اینستاگرام به غول شبکه های اجتماعی مبدل شده است و بسیاری از کسب و کارها به سمت این شبکه اجتماعی گرایش پیدا کرده اند و همواره به دنبال برنامه افزایش فالوور اینستاگرام هستند. در واقع افزایش فالوور اینستاگرام تنها راهی است که می توانند برند خود را بیشتر معرفی کنند و با افزایش بازاریابی و نمایش محصولات خود بیشتر فروش داشته باشند. راه های زیادی برای بالا بردن فالوور اینستاگرام و یا دنبال کننده اینستاگرام وجود دارد و توسط افراد مختلف پیشنهاد می شود که یکی از این راه ها استفاده از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است. از دیگر راه های افزایش بازدید صفحه اینستاگرام می توان به خرید فالوور ، فعالیت زیاد در اینستاگرام، استفاده از روش تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر و یا ربات اینستاگرام اشاره کرد.

ربات افزایش فالوور

نحوه کار برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام به نرم افزار فالوور یاب و یا افزایش دهنده فالوور اینستا نیز شهرت دارد ممکن است ساختار متفاوتی داشته باشد ولی عمدتا تمامی آنها یک روش کار دارند. در این نرم افزارها که هم بصورت نرم افزار موبایل افزایش فالوور و یا نرم افزار دسکتاپ افزایش فالوور وجود دارند، یک ایده کلی حاکم است. در واقع افرادی که به دنبال افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود هستند، در این سایت ها و یا نرم افزارها ثبت نام می کنند و یک پنل کاربری در اختیار خواهند داشت. در این پنل کاربری، کاربر اطلاعات کاربران دیگر را رویت می کند و اگر  دوست داشته باشد آنها را دنبال می کند و یا عکس های آنها را لایک می کند و یا فیم های آنها را تماشا می کند. در ازا هر فالو، لایک و یا ویو و حتی بعضا کامنت، سکه دریافت می کند. در برخی از انواع برنامه افزایش فالوور اینستا سکه های فالوور یاب با سکه های لایک و کامنت و ویو از هم تفکیک شده اند.  

چطور با برنامه افزایش فالوور اینستاگرام می توان فالوور اینستاگرام جمع کرد؟

با جمع شدن سکه های فالور کردن و یا لایک و غیره، کاربر می تواند خود درخواست خرید فالوور و یا لایک، کامنت و ویو داشته باشند و در ازا آن باید سکه بدهد. در این حالت نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام ، این بار اطلاعات شما را در پنل کاربران دیگر نمایش می دهد. از این رو آنها با فالو کردن و یا لایک کردن و کامنت نویسی برای شما سکه جمع می کنند.

 

ربات هوشمند اینستاگرام

 

در نظر داشته باشید که این فالوورهایی که توسط برنامه فالووریاب اینستاگرام برای شما فراهم می شوند نمی توانند برای مدت زمان مشخصی پیج اینستاگرام شما را آنفالو کنند. اما بعد از مدتی به راحتی و بخصوص اگرمحتوا و کار شما را دوست نداشته باشند، اقدام به آنفالو کردن پیج اینستاگرام شما می کنند و افزایش فالوور با برنامه افزایش فالوور اینستاگرام همیشگی نیست.

بیشتر بخوانید: چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم: بین ۰ تا ۱۰ هزار فالوور

البته راهکار دیگری هم در برخی از انواع نرم افزار فالوور یاب ها دیده شده است و آن هم خرید سکه است. یعنی به جای فالو کردن و یا لایک و کامنت، شما با پرداخت هزینه ای سکه دریافت می کنید. معمولا همانند زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید، بسته های فروش سکه هم در تعداد مشخص و هزینه ای مشخص به شما فروخته می شود و شما با خرید این بسته ها می توانید فالوور بخرید.

آیا برنامه فالوور یاب اینستاگرام خوب است؟

نرم افزار فالووریاب و یا برنامه افزایش فالوور اینستاگرام با یک رویکرد تعاملی کار می کند. در واقع شما با افرادی که نمی شناسید تعامل می کنید تا فالوور پیج اینستا شما افزایش پیدا کند. در این روش افزایش دنبال کننده، معمولا علاقه و یا میل باطنی در کار نیست و افراد به دنبال منافع خودشان هستند و هیچ تعهدی هم ندارد.

 

خرید ربات اینستاگرام

 

افزایش فالوور با برنامه فالووریاب  هر چند می تواند تعداد زیادی فالوور برای شما در مدت کم به همراه داشته باشد اما تضمینی برای فعالیت و یا مشارکت این افراد در پیج شما نیست. قطعا در بین فالوورهای جدید افرادی هم هستند که از پیج و محتوای اینستاگرام شما استقبال می کنند و ممکن است فالوور دائمی اینستاگرام شما شوند، اما درثد این فالوورها زیاد نیست. بنابراین برنامه افزایش فالوور پپج اینستاگرام یک برنامه برای افزایش فالوور دائمی و یا افزایش فالوور فعال اینستاگرام نیست اما برنامه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام قطعا هست. زیرا فالوورهایی در نرم افزار افزایش دنبال کننده اینستاگرام حضور دارند که به دنبال بالا بردن فالوور اینستاگرام خودشان هستند و قطعا واقعی و شاید حتی کمی در ابتدا فعال باشند.

بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

نرم افزارهای زیادی در سایت های مختلف وجود دارند که خدمات افزایش فالوور را انجام می دهند. امروزه در سایت بازار و یا گوگل استور به جرات می توان گفت شاید ده ها نرم افزار افزایش فالوور اینستا وجود دارد. اما اینکه بتوان گفت بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام کدام یک از این نرم افزارها است کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

همانگونه که توضیح داده شد، این نرم افزارها عمدتا به یک روش و متد برای افزایش فالوور اینستا پایبند هستند و روش پیچیده ای نیز ندارند.بنابراین انتخاب بهترین برنامه افزایش فالوور پیج اینستاگرام باید مبتنی بر برنامه نویسی، به روز رسانی، تعداد کاربر و یا استفاده کننده و نوع پشتیبانی نرم افزار برآورد شود. از نظر قیمت و کیفیت فالوور به نظر نمی رسد که نرم افزار افزایش دهنده فالوور اینستاگرام کارایی زیادی داشته باشد و در دراز مدت این فالوورها از دست خواهند رفت.

بهترین جایگزین برای برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه فالووریاب اینستاگرام همانگونه که توضیح دادیم موقتی است ولی فالوور واقعی اینستاگرام برای شما می تواند به همراه داشته باشد. اما آیا روش دیگری نیست که هم فالوور واقعی داشته باشد، هم فالوور دائمی و ماندگار اینستاگرام و هم اینکه فالوور فعال و علاقمند به پیج اینستاگرام به همراه داشته باشد.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

در حال حاضر سه روش برای افزایش فالوور وجود دارد که خیلی برتر و بهتر از روش استفاده از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

  • روش اول فعالیت روتین ولی با شدت و پشتکار بسیار زیاد در اینستاگرام است. در این روش باید حداقل چندین ساعت در روز در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و افراد زیادی را فالو و لایک کنید.
  • روش دوم استفاده از تبلیغات در اینستاگرام است. در این روش هم باید هزینه های زیادی برای تبلیغات انجام دهید و هم اینکه باز هم مدت زمان زیادی را منتظر بمانید.
  • روش سوم که بهترین روش افزایش فالوور حال حاضر اینستاگرام است، استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است.

 

چرا باید از ربات افزایش فالوور به جای برنامه افزایش فالوور استفاده کرد؟

در نرم افزار فالووریاب اینستاگرام، در ازا فالو اجباری پیج اینستا دیگران، لایک کردن و کامنت نویسی و ویو اجباری دیگران به شما سکه داده می شود و یا باید هزینه برای خرید سکه بکنید. این بعنی علی رغم میل باطنی باید عکس و یا ویدئویی را لایک کنید و یا افرادی را دنبال و فالو کنید و طبیعتا بعد از مدتی آنها را آنفالو می کنید. اما ربات اینستاگرام مبتنی بر یک نرم افزار کاملا هوشمند است. در واقع ربات اینستاگرام با توجه به علایق و خواست شما فعالیت می کند. به این صورت که شما یک اشتراک ماهیانه یا چند ماهه خرید می کنید و با انجام تنظیماتی به ربات می گویید که علایق شما چیست و یا چه کسانی محتوای پیج شما را دوست دارند. 

بیشتر بخوانید: به چه صورتی بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را پیدا کنیم؟ 

حتی به ربات می توانید اعلام کنید که در کدام منطقه جغرافیایی و با هدف قرار دادن کدام نوع فالوور ،حتی نوع جنسیت آنها و غیره برای شما فالوور پیدا کند. روش کار ربات اینستاگرام بر خلاف نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام به این صورت است که با در نظر گرفتن اکانت های فعال اینستاگرام کار می کند. این ربات از شما هشتگ، کاربران هدف، پیج های هدف، منطقه جغرافیایی هدف، کامنت هدف و چندین موضوع دیگر را می گیرد و بر اساس آن به سراغ اکانت های فعال اینستاگرام می رود. طبیعی است که در این حالت ربات افزایش فالوور با لایک کردن، کامنت نویسی ، ارسال دایرکت، ویو کردن ویدئو و مهم تر از همه با فالو کردن اکانت های دیگران به آنها برای مراجعه به پیج شما خط و نشان می دهد.

 

ساخت ربات اینستاگرام

کاربران اینستاگرام عادت دارند افرادی که آنها ار دنبال می کنند، فالو کنند. از این رو ربات اینستاگرام برای افزایس فالوور اینستا شما بهترین روش را انتخاب می کند. افزایش فالوور واقعی و فعال مبتنی بر علایق و فعالیت آنها به شکلی که بصور دائمی و همیشگی در پیج شما ماندگار شوند و به راحتی با پیج اینستا شما تعامل بر قرار کنند. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار و یا برنامه افزایش فالوور اینستاگرام بسیار خوب و قوی هستید ، بهترین انتخاب برای شما ربات افزایش فالوور خواهد بود. ربات افزایش فالوور بر خلاف برنامه افزایش فالوور اینستاگرام زمان بر نیست و بدون استفاده از اینترنت هم حتی به فعالیت و جذب فالوور اینستاگرام ادامه می دهد. ربات افزایش فالوور فالوجت، یکی از بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام است که با یک سرور اختصاصی و با یک تیم پشتیبانی قوی بالاترین درصد رضایت مشتریان را دارد.

source: چرا باید از ربات افزایش فالوور به جای برنامه افزایش فالوور استفاده کرد؟