فالوورواقعی

افزایش فالوور اینستاگرام این روزها به عنوان یکی از مهم ترین خواسته های صاحبین کسب و کار چه کسب و کارهای فیزیکی و چه کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. بخواهیم یا نخواهیم تجارت الکترونیک در حال بزرگ تر شدن است و در تمامی دنیا قرار گرفتن در مسیر توسعه فعالیت های کسب و کار الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

برای موفقیت در دنیای کسب و کار الکترونیک و یا تجارت الکترونیک نیاز به فالوور زیاد دارید. فالوور در معنای واقعی کلمه یعنی افرادی که صفحه اینستاگرام و یا شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند. این افراد تمامی حرف ها، عکس ها، ویدئو ها و بصورت کلی ایده ها و خواسته های شما را می بینند و از هر کدام که خوششان بیاید با گذاشتن یک کامنت و یا حداقل لایک کردن پست استقبال می کنند.

پر واضح است که داشتن این فالوورها چه ارزش بالایی برای کسب و کار می تواند ایجاد کند. فالوور اینستاگرام در بین سایر شبکه های اجتماعی بیشترین اولویت را به دست آورده است زیرا هر روز بر مخاطبین این شبکه اجتماعی افزوده می شود و هر روز موضوعات تخصصی تری وارد دنیای اینستاگرام می شود.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ساخت اکانت اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوند. تعداد افرادی که دنبال می کنید، تعداد پست ها و تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند در بالای صفحه اصلی اینستاگرام نمایش داده می شود و این اهمیت زیادی دارد. هر چه تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند بیشتر باشد نشان دهنده محبوبیت بیشتر پست ها و موضوعات شما است.

همین امر باعث شده تا بازار فالووریاب ها و یا جذب فالوور داغ تر شود. بسیاری از کسب و کار ها با خرید فالوور فیک و یا فالوور تقلبی تنها کاری که انجام می دهند عدد فالوور های بالای صفحه خود را افزایش می دهند. با توجه به اینکه فالوور اینستاگرام فرد باهوشی است تنها با یک نگاه به تعداد کامنت ها و یا تعداد لایک های هر پست به راحتی متوجه خواهد شد که فالوور واقعی اینستاگرام شما چه تعداد می تواند باشد.

فالوور واقعی در اینستاگرام

این موضوع آنقدر ادامه پیدا کرد که نرم افزار ها و ربات های مختلفی رونمایی شد که کار بالا بردن فالوور اینستاگرام را انجام می دادند. و این کار باعث دامن زدن به وسعت فالوور های فیک شد. فالوور تقلبی هیچ واکنشی از خود در صفحه شما نشان نمی دهد، لایک نمی کند، کامنت نمی نویسد و در واقع بود و نبود آن یکسان است.

ربات اینستاگرام در ابتدا با این رویکرد وارد دنیای تجارت الکترونیک شد و همین امر باعث شد تا اینستاگرام هم نسبت به آن واکنش تند و نا مناسبی داشته باشد و به مقابله با این ربات ها پرداخت.

فالوور اینستاگرام

جذب فالوور واقعی

پروتکل اجرایی ربات ها اما هر روز بهینه تر شد. امروزه برخی از ربات ها به شکلی عمل می کنند که تشخیص ربات بودن آنها مشکل است. مهم تر اینکه بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی تمامی فالوورهای یک پیج اینستاگرام واقعی هستند.

منظور اینکه نمی توان فردی که اینستاگرام ندارد را به عنوان فالوور انتخاب کرد. در هر صورت اکانت فعالی وجود دارد که توانسته پیج شما را دنبال کند. برای این کار باید حتما اکانت وجود داشته باشد و این اکانت باید حتما بصورت رسمی ثبت شده باشد. اما فالوور واقعی اینستاگرام نمی توان آنها را نامید. از نظر افرادی که به دنبال افزایش دیده شدن در اینستاگرام هستند وجود اکانت اینستاگرامی که فعالیتی نداشته باشد به معنای همان فالوور غیر واقعی یا فیک است.

بنابراین مهم است که افرادی که پیج شما را دنبال می کنند با شما تعامل داشته باشند و شما را ببینند. به همین دلیل داشتن فالوور واقعی در اینستاگرام یعنی فالوورهایی که واقعا در اینستاگرام حضور دارند و به عنوان علایق شخصی و رشته کاری و یا هر دلیل دیگر صفحه شما را دنبال می کنند و همواره بازدید واقعی از صفحه اینستاگرام شما دارند.

ربات اینستاگرام

بهرین ربات اینستاگرام

همانگونه که توضیح داده شد ربات اینستاگرام در ابتدا به شکل یک مکانیسم افزایش دهنده فالوور اینستاگرام کار می کرد و عمدتا با راهکارهای مختلف تنها تعداد فالوور پیج اینستاگرام را افزایش می داد. طبیعی است که این نوع ربات هم نمی توانند خواسته افرادی که به دنبال فروش در اینستاگرام و تجارت واقعی در اینستاگرام هستند را برآورده کند.

اما امروزه برخی از ربات های اینستاگرام مانند ربات فالووجت به شکلی برنامه ریزی و ساخته شده اند که همانند یک انسان واقعی عمل می کنند. همانگونه که می دانید زمانی فردی به عنوان مخاطب و علاقمند به صفحه شما وارد می شود که از شما تعامل متقابل ببیند. ضمنا مهم است که افرادی که با شما دیدگاه مشترک دارند و یا به پست های مشابه شما علاقمند هستند بتوانند صفحه اینستاگرام شما را مشاهده و پیدا کنند.

ربات اینستاگرام در صورتی در بالا بردن فالوور واقعی اینستا شما موفق است که تمامی فعالیت های عادی را با سرعت و دقت بالا برای شما انجام دهد. باید بتواند وارد صفحات مختلف شود و با کامنت گذاری ، لایک کردن، دعوت کردن و یا حتی ارائه نظر موضوعات مختلف را دنبال کند، وقتی فردی که از صفحه او بازدید شده متوجه حضور و نظر شما بشود به احتمال بالای ۹۰ درصد صفحه شما را خواهد دید.

در اینجاست که باید محتوای تولید شده و بارگذاری شده در صفحه اینستاگرام شما آنقدر مطلوب و با کیفیت باشد که مخاطب را جذب کند.

بنابراین برای موفقیت در اینستاگرام به یک ربات اینستاگرام حرفه ای و محتوای حرفه ای نیاز دارید. ربات اینستاگرام کار دنبال کردن و لایک کردن و دعوت کردن و غیره را انجام می دهد و محتوا فالوور واقعی که به دنبال محتوای با کیفیت است را جذب می کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

با توجه به اینکه ربات اینستاگرام بصورت نامحدود در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند، به راحتی و با استفاده از برنامه نویسی خاص خود پیج های و افراد علاقمند به پست های شما را پیدا می کند، با توجه به اینکه در موقعیت جغرافیایی تعیین شده و در ساعات تعیین شده توسط شما کار می کند، نه تنها فعالیت ربات اینستاگرام حرفه ای مانند ربات اینستاگرام فالوجت کاملا مشابه انسان است بلکه در مدت زمان مشابه با یک فرد واقعی چندین برابر موفق تر و دقیق تر کار می کند.

با افزایش فعالیت ربات اینستا در صفحات اینستاگرام مختلف مخاطبین بیشتری به پیج شما سر می زنند و احتمال فالوبک کردن به شکل تقریبی تا چندین برابر افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر شما صفحه اینستاگرام ۲۰ نفر را در روز دنبال کنید ، ربات اینستاگرام به راحتی می توان در مدت زمان کمتر تا ۲۰۰ یا حتی ۵۰۰ صفحه بسته به نوع تنظیمات شما را دنبال کرده و کامنت نویسی کند.

حال از این تعداد یعنی ۲۰ نفری که شما دنبال می کنید در خوشبینانه ترین حالت ۱۸ نفر به پیج شما سر خواهند زد و از این تعداد حدود ۸ نفر ممکن است شما را فالوبک اینستاگرام کنند. اما از تعداد ۵۰۰ نفر ممکن است بالغ بر ۴۰۰ نفر پیج شما را بازدید کنند و از این تعداد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر شما را فالو بک می کنند.

البته این تعداد فالوور تقریبی است و می توان آن را با استفاده از تنظیمات ربات اینستاگرام تغییر داد. هر چند پیشنهاد می شود خیلی هم سرعت کار ربات اینستاگرام را افزایش ندهید تا ریسک شناسایی ربات کم شود.

بنابراین به دلایل زیر می توان ادعا کرد که ربات فالوجت فالوور واقعی برای شما به همراه خواهد داشت:

  • مخاطبین خودشان و با انتخاب شخصی خودشان شما را فالوبک و یا دنبال می کنند و از افرادی هستند که  اینستاگرام صفحه فعال دارند.
  • معمولا افرادی که علاقمند به مطالب و محتوای انتشار داده شما هستند توسط ربات شناسایی و دنبال می شوند و همین امر احتمال فالوبک را افزایش می دهد.
  • استفاده از قابلیت لوکیشن اینستاگرام کاری است که ربات به خوبی انجام می دهد. معمولا افراد مختلف و فعالان اینستاگرام به کسب و کارهای اطراف خود بیشتر توجه می کنند و احتمال فالوبک بیشتری در آنها هست.
  • افزایش روزانه مشترکین صفحه اینستاگرام
  • مشاهده واقعی تعاملات فالوورهای اینستاگرام اضافه شده
  • امکان برنامه ریزی توسط خود شما و فعالیت دقیق همانند یک فرد عادی و یا حرفه ای اینستاگرام به شکلی که حتی برای مخاطب اینستاگرام ربات بودن فعالیت قابل تشخیص نیست
  • لایک، کامنت نویسی، دعوت به بازدید و انواع فعالیت های دیگر بصورت تنظیمات پیش فرض
  • امکان فعالیت در هر یک از ساعات شبانه روز و امکان داشتن خاموشی برنامه ریزی شده

جمع بندی

آنچه که مسلم است این است که اینستاگرام تبدیل به محیطی برای معرفی کسب و کارها و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مجازی شده است. بسیاری از افراد فارغ از دین، نژاد و ملیت در همه نقاط به راحتی می توانند به سراسر این شبکه اجتماعی سفر کنند و به خوبی می توانند با شما تعامل برقرار کنند.

وجود قابلیت ها و پتانسیل بالای اینستاگرام در معرفی محصولات و خدمات به مشتریان واقعی باعث شده تا همه به دنبال داشتن فالوور واقعی و فالوور فعال اینستاگرام باشند. این فالوورها با مشاهده، تگ کردن و اشتراک محصولات و خدمات شما می توانند باعث رشد فروش شما در این شبکه اجتماعی شوند.

همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام اعتماد زیادی در مشتریان ایجاد کرده است. با توجه به اینکه مشتری محصول خود را مشاهده می کند و با دید و بررسی دقیق محصول و خدمت آن را انتخاب می کند معمولا از خرید خود راضی خواهد بود ، ضمن اینکه همواره از طریق صفحه اینستاگرام با شما در ارتباط است و می تواند اگر شکایت و یا نقطه نظری داشت با شما و مشتریان دیگر شما در میان بگذارد.

ربات حرفه ای فالوجت ساخته شده است تا تمامی نیازهای شما را برای جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور اینستاگرام برای شما انجام دهد. این موضوع به شکل تضمینی و با انجام تست رایگان کاملا قابل اثبات است. ضمن اینکه پشتیبانی ربات فالوجت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت است و در صورت عدم رضایت مبلغ شما کاملا قابل عودت می باشد.

source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام