اینستاگرام این روزها به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی در دسترس همگان شناخته می شود. که تقریبا بیش از 700 میلیون اکانت فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد و روزانه بیش از 400 میلیون پست در این شبکه اجتماعی انتشار داده می شود. چنین حجم گسترده ای، تقاضای بسیاری برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت را مطرح کرده است. در ادامه خواهیم دید چرا و چگونه می توان این نیاز را برآورده کرد.

قطعا دلیل انتشار حجم گسترده ای از پست در اینستاگرام، صرفا به منظور سرگرمی و ایجاد ارتباط با دوستان و آشنایان نیست. و بسیاری از فعالان در اینستاگرام با ایجاد محتوا و پست اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

خرید فالوور اینستاگرام لازم برای رشد برند

فالوور اینستاگرام نقش تعیین کننده ای در موفقیت یک پیج اینستاگرام دارد. منظور از موفقیت پیج اینستاگرام هدف های متعددی است که هر فرد یا سازمان در برنامه ریزی های خود به دنبال آن است.

افزایش فالوور اینستا یکی از راه هایی ست که به برندسازی شخص ، سازمان و شرکت ها کمک شایانی می کند. این کار باعث می شود برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان شناخته و توسعه یابد.

اما به یاد داشته باشید افزایش فالوور تنها با هدف فروش بیشتر از طریق اینستاگرام انجام نمی شود. برخی در اینستاگرام تبلیغات انجام می دهند. برخی با جذب فالوور اینستاگرام به دنبال افزایش اعتبار پیج خود هستند تا از طریق قبول تبلیغات و تعامل با سایر پیج ها درآمد زایی کنند. و عده کمی هم هستند که با افزایش فالوور اینستا تنها به دنبال شهرت شخصی خودشان هستند.

در هر صورت نمی توان انکار کرد که اینستاگرام امروزه با جذب و افزایش فالوور پیج، به برند ها و شرکت ها برای موفقیت بیشتر کمک می کند. اکنون زمان استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام است زیرا بالاترین کاربران و مخاطبین را در دنیا دارد.

افزایش فالوور، دیروز -امروز

اما جذب دنبال کننده و بالا بردن فالوور اینستاگرام خیلی هم کار ساده ای نیست. قبلا برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام باید خود شخص و یا فردی که در استخدام آنها بود، مدت زمان زیادی در اینستاگرام فعالیت می کرد. در جست وجوی فالوور و کاربر مناسب می بودند و سپس تلاش می کردند با استفاده از تعامل با آن ها و روش های مختلف آن ها را به پیج اینستاگرام خود جذب کنند.

گاها یک پیج برای به دست آوردن تنها چند هزار فالوور اینستا باید یکی دو سال تلاش کی کرد و کار دشواری بود.

اما امروزه روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور ارزان اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ربات اینستاگرام است که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تری تعداد فالوور اینستاگرام را افزایش دهد. ربات اینستاگرام هوشمند عمل می کند و یا بعضا با ایجاد تعاملاتی کار افزایش فالوور صفحه اینستاگرام را انجام می دهد. 

اما یک روش ارزان و بسیار ساده نیز برای جذب و افزایش فالوور وجود دارد. و آن خرید فالوور است. در ادامه همراه ما باشید تا این گزینه جذاب را بهتر مرور کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

چرا خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت

با توجه به اینکه تبلیغات و برند سازی در سازمان ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است، کاهش این هزینه ها با خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت به راحتی می تواند حاصل شود. اگرچه امروزه تبلیغات اینترنتی هزینه کمتری دارد ولی باز هم انجام این تبلیغات، هزینه زیادی را از سازمان ها به خود اختصاص می دهد.

اما استفاده از اینستاگرام با یک پیج شخصی با تعداد دنبال کننده بالا بسیار کم هزینه تر است. این کار نیاز به داشتن فالوور زیاد اینستاگرام دارد و ارزان ترین روش برای این کار، خرید فالوور اینستاگرام است.

روش های خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:

خرید فالوور از ربات های نرم افزاری

برخی از نرم افزارها و یا ربات های افزایش فالوور کار فروش فالوور اینستاگرام انجام می دهند. این نرم افزارها با دریافت مبالغ بسیار کم ، می توانند امیتازات یا فالوور به آن ها بدهند. فالوورهایی که در این روش به پیج اینستاگرام اضافه می شوند، عمدتا از فالوورهای غیر فعالی هستند که تنها برای ایجاد تعامل و افزایش فالوور پیج خود به این نرم افزارها مراجعه کرده اند.

در واقع این نرم افزار، به پیج های خواهان افزایش فالوور، اعتبارهایی را می دهند که معمولا با دنبال کردن پیج دیگران و یا با لایک کردن پیج آنها به دست می آید. طبیعتا در این حالت برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت ، باید اکانت های زیادی را فالو کنید و این فالوور ها بعدا به دلایلی مانند حذف از طرف اینستاگرام و یا آنفالو کردن شما، ریزش خواهند داشت.

خرید فالوور با استفاده از بسته های افزایش فالوور اینستاگرام

روش دیگر برای رسیدن به این هدف، استفاده از سایت های معتبر و خرید بسته های مخصوص افزایش فالوور اینستاگرام است.

این سایت ها بسیار متنوع هستند و از روش های مختلفی کار تامین فالوور اینستا شما را انجام می دهند. اما بصورت کلی سایت افزایش فالوور معمولا از تعداد زیادی فالوور اینستاگرام تشکیل می شود که آنها نیز به دنبال افزایش فالوور هستند و یا اکانت های غیر فعالی اینستاگرام هستند که در این سایت ها ثبت نام کرده اند و از خدمات آنها استفاده کرده اند.

چنین سایت هایی افزایش فالوور را در بسته های تعدادی و با قیمت مناسب معمولا به افرادی که به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند ارائه می کنند.

خرید فالوور اینستاگرام

مزیت خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت ممکن است خیلی از نظر تعامل و ارتباطات درون پیجی برای شما ارزش افزوده ای در مرحله اول نداشته باشد. اگر چه می توانید با خرید لایک و یا خرید کامنت تعاملات پیج خود را افزایش داده و از همان ابتدا اعتبار پیج خود را برای جذب فالوور واقعی افزایش دهید. 

اما بصورت کلی وقتی عدد تعداد فالوور پیج شما افزایش داشته باشد بسیاری از افرادی که به پیج شما سر می زنند برای دنبال کردن پیج اینستاگرام شما بیشتر ترغیب می شوند. در واقع اثر روانی قوی ای دارد. این کار باعث می شود الگوریتم های اینستاگرام خیلی سریع تر به پست شما اعتبار دهند و میزان مشاهده و رشد پیج شما افزایش پیدا کند.

ضمن اینکه در اغلب موارد خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مشهور و با کیفیت، با فالوور فعال و ایرانی همراه هستند که اکانت فعال دارند. حتی اگر محتوای پیج شما جالب و با کیفیت باشند، با شما تعامل خواهند کرد و از فالوور فعال اینستاگرام شما خواهند شد.

بعضا نیز اگر اکانت یا فالوور غیر فعال در بین این پکیج ها باشد ممکن است بعد از مدتی شروع به فعالیت کند و به پیج شما به عنوان یک پیج با کیفیت وارد شده و با شما تعامل داشته باشد.

سایت فالوجت یکی از معتبرترین سایت های فروش فالوور واقعی به مشتریان واقعی است. فروش فالوور ارزان قیمت در سایت فالوجت با هدف تامین رضایت حداکثری مشتریان این سایت و با قیمت های رقابتی انجام می شود.

و افرادی که به دنبال موفقیت و برند سازی هستند می توانند از بسته های افزایش فالوور ارزان قیمت خرید کنند. هم چنین با تلفیق بسته های افزایش لایک و کامنت اینستاگرام و یا انتخاب بسته های ترکیبی به راحتی به پیج خود اعتبار بخشید.

source: خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت