بسیاری از ما ادمین پیج های اینستاگرامی که از روش خرید برای افزایش دنبال کنندگان پیج خود استفاده می کنیم، به دنبال مرجع خرید فالوور ارزان هستیم. یک مرجع معتبر با سرور اختصاصی...

از سرور اختصاصی افزایش فالوور نام برده شد تا در همین ابتدای مطلب یکی از دلایل اصلی ارزان بودن خرید فالوور در فالوکمپ را در اختیار داشتن یک سرور افزایش فالوور به صورت کاملا اختصاصی ذکر کنیم.

 

مرجع خرید فالوور ارزان

 

مرجع خرید فالوور ارزان ، اعتباری است که بواسطه معرفی فالوکمپ توسط مشتریان این سایت به دوستان و آشنایان این عزیزان کسب کرده ایم. این که مشتریان ما از فالوکمپ بعنوان یک مرجع در زمینه خرید ارزان محصولات اینستاگرامی یاد می کنند، دستاوردی بزرگ برای تیم مارکتینگ و فروش این مجموعه می باشد.

اگر به هزینه های راه اندازی سرور اصلی افزایش فالوور اینستا اشراف داشته باشید، به خوبی از ارقام موجود برای ایجاد زیرساخت این سرور مطلع هستید و می دانید که توسعه سخت افزاری و نرم افزاری چنین سروری، هزینه زیادی را تحمیل می کند.

این هزینه گرچه رقمی است بالا اما با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق می توان در طول مدت مشخصی و بواسطه جلب اعتماد خریداران محصولات تولید شده توسط سرور افزایش دهنده، شاهد بازگشت سرمایه اولیه بود.

در ابتدای راه برای تسریع در روند بازگشت سرمایه، قیمت های محصولات نسبت به رقبا اندکی بیشتر و در برخی موارد نسبتا تفاوت چشمگیری داشت اما به محض اینکه به هدف اصلی یعنی بازگشت سرمایه اولیه رسیدیم، قیمت محصولات را به طور چشم گیری کاهش دادیم.

این کاهش قیمت باعث ایجاد فاصله با رقبا شد تا جایی که بواسطه لطف مشتریان و استفاده از عبارت " مرجع خرید فالوور ارزان " در لینک هایی که در وبلاگ یا سایت خود برای معرفی سایت فالو کمپ قرار می دادند، این سایت تبدیل به یک مرجع برای این منظور شد.

همه این توضیحات داده شد تا دلیل اصلی ارزان بودن قیمت فالوور اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم. درست است که در ابتدا هزینه هنگفتی را برای توسعه این سرور پرداخت کردیم اما اکنون همین سرور، فالوکمپ را جزو 10 ارزان ترین سایت خرید فالوور قرار داده.

نحوه افزایش در مرجع خرید فالوور ارزان

در ادامه به چند فاکتور مهم سرور افزایش فالوور فالوکمپ که در زمان انجام سفارشات مشتریان اعمال می شود اشاره می کنیم. زمانی که شما در مرجع خرید فالوور ارزان (Followcamp) یک سفارش ثبت می کنید، کلیه پروفایل هایی که توسط سرور افزایش فالوور فالو کمپ برای پیج اینستاگرام شما ارسال می شوند:

  • فالوور ایرانی
  • فالوور فعال
  • فالوور واقعی

جذب فالوور واقعی

هستند.

وجود این فاکتورها در کنار هم می تواند به جذب فالوور واقعی بیشتر در پیج اینستاگرام شما کمک کرده و به مرور زمان علاوه بر افزایش فالوور هدفمند باعث افزایش سطح تعامل صفحه شما نیز در این شبکه اجتماعی شود.

پشتیبانی تخصصی، استفاده از فالوورهای ایرانی فعال و واقعی، سابقه حضور فالوکمپ در زمینه فروش خدمات و محصولات اینستاگرامی، کیفیت سرویس های ارائه شد، همگی دست به دست هم داده تا این افتخار نصیب فالوکمپ شود که توسط مشتریان خود بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان پیشنهاد شود.

چگونگی خرید فالوور از فالوکمپ

چنانچه تا کنون از سرویس افزایش فالوور فالو کمپ استفاده نکرده و به چگونگی خرید فالوور از فالوکمپ آشنایی ندارید، با معرفی چند قدم کوتاه، شما را با نحوه خرید فالوور از این سایت آشنا می کنیم.

لطفا قبل از ثبت سفارش در سایت Followcamp به نکات زیر توجه نمایید:

  • ابتدا حساب کاربری خود (پیج) در اینستا را در حالت عمومی یا Public قرار دهید
  • برای عملکرد بهتر سرور و مشاهده نتایج بهتر، پکیج های از پیش تعریف شده ای را ایجاد کرده ایم. چنانچه نیاز به خرید فالوور تعداد بالا دارید، پیشنهاد می کنیم خرید خود را در چند مرحله انجام دهید.
  • صبور باشید تا سفارش شما تکمیل شود.
  • از ثبت چندین سفارش به صورت همزمان جدا خودداری کنید.
  • سفارش جدید را تنها در زمانی که سفارش افزایش فالوور قبلی به پایان رسیده است، به ثبت برسانید.

شما می توانید از طریق منو اصلی سایت، گزینه خرید فالوور را انتخاب و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. فرآیند افزایش به صورت فوری پس از انجام موفقیت آمیز عملیات بانکی وارد مرحله پردازش خواهد شد.

در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در ساعات اداری شرکت و از طریق شماره ها و راه های ارتباطی درج شده در مرجع خرید فالوور ارزان با ما در ارتباط باشید.

با آرزوی کسب تجربه خرید لذت بخش از فالوکمپ ...

source: فالوور ارزان