اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام این روزها به قدری زیاد شده است که بسیاری از افراد به دنبال راه های مختلف افزایش فالوور فوری اینستاگرام از جمله دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر هستند.

در واقع نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام این روزها زیاد تولید می شود و همه از تکنیک های تقریبا مشابهی برای بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام استفاده می کنند.

 

 

اما دلیل روی آوردن افراد به برنامه افزایش فالوور کامپیوتری این است که استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر گوشی چندان ساده نیستند و برای مدیریت و فعالیت های مختلف سرعت و کنترل لازم را ندارند.

چرا برنامه افزایش فالوور اینستاگرام کامپیوتری‌

وقتی تعداد فالوور های اینستاگرام افزایش پیدا می کند مدیریت تعداد زیاد فالوورها دشوار می شود و برای کنترل همه نیازها و پاسخگویی به فالوورها و یا بارگذاری محتوا همیشه مشکلاتی به وجود می آید.

خود اینستاگرام یک نرم افزار مبتنی بر گوشی هوشمند است و تمامی فعالیت های این نرم افزار خاص گوشی همراه نوشته شده است.

هر چند برخی از نرم افزارهای کامپیوتری و یا افزونه های مرورگرها هستند که با استفاده از آنها می توان اینستاگرام را به صورت نسخه موبایلی در کامپیوتر اجرا کرد.

 اما در هر صورت باز هم محدودیت هایی برای استفاده از این نرم افزارها و یا افزونه ها برای کار با اینستاگرام وجود دارد.

حال زمانی که افزایش فالوور نیاز باشد انجام برخی از فعالیت ها نیازمند سرعت عمل بیشتر و صرف زمان بسیار بیشتر است و این کار با یک گوشی موبایل عملا امکان پذیر نیست.

‌‌آیا نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر وجود دارد؟

تردیدی نیست که نرم افزارهای بسیار زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد و نوشته می شود اما اینکه آیا این نرم افزارها مناسب هستند یا خیر موضوع سوال است.

نرم افزار افزایش فالوور مبتنی بر کامپیوتر نوعی نرم افزار است که با استفاده از خدمات متفاوت می تواند فالوور های اینستاگرام را به هم پیوند بدهد و در ازای خدماتی این اکانت ها را به هم اتصال دهد. 

اینکه فالوور ها واقعی هستند یا خیر عموما جواب منفی است زیرا نرم افزارهای افزایش فالوور برای اینستاگرام معمولا اکانت های فیک و غیر فعال را برای پیج ها تامین می کنند.

 

ربات افزایش فالوور

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام چگونه کار می کند؟

بصورت کلی نرم افزار افزایش فالوور کامپیوتر دو دسته است. نرم افزارهایی که بر روی صفحه دستکتاپ نصب می شود و همانند سایر نرم افزارها اجرا می شوند و به اینترنت متصل می شوند و تحت ویندوز هستند.

نرم افزارهایی که بر پایه نرم افزار هستند ولی مبتنی بر یک سایت بوده و از یک سایت خدمات خود را فراهم می کند و در واقع تحت وب هستند.

بیشتر بخوانید: چرا باید از ربات افزایش فالوور به جای برنامه افزایش فالوور استفاده کرد؟

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام تحت ویندوز

نرم افزارهای دسکتاپ افزایش فالوور اینستاگرام به این شکل عمل می کند که شما بعد از نصب این نرم افزارها باید یک اکانت اینستاگرام را در آنها تعریف کنید.

این نرم افزار اکانت شما را با نام کاربری شناسایی می کند. سپس شما باید از طریق یک پنل خاص خودتان، افراد دیگری مانند شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را مشاهده کنید.

یعنی شما می توانید اکانت هایی که مثل شما به این نرم افزار متصل شده اند را مشاهده کنید، آنها را فالو ، لایک و یا بعضا برای آنها کامنت نویسی کنید و در ازا آن سکه دریافت کنید.

برای فالو کردن سکه فالو و برای لایک کردن سکه لایک دریافت می کنید. سپس از طریق یک صفحه سفارش در زمانی که سکه کافی داشته باشید درخواست خرید می دهید.

با این کار کاربران دیگر اطلاعات شما را دریافت می کنند و برای شما لایک و فالوور اینستاگرام جمع می شود و تعداد لایک و فالوور شما بالا می رود.

این روش فالوور واقعی اینستاگرام برای شما به همراه دارد اما با توجه به اینکه در این روش شما از نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام کامپیوتری استفاده کرده اید فالوور وفادار نخواهید داشت.

یعنی پس از مدتی این فالوور ها اغلب پیج شما را ترک می کنند و هر چند هزینه خاصی انجام نداده اید اما تمامی صرف زمان شما بی فایده بوده است. 

 

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام کامپیوتری تحت وب

نرم افزار تحت وب اینستاگرام کامپیوتری به این صورت عمل می کند که شما بعد از ثبت نام در این سایت ها به یک پنل نرم افزاری هدایت می شوید.

 در این صفحه باز می توانید در ازا لایک و کامنت و فالو اعتبار دریافت کنید و یا با استفاده از پرداخت هزینه ای فالوور و یا لایک و غیره را خریداری کنید.  

حسن این نوع نرم افزارها نسبت به نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر تحت ویندوز این است که این نوع نرم افزارها کمتر دچار اختلال می شوند و سرعت و همسان سازی بیشتری دارند.

نرم افزار تحت وب افزایش فالوور اینستاگرام و ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام نیز به نوعی همان نرم افزار افزایش فالوور محسوب می شود ولی تحت وب بوده و با نرم افزار تحت وب افزایش فالوور اینستاگرام تفاوت زیادی دارد.

ربات اینستاگرام افزایش فالوور یک نرم افزار قدرتمند تحت وب است که به یک سرور اختصاصی و یا عمومی اتصال پیدا می کند.

تفاوت بسیار زیادی بین ربات اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر وجود دارد اما مهم ترین تفاوت این دو این است که ربات اینستاگرام تخت وب و کاملا مستقل است.

به این معنی که حتی بدون برق و یا اینترنت هم باز می تواند به فعالیت خود بصورت کاملا هوشمند  و دقیق ادامه بدهد.

 

خرید ربات اینستاگرام

مزایای ربات اینستاگرام نسبت به برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

با دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر شما یک پنل نرم افزاری دارید که هر بار با قطع شدن برق و یا اینترنت ارتباط خود را با فالوور ها و فعالیت ها و اکانت خود از دست می دهید.

برنامه افزایش فالوور کامپیوتری به خوبی به روز رسانی نمی شود و هر بار برای به روز رسانی ممکن است بسیاری از تنظیمات شما به هم بریزد.

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام نرم افزاری مبتنی بر کامپیوتر  ایمنی زیادی ندارد و به راحتی ممکن است اطلاعات اکانت شما را افشا کند.

ضمن اینکه شما برای افزایش فالوور با برنامه افزایش فالوور رایانه ای باید هر بار تعداد زیادی را لایک کنید، فالو کنید، کامنت بنویسید و یا هزینه کنید و سکه بخرید.

اما ربات اینستاگرام یک نرم افزار هوشمند است که برخلاف نرم افزار افزایش فالوور کامپیوتری فالوور واقعی و فعال برای شما به همراه خواهد داشت.

شما با خرید یک اشتراک از ربات هوشمند و همه کاره اینستاگرام می توانید با استفاده از یک پنل به راحتی با ارائه تنظیماتی به طیف وسیعی از کاربران فعال اینستاگرام دسترسی داشته باشید

این کاربران بر اساس تنظیمات شما در ربات اینستاگرام از شما لایک، فالو، کامنت و ویو دریافت می کنند و در یک عکس العمل طبیعی شما را دنبال می کنند و به صفحه کاربری اینستاگرام شما مراجعه می کنند.

بسیاری از این کاربران در صورت داشتن محتوای جالب در اکانت شما، به راحتی شما را دنبال خواهند کرد و به جمع فالوور های شما افزوده خواهند شد.

حسن استفاده از ربات اینستاگرام افزایش فالوور نسبت به برنامه افزایش فالوور این است که تمامی فالوور ها واقعی هستند، نیازی به فالو کردن و لایک کردن دیگران ندارید و غیره.

ضمن اینکه ربات می تواند فالوور هدفمند و کاملا وفادار و علاقمند به پیج شما را به پیج شما هدایت کند و بصورت اجباری نیست که بعد از مدتی شما را آنفالو کنند.

ربات اینستاگرام بخصوص اگر از سرور اختصاصی استفاده کند از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و مرتبا با به روز رسانی تمامی ریسک های شناخته شدن ربات را توسط اینستاگرام از بین می برد.

بصورت کلی ربات اینستاگرام قدرت بسیار بیشتری برای جذب فالوور واقعی دارد و همواره می توانید به غیر از افزایش فالوور خدمات مدیریت حساب خود را از جمله بارگذاری زمان بندی شده محتوا را هم به آن واگذار کنید.

 

ربات اینستاگرام فالوجت

 

ربات اینستاگرام فالوجت یکی از بهترین انواع ربات همه کاره اینستاگرام است که نه تنها کار افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما به راحتی فراهم می کند بلکه به راحتی می توانید همه خدمات خود را به آن واگذار کنید.

فالوجت یک ربات تحت وب بسیار قدرتمند است که بدون نیاز به دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر و از طریق کامپیوتر به راحتی کار مدیریت و افزایش فالوور شما را انجام می دهد.

 source: دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر