افزایش فالوور اینستاگرام

هنگامی که شما یک کسب و کار آنلاین را شروع می کنید ، این واقعا هیجان انگیز خواهد بود که بتوانید از طریق اینستاگرام محصول و یا خدمت خود را به فروش برسانید اما این نیاز به بالا بردن فالوور اینستاگرام در درجه اول دارد.اما حقیقت این است که افزایش فالوور اینستاگرام کار دشواری است و بخصوص رسیدن به ۱۰۰۰۰ هزار فالوور اینستاگرام از همه مشکل تر است. چرا؟ خیلی ساده است. زیرا هنوز هیچ کس نمی داند شما واقعا چه کسی هستید. چد خدمت و یا محصولی دارید و یا دلیل محبوبیت در اینستاگرام شما چیست. شما هنوز خودتان را به عنوان یک برند موفق و تاثیر گذار اینستاگرام معرفی نکرده اید. همین باعث می شود تا افزایش فالوور در زمان ایجاد اعتماد در اینستاگرام کار دشوارتری تا جذب فالوور بعد از ایجاد اعتماد در اینستا باشد.ما در این مطلب قصد داریم تا راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام را با تکنیک ها ۲۰۱۹ به شما ارائه کنیم تا بتوانید در مدت شش ماه فالوور اینستاگرام خود را به ۱۰٫۰۰۰ نفر برسانید.


افزایش فالوور اینستاگرام

چطور به فالوور بیشتر در اینستاگرام برسیم؟

۱- به گروه های تعامل (engagement groups ) در اینستاگرام بپیوندید.

آیا تازه شروع به آموختن نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام کرده اید؟ این تکنیک یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن فالوور در اینستاگرام است. چگونه؟ افراد تازه کار در دنیای اینستاگرام به برخی از گروه های تعامل می پیوندند و این گروه ها به افزایش فالوور آنها کمک زیادی می کنند. در واقع اینکه چرا برخی از تازه کارها زود موفق به جذب فالوور اینستاگرام می شوند به دلیل این نیست که آنها متفاوتند. بلکه آنها به گروه های تعامل پیوسته اند.


ربات افزایش فالوور اینستاگرام

واقعیت این است که وقتی شما به گروه های تعامل بزرگ اینستاگرام بپیوندید، اکانت اینستاگرام شما در معرض دید افراد بسیار بیشتری قرار می گیرد. بخصوص اگر در این گروه ها به تبادل نظر و کامنت گذاری و یا اشتراک گذاشتن مطالب مختلف بپردازید. بسته به موضوع فعالیت و یا علایق خود و به منظور افزایش بیشتر فالوور اینستاگرام خود می توانید در گروه های تعامل با موضوعات متفاوت و یا مرتبط عضو شوید مثلا در پیج های تعاملی اینستاگرام در مورد زیبایی، سفر، مد و غیره عضو شوید.
در این گروه ها شما می توانید اقدام به گرفتن فالوور و یا گرفتن لایک از افرادی با علاقمندی های مشترک با خودتان بکنید. اما تکنیک دیگر برای بالا بردن فالوور اینستاگرام در این گروه ها این است که به منظور جلب توجه بیشتر در اینستاگرام باید فالوور پیج اینستاگرام تعاملی که با آنها اشتراکاتی دارید را فالو کنید و یا کامنت ها و نظرات آنها را لایک کنید.من دوستانی دارم که تنها در عرض چند هفته موفق شده اند که افزایش فالوور جدید به بیش از ۲۰۰۰ فالوور جدید را تنها با این استراتژی تجربه کنند.
اگر چه ممکن است این روش بالا بردن فالوور اینستاگرام برای فروش فوری محصولات و خدمات خیلی مناسب نباشد اما این می تواند باعث افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام شما شود تا افرادی که به صفحه اینستا شما مراجعه می کنند تا ۳۸ فالوور مواجه نشوند. این استراتژی به عنوان استراتژی کوتاه مدت افزایش فالوور اینستاگرام شناخته می شود هرچند به عنوان استراتژی بلند مدت افزایش فالوور اینستا نیز می تواند بسیار موفق باشد.

۲- پست دیگران را بازنشر دهید.



بهترین ربات اینستاگرام

وقتی برای اولین بار فروشگاه اینستاگرام خودم را می ساختم عمدتا استراتژی پست گذاری اینستاگرام من حول بازنشر کردن پستت دیگران می چرخید. اما به یاد داشته باشید که تنها راه اینکه فلگ یا جریمه نشوید این است که به پست اصلی لینک دهی کنید. در آپدیت جدید اینستاگرام سیاستی دیده شده است که شما می توانید پست دیگران را به اشتراک بگذارید و یا بازنشر کنید اما قبل از آن نیاز به کسب اجازه (permission ) از صاحب پست دارید.
وقتی برای اولین بار شروع کردم کار من گرفتن اسکرین شات و گذاشتن آن به عنوان پست در اینستاگرام خودم بود. چیزی که واقعا به رشد صفحه اینستاگرام من و افزایش فالوور من با این استراتژی کمک کرد اپلیکیشن Repost بود. این نرم افزار به من کمک می کرد تا اقدام به بازنشر ویدئو دیگران در اینستاگرام بکنم.
یکی از بزرگترین دستاوردهای من در این روش افزایش فالوور این بود که روزی پست ویدئویی را منتشر کردم که ۵۲٫۸۶۲ هزار ویو یا بازدید داشت ، یک افزایش ویو یا افزایش بازدید اینستاگرام بی سابقه برای من که تا آن روز حتی ۱۰٫۰۰۰ نفر هم فالوور نداشتم. جالب تر این که این پست اینستاگرام ۱۲۶۴ کامنت و ۹٫۱۴۷ لایک هم داشت که یک افزایش لایک و افرایش کامنت فوق العاده برای من تازه کار بود.


مدیوم ما را هم مطالعه بفرمایید


چرا من به جای پست جدید در اینستاگرام اقدام به بازنشر پست دیگران می کردم؟

به این دلیل که من می دانستم این کار خیلی ساده تر است و در ضمن روش ارزان افزایش فالوور اینستاگرام بود. هر چند پست های من به خوبی پست هایی که دیگران انتشار می دادند نبود اما حداقل در مورد آن صداقت داشتم و آنها را به خودم مرتبط نمی کردم.
چطور انتخاب می کردم که چه چیزی را در اینستاگرام بازنشر دهم؟به شماره ها نگاه می کردم. شماره ها همه چیز را درباره یک پست به ما می گویند. چند فالوور، چند لایک و یا چند کامنت در خصوص یک پست میزان محبوبیت پست اینستاگرام را تعیین می کند.
استفاده از هشتگ برای افزایش فالوور یک روش فوق العاده است. من واقعا معتاد اینستاگرام هستم و فوق العاده در اینستاگرام فعال هستم. به همین دلیل من لیستی از هشتگ ها را تهیه کرده بودن و جستجو می کردم. با هشتگ اینستاگرام هر روز پست هایی که بازدید بالایی داشتند را شناسایی می کردم، پست هایی که در پیج های پر طرفدار اینستاگرام گذاشته شده بودند. سپس با تماشا ویدئو اینستاگرام و مشاهده تعداد ویوها و تعداد لایک ها و عکس العمل هایی که به آنها شده بود تصمیم می گرفتم کدام را بازنشر دهم.
بنابراین اگر تازه به فکر افزایش فالوور اینستاگرام افتاده اید این روش تاثیر گذار افزایش فالوور می تواند به جذب فالوورهای زیاد اینستا به شما کمک زیادی بکند.

۳- اکانت اینستاگرام خود را در Buzzfeed ارتقا دهید



اکانت اینستاگرام Buzzfeed

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام باید راهی به خیل عظیمی از مخاطبین پیدا کنید و هیچ کس مانند Buzzfeed پست های اینستاگرام را در محتوای خود قرار نمی دهد.یکی از اعضا Buzzfeed مقاله ای در مورد اینکه چطور توانست اقدام به ارتقا برند تجاری در اینستاگرام به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرام بکند نوشت. او در زمان نوشتن این مقاله ۶۰۰۰ فالوور داشت اما با نوشتن این مقاله و قرار دادن آن در این پلتفرم توانست رشد فالوور اینستاگرام خود را بهبود بخشد.

Buzzfeed یک بخش اجتماعی دارد که به هر کسی اجازه می دهد که محتوای خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارد. اما برای جلب اعتماد و افزایش بازدید اینستاگرام خودتان باید از گایدلاین ها یا راهنماهای این صفحه استفاده کنید و تاثیر آن را بعد از مدتی در افزایش فالوور خود و افزایش بازدید محتوای اینستاگرام خود مشاهده کنید.

Buzzfeed برای محتوایی که شما دارید مناسبا نیست؟ مشکلی نیست. شما می توانید از ابزاری به نام HARO استفاده کنید ، در این ابزار شما سه بار در روز ایمیل هایی را دریافت می کنید که از شما می خواهند که گزارشات و درخواست هایی را تکمیل کنید، این گزارشات و یا درخواست ها به دنبال تکمیل داستان های خود با نظر و مشارکت دیگران هستند.

تمامی این خبرگزاری ها لینک اشتراک وب سایت و یا شبکه اجتماعی دارند. شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با استفاده از این کار لینکی در این داستان داشته باشید و فالوور اینستاگرام خود را هم افزایش دهید.
این موضوع ادامه دارد ….

SOURCE: افزایش فالوور