فروش از طریق اینستاگرام برای هر کسب و کار آنلاینی بسیار جذاب است با این حال نیازمند بالابردن فالوور است.افزایش فالوور از نوع فالوور واقعی کار زمانبر و دشوار است. راه های زیادی برای اینکار وجود دارد که ما در قصد اول چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم، سه روش را معرفی کردیم. دربخش دوم نیز به معرفی روشهای دیگر می پردازیم.

ربات افزایش فالوور واقعی

چگونه فالوور اینستاگرام کسب کنیم؟

۴- از مشتریان بخواهید که عکس محصولات شما را به اشتراک بگذارند.

وقتی تازه شروع به برند سازی در اینستاگرام کرده اید برای اینکه افزایش فالوور داشته باشید از مشتریان خود بخواهید که عکس محصولات شما و خدمات شما را به اشتراک بگذارید. افزایش فالوور اینستاگرام با اشتراک عکس توسط مشتریان کار به مراتب ساده ای است. چرا؟ به دلیل اینکه اعتبار اجتماعی شما را افزایش می دهد.

اگر قبلا هیچ مشتری نداشته اید و یا تازه کار خود را شروع کرده اید از اینفلوئنسر هایی که کمتر از ۵۰۰۰ فالوور دارند بخواهید تا عکس با محصولات شما را به اشتراک بگذارند. می دانم که این تعداد فالوور کم است اما معمولا این اینفلوئنسرها به دنبال افزایش فالوور و کسب درآمد از همین تعداد فالوور خود هستند و به همین دلیل با قیمت مناسب حاضرند با محصولات شما عکس بگیرند و در صفحه اینستاگرام خودشان به اشتراک بگذارند و به شما هم اجازه دهند عکس آنها را به اشتراک بگذارید.

حتی شما می توانید به این اینفلوئنسر ها پیشنهاد دهید که به ازا هر میزان فروش درصدی از فروش را به آنها خواهید داد تا انگیزه او را افزایش و هزینه های خود را کاهش داده و تضمین ببخشید.

اگر قبلا مشتری زیاد داشته اید می توانید به مشتریانی که عکس شما را به اشتراک می گذارند پیشنهاد هدیه و یا تخفیف بدهید. به آنها توضیح دهید که اگر عکس با کیفیتی از محصولات شما در اینستاگرام خود قرار دهند به آنها چه هدیه و یا تخفیفی خواهید داد. البته این استراتژی یک استراتژی بلند مدت برای شما نخواهد بود و به آن کوتاه مدت نگاه کنید، وقتی در حال ساخت برند خودتان هستید و قصد دارید جذب فالوور اینستا خود را به عددی برسانید این کار می تواند بسیار موثر باشد.

چرا این روش برای افزایش فالوور اینستاگرام شما کارایی بالایی دارد؟ به این دلیل که وقتی مشتریان زیادی عکس محصولات شما را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند و شما را تگ کنند، شما باید آنها را فالو کرده و جواب پست آنها را بدهید.

مشتریان دیگری که این عکس ها را می بینند وقتی محصولی از شما خرید کنند همین اقدام را احتمالا انجام می دهند و شما در جواب این پست ها نیز بهتر است آنها را لایک کنید و فالو کنید. با این روش مشتریان زیادی شما را تگ خواهند کرد و شما با فالو کردن آنها به آنها انگیزه می دهید که شما را فالو بک اینستاگرام کنند. هر چند به احتمال زیاد در زمانی که شما به آنها پاسخ دهید خودشان شما را فالو خواهند کرد و این یک استراتژی معمول، ولی تا اندازه ای با سرعت پایین برای بالا بردن فالوور واقعی  اینستاگرام می باشد.

۵- یک سبک محتوای مشخص و ثابت داشته باشید تا فالوورها جذب شما شوند

 

می دانم که فکر می کنید داشتن سبک ثابت در اینستاگرام به نظر تکراری و خسته کننده می آید. ولی اینطور نیست. بسیاری از افراد فالوور اینستاگرام شما نمی شوند چون پست های شما را دوست ندارند، اغلب مردم بر اساس بسیاری از تحقیقات به این دلیل فالوور اینستاگرام شما می شوند که حدس می زنند محتواهای آینده شما چه خواهد بود.

مثلا اگر سبک محتوای شما در مورد فناوری اطلاعات باشد و هر روز عکس ها و ویدئوهایی در مورد فناوری و اطلاعات به اشتراک بگذارید و تغییری در محتوای خود ندهید، فالوور اینستاگرام با مراجعه به فیدهای قبلی و یا محتواهای قبلی شما متوجه می شود که شما در این خصوص هر روز محتوا بارگذاری می کنید.

 به همین دلیل او اقدام به فالو کردن اینستاگرام شما با این انتظار خواهد کرد که هر روز مطالبی در خصوص این حوزه دریافت خواهد کرد و با این روش شما در واقع اقدام به جذب فالوور اینستاگرام خود مطابق با فیلد و حوزه مشخصی می کنید و شانس اشتراک، کامنت نویسی و تبادل نظر در اینستاگرام خود را افزایش می دهید و این به معنای واقعی کلمه یعنی افزایش فالوور واقعی و  علاقمند به مطالب شما.

داشتن محتوای ثابت در اینستاگرام و یا حتی یک تم یا بک گراند ثابت برای محتوا اینستاگرام یعنی افزایش فالوور هایی که انتظار مطالعه و افزایش اطلاعات در زمینه خاص و با استفاده از پیج شما را دارند. تردید نداشته باشید که با این روش می توانید حتی در جذب فالوورهای بالقوه اینستاگرام نیز موفق باشید.

اگر این ثبات را در همه محتواها حفظ کنید، هر چه جلوتر خواهید رفت، افزایش فالوور اینستاگرام شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

۶- هشتگ گذاری برای جذب فالوور اینستاگرام

ربات افزایش فالوور

بسیاری از افراد متخصص در دنیا مجازی و تجارت الکترونیک استفاده از ۵ تا ۱۱هشتگ در اینستاگرام را به شما توصیه می کنند. اما وقتی من داشتم فروشگاه اینستاگرام خودم را می ساختم من توجهی به این توصیه ها نداشتم و بعضا حتی افراط می کردم.

من هشتگ های زیادی را از سایت های دیگر کپی می کردم و اینستاگرام خودم استفاده می کردم. بعضا این هشتگ ها را تغییر می دادم تا اینکه بالاخره متوجه شدم کدام یک از این هشتگ ها واقعا کار می کنند. من گاهی تا ۳۰ هشتگ و یا نزدیک به ۳۰ هشتگ را در هر پست استفاده می کردم و به نظرم این عدد یک عدد معجزه کننده است.

حقیقت این است که در روزهای اول کسی به کامنت های شما زیاد توجه نمی کند ولی این هشتگ ها در رشد اینستاگرام و بالا بردن فالوور اینستاگرام شما بسیار موفق عمل می کنند. در واقع فالوورهای ابتدایی شما اغلب به دنبال تگ کردن دوستان خود با پست های شما هستند.

البته در نظر داشته باشید که با افزایش فالوور اینستا بسیاری از فالوورها پست های شما را خواهند خواهند. اما اگر هدف بالا بردن بازدید اینستاگرام و افزایش جذب فالوور اینستاگرام است هشتگ روش بسیار موثری است. وقتی صفحه اینستاگرام شما توانست در بدست آوردن فالوور زیاد اینستاگرام موفق عمل کند و رنک پیج شما در واقع بالا رفت  از هشتگ هایی که کلمه کلیدی شما را شکل می دهند بیشتر استفاده کنید.

اگر انتخاب هشتگ اینستاگرام با دقت زیاد انجام شود، هدف گذاری اینستاگرام شما دقیق بوده و می تواند مخاطب هدف را خوب شناسایی کند و این یکی از روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام است. به یاد داشته باشید که از هشتگ های عمومی کمتر استفاده کنید مانند #love یا #picoftheday و یا #عشق و از این دست هشتگ ها شانس بازدید شما را کاهش می دهند.

 

۷- از نوشته های پست های اینستاگرام خود در پست های وبلاگ نیز استفاده کنید.

خرید ربات اینستاگرام

اگر وبلاگ شخصی و یا وبلاگ تجاری و شرکتی دارید می توانید لینک صفحه اینستاگرام خود را در وبلاگ خود قرار دهید و مطالبی که در اینستاگرام خود انتشار می دهید را در پست های وبلاگ نیز مورد اشاره قرار دهید. حتی می توانید در وب سایت خود قسمتی داشته باشید که مطالب اخیری که در اینستاگرام انتشار داده اید را نشان دهد.

مثلا اگر در زمینه مد کار می کنید می توانید عکسی که در اینستاگرام اشتراک گذاشته اید را در وب سایت خود نیز نمایش دهید و از مخاطبین وب سایت خود بخواهید برای نمونه های بیشتر اقدام به فالو کردن اینستاگرام شما بکنند. عباراتی مانند کلیک کنید، مشاهده کنید، برای دیده نمونه های بیشتر وارد شوید و غیره کاربردی هستند.

هر چه افراد بیشتری از وبلاگ شما بازدید کنند احتمال بازدید اینستاگرام از طریق وبلاگ شما افزایش می یابد و به تبع آن شانس افزایش فالوور اینستاگرام از طریق وبلاگ برای شما ایجاد خواهد شد. البته می دانم که اگر وب سایت فعالی نداشته باشید برای افزایش فالوور اینستاگرام این روش زیاد از حد طولانی خواهد شد. اما در هر صورت افرادی که بخصوص وب سایت خوبی دارند می توانند روی این روش برای بالا بردن فالوور اینستا خود حساب ویژه ای باز کنند.

 

۸- فالوور های پیج رقبای خود را فالوو کنید

 

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام خودتان باید افرادی که به دنبال برند های شبیه شما هستند را پیدا کنید. کدام صفحات اینستاگرام اصلی ترین بند های رقیب شما هستند؟  آنها را پیدا و یادداشت کنید.  سپس پست های آنها را باز کنید و ببینید چه کسانی برای پست آنها کامنت نویسی کرده اند. آنها را فالوور کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

نکته بسیار مهمی را در این رابطه به یاد داشته باشید. برای این کار بهتر است از رقبای کوچکتر شروع کنید. چرا؟ برند های بزرگ مشتریان وفادارتری دارند. اگر شما بخواهید آنها را ترغیب کنید که شما را انتخاب کنند شانس کمتری خواهید داشت زیرا برند های مشهور تر از شما هم فالوور بیشتر اینستاگرام دارند و هم اعتبار اجتماعی بیشتری نسبت به شما دارند.ب

وقتی شما با فالوور اینستاگرام رقیبا خود وارد تعامل می شوید نباید او را با جملات همیشگی که برای دیگران می نویسید ترغیب کنید. باید از پیام های مفهومی تر و بهتر استفاده کنید.  اگر از شما سوالی را بخصوص زیر پست اینستا شما پرسیدند  حتما به آنها جوابی بدهید که انتظار دارند. اگر در جواب دادن کامنت اینستاگرام مهارت خوبی پیدا کنید شانس بدست آوردن فالوور بیشتر و جذب فالوور بیشتر برای اینستاگرام خودتان را خواهید داشت.

source: چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم: بین ۰ تا ۱۰ هزار فالوور-بخش۲