی شما از طریق سایت فروش فالوور ایرانی معتبر اقدام به خرید فالوور ایرانی ارزان قیمت می کنید بسیاری از هزینه های زمانی و پولی را دیگر نیاز نیست انجام دهید.

طبیعتا فالوور ایرانی ارزان قیمت از بین فالوورهایی انتخاب شده اند که ایرانی هستند و قاعدتا فالوور ارزان ایرانی فالووری نیست که با اطمینان بتوان گفت طرفدار پیج شما خواهد بود و ماندگار می شود.

خرید فالوور ایرانی

این مفهوم فالوور واقعی ایرانی است. یعنی خرید فالوور ایرانی انجام شده ولی بسیاری از این فالوور ها ممکن است به دلیل عدم علاقه به محتوای پیچ شما ، اقدام به آنفالو کردن پیج بکنند و این طبیعی است.

اما آن دسته از فالوورهایی که باقی می مانند دقیقا افراد یا فالوور اینستاگرام ایرانی را شامل می شوند که به کسب و کار شما علاقه دارند.

پس، این فالوور ایرانی علاقمند است که باعث می شود تا بازدید پیج و پست های شما افزایش زیادی داشته باشد، موضوعی که الگوریتم های اینستاگرام را وادار می کند که روش ها و دفعات نمایش پست شما را توسعه دهند.

بنابراین تعداد بازدید پست توسط فالوور ایرانی اینستاگرام افزایش می یابد و این خود بهترین راه برای  جذب فالوور ایرانی بیشتر و علاقمند به پیج شما بسیار زیاد می شود.

بنابراین خرید فالوور ایرانی ارزان قیمت باعث می شود که نه تنها به فالوور زیاد علاقمند ایرانی و فارسی زبان دست پیدا کنید، بلکه تعداد فالوور های ایرانی پیج شما به سرعت بیشتر خواهد شد و بر بازدید و محبوبیت پیج شما افزوده می شود.

در نتیجه شما هم افزایش فالوور ایرانی با ارزان ترین قیمت خواهید داشت و هم به یک جمعیت علاقه مند و وفادار به محتوا و محصول خود که در دسترس شما هستند دست پیدا خواهید کرد.

در چنین شرایطی است که بازاریابی و تبلیغات بر روی مشتری هدف انجام شده است و احتمال فروش و برند سازی با قدرت بیشتر ، افزایش خواهد یافت و در دنیای واقعی و در اطراف خودتان نیز بهتر شناخته خواهید شد.

یکی از بزرگترین محاسن خرید فالوور ایرانی ارزان  موفقیت بیشتر در کسب و کار و در مقابل رقبا است. بسیاری از رقبا به دنبال خرید فالوور می روند ولی شما خرید فالوور ایرانی انجام می دهید.

منظور اینکه فالوور رقبا به احتمال زیاد از هر منطقه ای از جهان ممکن است باشند ولی فالوور شما کاملا ایرانی هستند و تاثیر بیشتری دارند.

در این حالت است که گفته می شود حتی  کیفیت از کمیت بهتر است و حتی شما با خرید فالوور ایرانی در تعداد کمتر و با داشتن فالوور کمتر می توانید در دنیای واقعی خیلی بیشتر از رقبای خود موفق باشید.

آیا خرید فالوور فوری اینستاگرام باعث مسدود شدن پیج اینستاگرام نمی شود؟

یکی از مهم ترین اقداماتی که هر سایت افزایش فالوور باید در نظر بگیرد و این کار متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرد و افزایش فوری فالوور باعث مسدود شدن پیج مشتری می شود، اضافه شدن ناگهانی فالوور است.

در واقع با افزایش فوری فالوور اینستاگرام خطر مسدود شدن و بن شدن پیج اینستاگرام به شدت افزایش می یابد.

برخی از سایت ها از جمله سایت فالوجت دقیقا به این خطر آگاه هستند و به همین دلیل با یک سیستم زمان بندی شده دقیق و حرفه ای کار افزایش فالوور فوری را انجام می دهند.

در واقع یکی از اصلی ترین تفاوت های شرکت فالوجت با سایر شرکت ها  و یا بهتر است بگوییم سایت ها برای افزایش فوری فالوور اینستاگرام ، روش افزایش فالوور فوری اینستاگرام است.

فالوجت در مدت زمان بسیار کم ولی با سرعت منطقی و با دید مطمئن کار افزایش فالوور را انجام می دهد تا خطری پیج اینستاگرام را تهدید نکند.

تردید نداشته باشید که افزایش ناگهانی فالوور اینستاگرام توسط الگوریتم های اینستاگرام رویت می شود و فورا شناسایی می شود.

اما افزایش زمان بندی شده فالوور اینستاگرام باعث می شود که روند افزایش فالوور اینستاگرام طبیعی جلوه کند و به هیچ عنوان تهدیدی تلقی نشود و ایمنی پیج به خوبی حفظ می شود.

ارزان ترین سایت خرید فالوور

یکی از مهم ترین نیاز های کسب و کار ها خرید فالوور در تعداد زیاد و با قیمت کم است. همین امر باعث می شود که گاها به دنبال سایت هایی باشند که در مسیر آنها دام پهن کرده اند.

 به یاد داشته باشید که ارزان قیمت بودن صرفا به این مفهوم نیست که نباید خدمات و پشتیبانی لازمی وجود داشته باشد و باید حتی فالوور ارزان قیمت نیز به خوبی پشتیبانی شود.

در زمانی که به دنبال ارزان ترین سایت خرید فالوور هستید بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید:

  • خرید فالوور ارزان قیمت باید از بین اکانت های واقعی اینستاگرام باشد
  • فالوور ارزان قیمت هم نیازمند پشتیبانی است و باید یک تیم پشتیبانی خوب مدیریت این فالوورها را بر عهده داشته باشد.
  • خرید فالوور ارزان قیمت به معنی خرید یک شماره و یا عدد نیست و باید فالوور فعال و  واقعی باشد و این با تعامل فالوور قابل رویت است.
  • برای خرید فالوور ارزان قیمت سایت هایی را انتخاب کنید که از سرور اختصاصی استفاده می کنند و فالوور های  خودشان را دارند
  • سایت فروش فالوور ازران قیمت باید مجموعه ای از فالوورها را در اختیار داشته باشد و از بین این فالوور ها تعداد مورد نیاز شما را تامین کند.
  • خرید فالوور ارزان قیمت نباید به قیمت ریسک و خطر برای پیج شما باشد و باید سایت فروشنده فالوور ایرانی ارزان قیمت به صورت کاملا حساب شده و دقیق فالوور ها را با ایمنی بالا به پیج اضافه کند.
  • تیم پشتیبانی سایت خرید فالوور ارزان قیمت باید کاملا در دسترس باشد و در هر ساعت پاسخگو باشد.
  • قطعا در زمان خرید فالوور فوری نباید انتظار داشته باشید که همه فالوورهایی که خرید می کنید فعال باشند اما باید تمامی فالوور خریداری شده در زمان تعریف شده به پیج شما اضافه شوند و در واقع مطابق با سفارش شما به شما فالوور تحویل داده شود.

شرکت فالوجت با در اختیار داشتن یک سرور اختصاصی کاملا حرفه ای و در اختیار داشتن خیل وسیعی از کاربران فعال اینستاگرام کار افزایش فالوور فوری اینستاگرام را برای شما در کمترین زمان انجام می دهد.

خرید فالوور فوری با تضمین واقعی بودن و فعال بودن با استفاده از امن ترین روش های افزایش فالوور از جمله مزیت های شرکت فالوجت نسبت به رقبا می باشد.

source: خرید فالوور فوری+ اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام